Karsein pikkukylä jossa olet asunut?
Itsellä keuruu, todella sisäänpäinkääntyneitä ihmisiä ja inhottava ilmapiiri, vieläkin puistattaa jos joudun esim autolla ajamaan ohi :/
Kommentit (1506)
Iisalmi.
Ihan ylivoimaisesti.
Taavetti/Luumäki.
Juorujen pesä.
kaikki luulevat tietävänsä asiasi, ja olet silmätikkuna varsinkin jos et ole paikkakunnalta kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Ai, mä ajattelin, että tässä ketjussa puhuttiin oikeista pikkukylistä, mutta sitten tuossa ylempänä mainitaan heti Pori... Mä asun 10 000 asukkaan kaupungin pikkukylässä (siis haja-asutusalueella), ja tää on oikein kiva paikka asua, ei karsea ollenkaan. Olen asunut täällä vähän yli 10 vuotta, muutin tänne ihan ummikkona, en tuntenut ketään.
Noh, mainitaanhan Helsinkikin monesti tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vehmaa. Varsinaissuomalainen ylpeys yhdistettynä satakuntalaiseen aggressiivisuuteen, näyttämönä sikatilat. Kylän oma poika Pekka Siitoin kertonee kaiken.
Ainoa persu jonka tunnen on Vehmaalta. Sopiihan tuo jos PS on sieltä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, mä ajattelin, että tässä ketjussa puhuttiin oikeista pikkukylistä, mutta sitten tuossa ylempänä mainitaan heti Pori... Mä asun 10 000 asukkaan kaupungin pikkukylässä (siis haja-asutusalueella), ja tää on oikein kiva paikka asua, ei karsea ollenkaan. Olen asunut täällä vähän yli 10 vuotta, muutin tänne ihan ummikkona, en tuntenut ketään.
Noh, mainitaanhan Helsinkikin monesti tässä ketjussa.
Porukalla näyttää olevan lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Orimattila. Kaikki katsoo siellä toisiaan kuin jotain avaruusolioita.
Niin ja niitä ovatkin.
Kalajoki liitettyine peräkirkonkylineen, kuten vaikka vieressä oleva Himanka. Leuhkoja ihmisiä käymässä kalajoella särkillä tai kylän ainoassa pubissa. 3kymppisiä ajelemassa bemareilla, juuri ja juuri 18-vuotiaat takapenkillään. Voi olla niitäkin mitkä ei vielä täysi-ikäisiä ole. Osa näistä ukoista teki tuota jo minunnuoruudessani, ja samat on harrastukset edelleen. Alaikäiset pilistelee sitten traktoreilla ja mopoautolla. Vanhat luokkakaverit näyttävät aivan samalta kuin 15 vuotta sitten peruskoulun päätyttyä. Lapset hankittiin kilpaa yhtä aikaa. Kaikki tehdään tuolla muita matkien aina uuden auton ostamisesta naimisiinmenoon. Ihmiset muuten mukavia, tai sitten eivät, et voi tietää. Erilaisuutta ei siedetä. Juoruillaan kaikesta mahdollisesta kaikkien kesken.
Vierailija kirjoitti:
Villähde. Asuin siellä vuosina 1984-1991 eli vähän päälle kuusi vuotta. Aivan perseestä oli kyllä. Ihmiset kuin kauhuleffasta, kuljit mitä reittiä vaan, teit mitä vain, niin heti oli nähty ja tiedettiin. Korvat ja silmät joka paikassa. Sairasta kyttäämistä ja vainoomista. Huh huh. Stalkkerit selvitti asiat ja kaikki asiat tiedotettiin jostain syystä toisella puolella Nastolan kuntaa asuvalle tuikituntemattomalle henkilölle, joka ei ollut minua ikinä nähnyt, kuten en minäkään ollut häntä ikinä nähnyt. Täysiä narsisteja sun muita hulluja kylä täysi. No, Villähdettähän on sanottukin hullujenhuoneeksi. Yksi akka kun riitautui jonkun henkilön kanssa, niin sitten hän oli riidoissa koko sen henkilön suvun kanssa. Kylän kakarat sellasia, että jos kaverin fillariin tuli joku vika, niin sitä fillaria piti ruveta särkemään oikein urakalla. Siinä sen näkee, mikä oli porukan älyn taso, kyrpämäisyys ja junttiuden määrä.
Ja voi luoja sitä koulukiusaamisen määrää, mikä vain paheni, kun 1985 menin yläasteelle Kirkonkylän yläasteelle, mikä on jo kauan ollut Kukkasen koulu.
Mä en asunu Villähteellä, mutta en kovin kaukana siitä. Heti kun sain lukion käytyä, niin muutin pois. Nastolan junttiuden määrää ei voi sanoin kuvata - paikkakuntalaiset ovat pääsääntöisesti kouluttamattomia, konservatiivisia ja uskonnollisia hihhuleita. Ainoastaan teiniraskaudet pitävät asukaslukua yllä.
Jopa Lahti vaikuttaa kultivoituneelta paikalta Nastolaan verrattuna. En ikinä muuta takaisin.
Ketjussa useimmin mainintoja on saanut SUOLAHTI/ÄÄNEKOSKI.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki. Todella sulkeutuneita tuppisuuihmisiä ja huono asiakaspalvelu kaikkialla jos siis olematonta asiakaspalvelua voi sanoa huonoksi. Muutin Wieniin kolme vuotta sitten kun sain haalittua rahaa kasaan sen verran ettei tarvitse enää tehdä töitä, aivan eri meno täällä.
Kerro lisää millaista siellä on asua?
Terveisin,
entinen pikkukylän asukki ja nykyinen ” ulkomaalainen”
Vierailija kirjoitti:
Ristiinan kunta, joka on nyt vissiin osa mikkeliä. Kyttäämistä ja supattelua selän takana, piireihin ei päässyt.
Älä! Onks Ristiinassa jotain piirejä? Kerro lisää!
Vierailija kirjoitti:
Kummasti painottuu Länsi-Suomeen nää paikkakunnat. En kyllä ihmettele. Ihmiset siellä on vaan niin nurkkakuntaisia. Tosiasiahan on se, että kyllä ne ihmiset sen paikan tekevät.
Paikkakunnat näkyvät painottuvan Keski- ja Itä-Suomeen.
Lähti. Oikea Suomen punsniskojen kehto. Hämäläinen luonternlaatu on saamaton
Pohjanmaalla mikä tahansa paikkakunta. Jouduin valitettavasti asumaan
Sitä Pohjalaisten uhoamista ei kestä kukaan
Kaikki on suurta ja mahtavaa, mutta kun sitten oikeasti pitäisi ryhtyä hommiin, niin uho loppuu ja hommat jää tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Pohjanmaalla mikä tahansa paikkakunta. Jouduin valitettavasti asumaan
Sitä Pohjalaisten uhoamista ei kestä kukaan
Kaikki on suurta ja mahtavaa, mutta kun sitten oikeasti pitäisi ryhtyä hommiin, niin uho loppuu ja hommat jää tekemättä.
Tämä! Pohjalaisten mahtipontisuus. En jaksanut kuunnella, jouduin kun olin töissä . Oli pakko muuttaa pois. Otin fudut. Ihan uskomatonta henkselien paukuttamista
Vierailija kirjoitti:
Lähti. Oikea Suomen punsniskojen kehto. Hämäläinen luonternlaatu on saamaton
Joo, Lahti on Suomen jurpo-landia. Ne lahtelaiset on olevinaan niin kaupunkilaisia ja haukkuvat kaikkia , paitsi stadilaisia. Ne luulee olevansa joku Hesan suburb. Oikeesti ne on ihan hirveitä juntteja. Toi Suomen Punaniskojen kehto on kyllä osuva nimitys👍
Vaasa.