Jouduin yöllä epämiellyttävään välitilaan. Hereillä, muttei pysty heräämään.
Siis olin hereillä. Tajusin mikä päivä on, missä olen, mitä on seuraavana päivänä tapahtumassa yms. Olin aivan hereillä, mutta en pystynyt liikkumaan enkä avaamaan silmiäni. Näkyi vain valkoista. Ei mitään muuta. Se valkoisuus oli erityisen kamalaa. Se oli tyhjyyttä. Yritin pinnistellä hyvin kauan hereille, kunnes se lopulta onnistui. Kamala kokemus. Onko teillä tietoa tästä?
(Mulla on toisinaan ollut, että tajua unessa, että tämä on unta ja olen siitä sitten herännyt. Se ei ole ollenkaan pelottavaa. Siinä on ollut tapahtumia koko ajan ja olen pystynyt heräämään. Tämä oli eri juttu ja ihan kamala kokemus.)
Kommentit (63)
Mulla on ollut useammankin kerran tää, en vain tiennyt termiä "unihalvaus" tälle.
Tiedän olevani hereillä, mutten tarpeeks sillä paha uni jatkuu, joten alan vaistomaisesti avaamaan silmiä (todella vaikeaa, kun eivät millään aukea), mutta pikkuhiljaa näen huoneen kattoa (selällään nukkuessa tätä on vaan tosiaan sattunut) raottaessani/repiessäni silmiäni auki ja uni loppuu ja oon tässä hetkessä. :D
Kiitos kaikille ja lisääkin luen mielelläni.
Tuolla jollain google-sivulla oli maininta, että unihalvauksia tulee todennäköisemmin niille, jotka pelkäävät niiden tulemista. Apua, nyt sitten pelkään ja voi saada niitä helpommin lisää! Erityisesti tuo mahdollisuus kokea pahan läsnäolo sai pelkäämään.
ap