Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karsein pikkukylä jossa olet asunut?

Vierailija
06.05.2014 |

Itsellä keuruu, todella sisäänpäinkääntyneitä ihmisiä ja inhottava ilmapiiri, vieläkin puistattaa jos joudun esim autolla ajamaan ohi :/

Kommentit (1506)

Vierailija
381/1506 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusutjärvi. En jaksanut lukea koko ketjua, mutta tuskin on kukaan tätä maininnut. Niin käpynen paikka, ettei siellä edes bussit kulje.

Vierailija
382/1506 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otanmäki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1506 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitila!!

Vierailija
384/1506 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 16:15"]Onko ja mainittu KOKKOLA? Pikkukylä jossa ei koskaan saa tapahtua mitään erikoista. Jos et ole asunut vähintään kolmen sukupolven ajan ns. kaupungissa, on tutustuminen todella vaikeaa. Missään ei käydä, paitsi Vaasassa ja satunnaisesti Tampereella. Jos festareille mennään, sillloin ei muiden kanssa hengailla kuin muiden kokkolalaisten. Kokkolassa on tarkat piirit, et voi kenen kanssa tahansa seurustella tai edes olla kavereita. Avoimia rasisteja koko kylä täynnä. Onneksi pääsin pois jo vuosia sitten. Että terveisiä vaan sinne rannikolle, muualla on myös elämää. [/quote] Joo tämä!! Ja jostain syystä kovin moni kokkolalainen tuntuu kuvittelevan paikallisten olevan jotenkin paljon parempia ihmisiä kuin muut ja Kokkolan olevan todella sivistynyt suurkaupunki.

[/quote]

Niinhän se menee! Käydään jossain (yleensä Vaasassa) asumassa muutama kuukausi, palataan Kokkolaan ja valitetaan kaikille kun oli niin kamalaa kun ketään ei tuntenu. Itse ei tietenkään oteta kontaktia. Poislukien ne kerrat kun käydään Seurahuoneella (tai mikä sen nimi nykyään onkaan) tappelemassa. Paikallisia julkkiksia on soittajat/bändit jotka kiertää eri kokoonpanoissa niitä kahta baaria. Jee!

Vierailija
385/1506 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonenjoki haisee ihan paskalle! Hyvin olette osanneet kaatopaikkanne sijoittaa, hah hah!!! Vittu mitä nuijia!

Vierailija
386/1506 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenranta. Ei vaan natsannut. Jotenkin rasittavaa se yltiöpäinen "myö ollaa ilosii karjalaisii."

Vierailija
387/1506 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuu!

Vierailija
388/1506 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 18:09"]En oikein jaksa ymmärtää, miten joku kylä voisi itsessään olla vastenmielinen. Toki ymmärrän jos maisemat ovat ankeat ja vaikkapa alueella asuu paljon rikollisia, mutta täällä monella tuntuu olevan suurin ongelma muiden ihmisten olemassaolo ja kalvava epäilys, että juuri hänestä supistaan jotai erityistä kylillä.

Minä olen muuttanut käpykylään juuri sen takia, että en välitä isojen kaupunkien hälinästä ja metelistä. Asun maalla yksikseni noin parinsadan ihmisen kylän laitamilla. En ole kylän ihmisten kanssa missään tekemisissä, joten en ymmärrä miksi minulla pitäisi heistä joku mielipide olla. Minä en tiedä heidän elämästään mitään, eivätkä he minun elämästäni. Jos joku minusta jotain kylillä juttelisikin, niin mitä sitten. En ole ainakaan elämälläni mitään kovin kummoisia jutunaiheita kylänmiehille tarjonnut.

Tämä kylä on tasan yhtä hyvä tai huono paikka asua kuin muutkin. Ei minulle naapurit ole aikaisemmissakaan paikoissa minkäänlaista päänvaivaa tuottanut, koska en ole heidän kanssaa ollut missään tekemisissä. En minä kaupungista ympäristön ihmisten takia poismuuttanut, vaan halusin ylipäätään päästä luonnonrauhaan ja erittäin hyvin olen täällä omissa oloissani viihtynyt.
[/quote]

Mulla menee toisinpäin. Asuin elämäni ensimmäiset 35 vuotta (ok opiskelut poislukien) pikkukylässä ja nykyään isossa kaupungissa. On aivan ihanaa, kun voi käydä kaupassa, salilla tai baarissa ilman että jokaikinen vastaantulija on tuttuja. Ennen ei voinut ruokakaupastakaan ostaa kaljaa ilman että kassatäti ihmetteli ääneen juoko opettajakin kaljaa. Nyt ketään ei kiinnosta mitä siinä liukuhihnalla on, salilla ei kukaan tule lätisemään mitään joutavanpäiväisiä ja baarissa ei katsota heti kulmain alta että aa toi on toi. Kaupungissa on paljon enemmän yksityisyyttä, kun voi sulautua massaan.

Vierailija
389/1506 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohja! Keskusta kuin suoraan entisestä Neuvostoliitosta. Upea keskiaikainen kirkko hautautuu karmeiden laatikkorakennusten keskelle. Alkuperäiset asukkaat ovat sisäänpäinlämpiäviä, jurottavia ja juoruilevia, muualta tullutta katsotaan karsaasti vuosikausia. Taloyhtiöstä saattoi löytyi aivan järkyttäviä tapauksia, ikinä ei muualla ole sellaista tullut vastaan. Terveyspalvelut olivat aivan karmeita. Toki löytyi aivan ihaniakin ihmisiä, mutta kaikki he olivat muuttaneet jostain muualta. Parasta oli, kun sieltä pääsi muuttamaan pois. 

Vierailija
390/1506 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eura! Satakunnasta. Koskaan en palaa. 

Vierailija
391/1506 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieto,sisäsiittoinen kyläpahanen. 

Vierailija
392/1506 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere.

Vierailija
393/1506 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusikaupunki sekä sen liitosalueet Lokalahti ja Pyhämaa. Huh huh! Pahansuopien juoruilijoiden paratiiseja.

Vierailija
394/1506 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollywood

Vierailija
395/1506 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 09:49"]Iisalmi [/quote] Kyllä. Kaikki tuntee toisensa ja juoruakat laulaa. Kuollut pikkukaupunki, kävin siellä jokunen aika sitten enkä nähnyt yhtään alle 60 vuotiasta. Toinen kauhukylä on Iisalmesta pohjoiseen: Vieremä. Sanat eivät riitä kuvaamaan. [/quote] Ei ole kuollut :) eikä kaikki tunne toisiaan :Dd kuulostat itse sellaiselta "juoruakalta" :))

[/quote]En ole tuo jolle viestisi osoitit mutta ihmettelen mistä huomaat että hän itse kuulostaa juoruakalta? Minusta kommentistaan ei välity senkaltaista (piilo)informaatiota.

Vierailija
396/1506 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopio

Vierailija
397/1506 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopio

Vierailija
398/1506 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:07"]

Suonenjoki haisee ihan paskalle! Hyvin olette osanneet kaatopaikkanne sijoittaa, hah hah!!! Vittu mitä nuijia!

[/quote]tämä

Vierailija
399/1506 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:55"]Kuopio
[/quote]

Aivan ihana. Ystävänikin kehui.

Vierailija
400/1506 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikiiminki. Ihan järkyttävän pahansuopa perukka!