Tämä palsta on aivan surkea
Mieli tekisi keskustella ihmisten kanssa eri asioista, mutta kun suurin osa viesteistä on aivan toiselta planeetalta siihen nähden mitä itse haluaisin keskustella. Tulee vaan olo, että mitä helvettiä te ääliöt tuollaisia kirjoitatte ja ketä se kiinnostaa. Toki ymmärrän, että moni ajattelee minun viesteistäni ehkä samoin. meitä on niin moneen junaa. Mutta eikö tätä palstaa voisi jotenkin jakaa pienempiin osiin. Tämä on ärsyttävää. Itseäni kiinnostavat viestit eivät enää hetken päästä löydy mistään. Joku alikategoriatisointi tähän pitäisi saada.
Kommentit (14)
Minustakin jotain tälle tulisi tehdä. Liian vaikea löytää itseäni kiinnostavia aiheita ja varsinkin vanhempia aiheita, joista olin kiinnostunut. Harvoin muistaa mitään otsikon mukaisia hakusanoja.
Ehdotan av-alakategoriat:
Teinihöpinät
Huuhaa-mammat
Äijät ja seksi
Arkineuvot
Analyyttinen av (tietty ÄO vaaditaan, vain rekisteröityneille)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 11:38"]
Teinihöpinät
Huuhaa-mammat
Äijät ja seksi
Arkineuvot
[/quote]
Ehdotan lisäksi seuraavia:
Mies28 vastaa kysymyksiin
Uskontojankkaus
Provot
Dadaa, jos ärsyttää ja korpeaa voi kirjoitella muualle:) Eiköhän tämäkin perustu ihan vapaehtoisuuteen, vai pakottaako joku teitä tätä lukemaan saatika sitten kommentoimaan jos noin ahdistaa?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 11:38"]
Teinihöpinät
Huuhaa-mammat
Äijät ja seksi
Arkineuvot
[/quote]
Ehdotan lisäksi seuraavia:
Mies28 vastaa kysymyksiin
Uskontojankkaus
Provot
[/quote]
Ja vielä
- ylipainoiset mammat taputtelevat toistensa selkiä ja kutsuvat miehiä lassukoiksi
Vastaus nro 6 ei ollut mikään vastaus. Monilla ärsyttää, mutta vaihtoehtoja ei Suomessa juuri ole. Kehittämisehdotukset tulisi ottaa vakavasti, eikä heti dissata.
No keskutellaan. Sanotko sinä ensin aiheen...
Suomi24 palstalla on useita eri osioita. Katso, jos sieltä löydät mielesen.
Totta. Muistuttaa vähän liikaa facebookia. Tekstiä ei osata myydä niin, että toinen keskustelia voisi niihin vastata.
Onhan täälläkin tuo seksiosasto erikseen, mutta kun Pentti 66 v. ja Perttu 16 v. huomaavat, että heidän himokkaina naisina lähettämänsä irstaudet eivät sieltä löydä lukijoita, he änkeävät tänne yleiselle puolelle - anopin pimppikarvojen sekaan.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 15:36"]
Onhan täälläkin tuo seksiosasto erikseen, mutta kun Pentti 66 v. ja Perttu 16 v. huomaavat, että heidän himokkaina naisina lähettämänsä irstaudet eivät sieltä löydä lukijoita, he änkeävät tänne yleiselle puolelle - anopin pimppikarvojen sekaan.
[/quote]
Sepä se...ei kukaan jaksa kauaan pelkästä pillun nuolemisesta puhua...tai kukkien istuttamisesta. Tämä on fun fun aivot narikkaan keskustelua ja muualla käyn sitten keskustelemassa minua kiinnostavista asioista.
Uskotko että mies tunnisti sinut? Laita nyt ainakin yksi viesti missä kerrot havainnostasi. Voihan olla ettei se ollutkaan hän. Mutta jos mies kieltää, saat varmuuden asiaan kun tapaatte. Ja sitten voit päättää annatko valheen mennä läpi vai et.
Tämä palsta on siinä mielessä vahingollinen minulle että se ruokkii omahyväisyyttäni. Kun luen tätä, tunnen olevani keskimääräistä älykkäämpi, onnellisempi ja onnekkaampi. Saan intoa pysyä uskollisena omille arvoilleni ja mielipiteilleni koska toisella lailla ajattelevilla tuntuu olevan paljon kiihkeitä tunteita, typerää vihaa ja kaunaa mutta ei hyviä perusteluja. Tunnen itseni viisaaksi ja kauniiksi. Kiitos av<3