Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karsein pikkukylä jossa olet asunut?

Vierailija
06.05.2014 |

Itsellä keuruu, todella sisäänpäinkääntyneitä ihmisiä ja inhottava ilmapiiri, vieläkin puistattaa jos joudun esim autolla ajamaan ohi :/

Kommentit (1506)

Vierailija
1041/1506 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se Keuruu on kyllä ihan suhteellisen järkyttävä persereikä täynnä neandertalilaisten tasolla olevaa porukkaa. 19 vuotta elämästäni "sain" siellä viettää, sitten onneksi pääsin pois.

Vierailija
1042/1506 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parainen. En yhtään ihmettele, että teinit tappavat itseään yhtenään ja sosiaalityöntekijät ovat tehneet joukkopaon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1506 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, että perusteluja tarvitaan. Jos kerran sanoo jotain paikkaa karseeksi, niin pitää myös perustella, että miksi se on karsea. Jostain syystä tai syistähän sitä on sanonut karseeksi.

Nämä ilman perustelua sanoneet ovat nyt jättäneet muut arvailemaan syitä siihen, miksi joku ei jostakin tietystä paikasta tykkää.

Vierailija
1044/1506 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuopiohan se on :(

Just! Mikään ihmisluonne ei ole niin korkkiruuvin kiero kuin aito syntyperäinen savolainen.  Vaikeaa toimittaa mitään asiaa asiallisesti, kun savolaisella on aina sen nuama viärällään, naaru nuamallaan vahingonilosta etenkiin. 

Ihmettelen miksi puhutaan että savolaiset ovat muka puheliaita, ovat kai keksineet sen itse? Aina hiljaa kyräillään toisia...!

Savolaiset yleensä ottaen, ovat kieroja ja vahingoniloisia ja huumorintajuttomia. Erittäin huonoja keskustelijoita, paitsi jos kyseessä on toisten ihmisten mustamaalaaminen, se on ainoa huumori mitä Iisalmessa viljellään. Jos et kuulu porukkaan, on päivän selvää että, sulle ei puhuta. Onneks pääsin pois.

Tää on niin totta, ylpeilevät sisäsiitoisuudellaan koko savo 🤣

Vierailija
1045/1506 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuta sanottavaa kuin Rovaniemi.

Vierailija
1046/1506 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki. Vuoden lusin siellä, ja oli tarpeeksi. Ei ikinä enää.

Vierailija
1047/1506 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun kysellään Suomen parhaimpia paikkoja asua...niin kappas ihmettä..samat paikkakunnat mainitaan😁

Vierailija
1048/1506 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pori! Voi apua kun se meininki on niin pystyynkuollutta siellä. Kaikkea vähänkin poikkeavaa mulkoillaan.

Ja en tiedä onko ihmisten älykkyysosamäärä siellä yleisesti keskimääräistä matalampi vai mistä se johtuu, että ihmiset ovat niin sadistisia siellä. Kaikissa kouluissani oli huono ilmapiiri ja kiusaaminen kukoisti, valtaosa lapsista/teineistä jotenkin käytöshäiriöisiä ja pahansuopia. Vasta muutettuani muualle ja kuultuani muiden kouluajoista ja ihmissuhteista olen ymmärtänyt, ettei tuollainen ilmapiiri mitenkään normaalia ole.

Parasta Porissa on Jazzit, mutta nekin on vaan kerran vuodessa. Kyllähän siellä turvallinen lapsuus tuli vietettyä, mutta heti kun kasvoin ja aloin tajuamaan asioista enemmän, alkoi ahdistaa. Lukion jälkeen sitten päätin, että kiitti mulle riitti. Never again!

Vierailija
1049/1506 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan jo mainittu Suomussalmi. Kajaaniin yli 100 km, Kuusamoon 150, Ouluun 200. Eli perämetässä.

Vierailija
1050/1506 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Valtaosa Porin teineistä käytöshäiriöisiä"

Kuittaan. 15 vuotta opettanut pitkin Suomea ja Pori on pahin, vaikka olin ns. parempien koulussa.

Vierailija
1051/1506 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä ajattelin, että tässä ketjussa puhuttiin oikeista pikkukylistä, mutta sitten tuossa ylempänä mainitaan heti Pori... Mä asun 10 000 asukkaan kaupungin pikkukylässä (siis haja-asutusalueella), ja tää on oikein kiva paikka asua, ei karsea ollenkaan. Olen asunut täällä vähän yli 10 vuotta, muutin tänne ihan ummikkona, en tuntenut ketään.

Vierailija
1052/1506 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oitti

Vierailija
1053/1506 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäntyharju! Kyläpahanen, jossa kytätään ja vahditaan jokaisen tekemisiä.

Vierailija
1054/1506 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oitti

Oho, kohtalotoveri!

Vierailija
1055/1506 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä KURUssa vikana?

Itse tykkään kovasti.

Vierailija
1056/1506 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkää ja Riihimäki- järkkyjä tuppukyliä. Sisäänpäinkääntynyttä ja todennäköisesti myös sisäsiittoist@ väkeä. Umpimielisiä ja töykeitä, jurpoja ja juntteja täynnä molemmat.

Vierailija
1057/1506 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forssa. Ei kaipaa selityksiä-jokainen, joka on käynyt, tietää kyllä

Vierailija
1058/1506 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkää ja Riihimäki- järkkyjä tuppukyliä. Sisäänpäinkääntynyttä ja todennäköisesti myös sisäsiittoist@ väkeä. Umpimielisiä ja töykeitä, jurpoja ja juntteja täynnä molemmat.

Joo, toi Ei-kovinkaan -hyvin, eli Hyvinge on järkky paikka. Onneksi pikajunat ei siellä pysähdy, voisi kiihdyttää kohdalla. Jouduin asumaan 4-vuotta, ja järkkyjä ihmisiä siellä umpimielisiä, totta tosiaan.

Vierailija
1059/1506 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki. Todella sulkeutuneita tuppisuuihmisiä ja huono asiakaspalvelu kaikkialla jos siis olematonta asiakaspalvelua voi sanoa huonoksi. Muutin Wieniin kolme vuotta sitten kun sain haalittua rahaa kasaan sen verran ettei tarvitse enää tehdä töitä, aivan eri meno täällä.

Vierailija
1060/1506 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siellä missä aukee laaja Pohjanmaa, siellä puita ole ei. Sillä kaikki puut ovat jo aikoja sitten käytetty parempiin tarkoituksiin - ruumisarkkuihin."

Irwin Goodman - Puolet lautoihin

Puukolla ei vuoltu puuta, kutiteltiin kylkiluuta.

Mies kun saatiin mullan alle, kellot soi jo seuraavalle.

Moni joutui lautoihin ja joku rautoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi