Tänään VAKAVASSA olleet, miten meni?
Oli kyllä harvinaisen vaikea koe, pari vk pitäis jännittää!
Kommentit (3)
Vaikea oli, ei mennyt superhyvin, mutta uskon että jotain mahiksia kuitenkin olis päästä soveltuvuuskokeeseen. Ajankäytön kanssa onnistuin hyvin.
Jonkin verran arvailin ja taktikoin jättämällä vastaamatta. Osa kysymyksistä oli sellaisia, että niihin ei tullut mieleen todellakaan selvää vastausta. Ja kun mietti lisää, niin ajatukset tuli vaan sekavammiksi ja oikeita vastauksia oli vielä vaikeampi valita.
Ja sit se, että osa kysymyksistä, varsinkin artikkeleja yhdistelevät kyssärit, oli mielestäni monitulkintaisia ja niihin olis aineisto perusteella monta perusteltua oikeaa vastausta.
Olin eilen Helsingissä ja meni joko hyvin tai sitten tosi huonosti. Riippuen siitä, miten onnistuin taktikoinnissa ja veikkaamisessa. Jonkin verran oli sellaisia kysymyksiä, ettei ollut hajuakaan siitä, mikä kuuluu mihinkin. Ja jonkin verran niitä, joissa en ollut ihan varma. Mutta jos olisin vastanut vain niihin, jotka tiedän varmasti, pisteet ei olis riittäneet mihinkään.
Vaikeaksi kokeen teki mun mielestä se, että moni kysymys jätti tulkinnanvaraa ja soveltavimpiin tehtäviin olisi aineistosta löydettävissä monta oikeaa vastausta. Meni kyllä se soveltavuus överiksi, mitä se mittaa, jos aineistosta ei yksiselitteisesti löydy vastauksia?
Mulla meni ihan hyvin eikä mielestäni ollut vaikea. Tiettyjä asioita huomasin, että olis pitänyt miettiä ja tarkentaa mieleen vielä tarkemmin,mutta melko hyvin se meni. :)