Minkälaisia lahjoja lapset inhoavat (vihjeitä kaivataan)
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Villasukkia inhoaa kaikki kerrostalossa asuvat.
Tämä. Pehmeä paketti jossa villasukat. Lapset ei edws avaa niitä kokonaan.
Paitoja vääränlaisella, liian lapsellisella kuvalla.
Todellakin villasukat. Lahja joka sanoo ”haistvittu”.
Pojat inhoavat kaikkia pehmeitä paketteja.
Sellaisia joista vanhemmat ovat antaneet huonon kuvan.
Pehmeät paketit eivät yleensä ole suosittuja lasten keskuudessa.
Kaikki pehmeät paketit. Kuten tuossa jo joku sanoi, niitä ei viitsitä aina edes avata kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
En voi käsittää tätä. Mä toivon joka joulu villasukkia. Käytän niitä kesät talvet, parsin ja korjaan ja heitän pois. Kulutus on kovaa ja rakastan villasukkia.
En tajua miten joku voi ajatella villasukista mitään pahaa?
Liian lapsellisia kirjoja. Kirjalahja kannattaa aina valita vähän yläkanttiin: vähän liian jännää/pelottavaa, ja vähän isommille suunnattua kuin lahjsn saaja. Päähahmo ei ainakaan saa olla nuorempi kuin tuleva lukija.
Pehmeitä hyödyllisiä paketteja. Esim villasukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi käsittää tätä. Mä toivon joka joulu villasukkia. Käytän niitä kesät talvet, parsin ja korjaan ja heitän pois. Kulutus on kovaa ja rakastan villasukkia.
En tajua miten joku voi ajatella villasukista mitään pahaa?
Kasvavat nuoret, joilla elintoiminnot hyrrää vielä täysillä, ovat harvemmin vilukissoja ja useimmiten tarkenevat sisätiloissa ihan perus nilkkasukilla. Villasukkia käytetään sitten kipeänä, todella kylmällä ilmalla, tai mökillä talviaikaan, eli luulisi, että normaali nuorempi ihminen ei joka joulu uusia tarvi.
Villatumput vois olla käytännöllisemmät
Mun ehkä paras joulumuisto on se, kun lapseni leikki tonttua ja jokaisesta saamastaan lahjasta hihkui onnellisena " TÄlläista mä olen AINA toivonut". Olipa siellä sitten sukat tai vuoden pleikkarimalli.
Mä inhosin "nuoren filatelistin aloituspakkausta", jonka toinen mummoni oli tilannut mulle Valituilta Paloilta. Olin kuulemma sen oloinen, että saattaisin olla kiinnostunut postimerkkien keräilystä. Tähän päivään mennessä se on edelleen yksi isoimmista kuulemistani loukkauksista.
Koitin sitten hämmentyneenä tsiigailla niitä postimerkkejä jollain kämäisellä suurennuslasilla ja odottelin jonkinlaista ahaa-elämystä, että miksi tämä nyt on niin mielenkiintoista, mutta ei todella koskaan auennut.
Vierailija kirjoitti:
Mä asun vanhassa kerrostalossa, lattia on nytkin 15-asteinen. Villasukat käytössä vuoden ympäri, ja rakastan niitä.
Ap, aiotko ostaa jollekin lapselle mahdollisimman inhottavan lahjan?