Karsein pikkukylä jossa olet asunut?
Itsellä keuruu, todella sisäänpäinkääntyneitä ihmisiä ja inhottava ilmapiiri, vieläkin puistattaa jos joudun esim autolla ajamaan ohi :/
Kommentit (1506)
Vihanti. 19 vuotta riitti enkä ole sen koomin pikkukylässä asunut.
Kitee! Sen tajuaa vasta kun on itse tänne muuttanut. Sitä jo luuli ettei voi pahempaa paikkaa olla, kun on asunut vaikka missä päin Suomea, mutta tämä ylätti kyllä aivan absurdilla persereikämäisyydellään totaalisesti.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 16:19"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 16:13"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 16:08"]Itsellä keuruu, todella sisäänpäinkääntyneitä ihmisiä ja inhottava ilmapiiri, vieläkin puistattaa jos joudun esim autolla ajamaan ohi :/
[/quote]
Terve vaan kanssakeuruulainen! :)
Minä lähdin sieltä jo 11 vuotta sitten. Kaunis paikka se on, mut en varmaankaan pystyisi siellä enää asumaan.
Kävikö kyläjuorut hermoille?
[/quote]
Lapsena siellä asuin ja kyllä kävi :)
Ja muutenkin aika nurkkakuntaista porukkaa siellä asui mutta paikkana kaunis :)
[/quote]
Näistä koulukiusaamisketjuista tuli mieleen, että Keuruulla kiusaaminen oli ihan järkyttävää ainakin silloin kun itse olin siellä koulussa, 90-luvulla. Nykyään kuulemma asialle osataan tehdäkin jotain.
[/quote]
Siellä ala-astetta kävin ja mua kiusattiin joo vaikkei fyysisesti sentään. Enemmän klikkejä ja syrjintää yms ikävää
Ap
Voisin näin yleistetysti sanoa koko Keuruuhun kuuluvat alueet. Vähän palveluita, pitkät etäisyydet, itsekeskeiset ihmiset yms, vähän työ- ja opiskelupaikkoja, kaikki tietävät kaikki yms. Ahdistavaa!
Kuru. Kuuluu nykyään Ylöjärveen. Juoruakkoja ja ukkoja täynnä. Ihan paska paikka! Ainoa hyvä asia oli Näsijärven läheisyys.
Alkaa 36 vastauksen jälkeen olla Suomen kuntakartta aika hyvin täplitetty. Herää kysymys, löytyisikö se "karseus" sittenkin arvioitsijan omien korvien välistä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 16:58"]
Alkaa 36 vastauksen jälkeen olla Suomen kuntakartta aika hyvin täplitetty. Herää kysymys, löytyisikö se "karseus" sittenkin arvioitsijan omien korvien välistä.
[/quote]
Ei koska olen sen jälkeen asunut muissa kaungeissa.
Ap
Koski Tl. oli/on melkoisen ankea, vaikkakin vauras ja elävä kunta. Ei mitään luonnonkauneutta, ihmiset sisäänpäin kääntyneitä ja äärettömän nurkkakuntaisia.