Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tienannut 50 000e tänä vuonna ekaa kertaa elämässäni

Vierailija
14.12.2020 |

Töitä on tehty, mutta mitäpä tästä on jäänyt käteen? Ei mitään.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tienaan tänä vuonna ensimmäistä kertaa 50000€ brutto.

10v työttömyyttäkin nähneenä nämä tulot ovat toden totta ruhtinaalliset. Ei pikku verot haittaa.

Niin paljon jää käteen ylimääräistä että tuli hankittua mm. uusi sähköauto perheen ykkösautoksi.

Vierailija
62/67 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapainflaatio syö isotkin tulot ja vie hyvätuloisetkin velka- ja pikavippikierteeseen. Kannattaa googlata ja ehkäistä tuo ilmiö.

Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mitä enemmän tienaa sitä enemmän maksaa veroja olisi vielä hyväksyttävissä jos ne verorahat jäisi Suomeen mutta vuosi vuodelta niitä levitetään ympäri maailmaa yhä enemmän ja enemmän, ihanaa. Suomi on pelkkä raha ja resurssikirstu muulle maailmalle.

Vierailija
64/67 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tienaan yleensä 70 000 mutta jää melkein sama käteen jos tienaa 50 000. Työnteko ei vaan kannata Suomessa.

Höpö, höpö. 70 000 euroa vuodessa ansaitsevalle jää vuodessa käteen noin kymppitonni enemmän kuin 50 000 euroa vuodessa ansaitsevalle. Joka kuukausi on siis käytössä 833 euroa enemmän. Saa olla aika hyvätuloinen, jos pitää tätä eroa mitättömänä.

Vierailija
65/67 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä puolestaan eka kertaa alle 25.000, mutta teko oli tahallinen😊.

Halusin itse puolittaa työaikani, koska huomasin olevani onnellisempi kotona vapaalla.

Ei ole velkaa, ei lapsia. Menot ovat tosi pienet.

Hyvin pärjätään, vaikka mies tekee nelipäiväistä viikkoa.

Ei se maallinen mammona niin tärkeää olekaan.

Kuullostaa hyvälle! :) Itsekin tekisin vähän lyhyempää päivää, jos saisi. Edes osa-aikasairauslomaa ei hyväksytä tässä firmassa. Joko annat kaikkesi ja enemmänkin tai jos et pysty, lähdet kävelemään.

Vierailija
66/67 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tienaan tänä vuonna vähän vajaa 100 tuhatta... töistä tuli potkujen lisäksi kunnon bonukset. Muuten todella rankka ja raskas vuosi joten vähän helpottaa tuskaa... mutta veroja maksan tuosta summasta yli 40% joten ei tässä maassa tosiaan työnteolla rikastu 😕

Tervetuloa joukkoon harmaaseen. Pitäis varmaan osata äänestää oikein, jotta saataisiin tuo verotus asiat paremmalle tolalle.

Osanotot potkujen puolesta

mies52v

Vierailija
67/67 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan parisen tonnia enemmän vuodessa ja verojen jälkeen jää noin 2700 eur. Ei sillä hirveästi juhlita, kun puoliso työtön, mutta pärjää.

Valehtelet veroprosentistasi.

En valehtele, ei kuulu tapoihin. :)