Miltä iso pillu tuntuu?
Sekä naiset, että miehet. Miltä seksi iso pilluisesta naisesta tuntuu? Miltä seksi tuntuu miehestä iso pilluisen naisen kanssa?
Kommentit (98)
No surkeeta on jos suurella osalla miehistä on kollmea sormea ohuempi kalu.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä surkeeta on se, että sellainen ei tunnu sun pillussasi miltään.
Laittappas nyt kolme sormea rinnakkain ja mieti miltä se näyttää. Sitten kuvittelet sen kokoisen melan.
No eräs tyttö pihtasi, mutta antoi kuitenkin kopeloida. Sinne livahti kaikki 5 sormea, kun tarkoitin vain kahdella kokeilla. Tuli mieleen, että oliko siinä ujostelun syy. Pitkä kaunis nainen noin muuten kyllä.
Hyvä puoli on se että pääsee puoliveltollakin sisään, kyllä se lykkimällä kovenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittappas nyt kolme sormea rinnakkain ja mieti miltä se näyttää. Sitten kuvittelet sen kokoisen melan.
Mun pienen alle 170cm miehen käsi, hanskakoko 10-11, 3 sormea, etu-keski- ja nimetönsormi, rinnakkain on 6cm. Aika harvassa on 6cm leveät kullit. Vaimolla mahtuu 2 sormeani vielä niin, että venyttää ja hankaa pillun sivuja selvästi. Leveyttä kahdella sormeellani 4,2cm. Kolmea ei mahdu rinnakkain millään ilveellä, eikä ole mahtunut, vaikka synnyttänyt useita kertoja alakautta. Tosin aina, myös viimeisiä jouduttu avaamaan välilihaa. Muista naisista en tiedä mutta pillu on yhtä tiukka 2 sormelleni poikki ja pystysuuntaan, tai oikeastaan vielä tiukempi pystysuuntaan. Pieni ja ahdas pillu ollut aina ja on yhä edelleen. 5x5cm leveä kullini mahtunut onneksi nippa nappa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pienen alle 170cm miehen käsi, hanskakoko 10-11, 3 sormea, etu-keski- ja nimetönsormi, rinnakkain on 6cm. Aika harvassa on 6cm leveät kullit. Vaimolla mahtuu 2 sormeani vielä niin, että venyttää ja hankaa pillun sivuja selvästi. Leveyttä kahdella sormeellani 4,2cm. Kolmea ei mahdu rinnakkain millään ilveellä, eikä ole mahtunut, vaikka synnyttänyt useita kertoja alakautta. Tosin aina, myös viimeisiä jouduttu avaamaan välilihaa. Muista naisista en tiedä mutta pillu on yhtä tiukka 2 sormelleni poikki ja pysty
Uskon, että neliön mallinen kalu onkin aika hankala saada sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pienen alle 170cm miehen käsi, hanskakoko 10-11, 3 sormea, etu-keski- ja nimetönsormi, rinnakkain on 6cm. Aika harvassa on 6cm leveät kullit. Vaimolla mahtuu 2 sormeani vielä niin, että venyttää ja hankaa pillun sivuja selvästi. Leveyttä kahdella sormeellani 4,2cm. Kolmea ei mahdu rinnakkain millään ilveellä, eikä ole mahtunut, vaikka synnyttänyt useita kertoja alakautta. Tosin aina, myös viimeisiä jouduttu avaamaan välilihaa. Muista naisista en tiedä mutt
Uskon, että neliön mallinen kalu onkin aika hankala saada sisään.
No olisin voinut kirjoittaa, että pyöreä halkaisijaltaan 5cm kalu muttei sekään kerro ihan kaluni muotoa koska niitä isoja paisuvaisia on kalussa 3, kaksi rinnakkain ja yksi ala.
Tapailen välillä iso pillusta naista. Paneminen kyllä sujuu, mutta hän tykkää käyttää riittävästi liukastetta. Silloin tuntuu että mälli ei lennä. Saa rynkyttää kunnolla enkä saa nautintoa panemisesta. Mutta kun hän on saanut kunnon nautinnon. Hän rupeaa komentamaan minua. Ottaa kaapistaan hapsuruoskan ja ruoskii rintaani ja vatsaa. Välillä hän lyö myös seisovaan kulliini. Hakkuu pervoiliaksi kun kullin koventuu entisestään. Sitten runkkaa muutaman kerran kulkiani niin mälli lentää kaaressa. On saanut useita kertoja pyyhkiä seiniä ja verhoja spermastani.
Minun kolmen sormen leveys on 5.3cm, saa aika iso toosa olla, että ne mahtuu kunnossa sisään.
Pari kertaa kännissä sortunut lihavaan naiseen kuten moni muukin. Noi pari kertaa riitti. Pillu valail oli kamala löysä haiseva likakaivo, joka ei tuntunut miltään muulta kuin ällöttävältä. Ja ne läskit pillun ympärillä oli et hyhhyh, tommosen ku näkis selvinpäin nii sillo juoksis ja lujaa.
Luulen olevani löysähköpilluinen, mutta keskivertokaluinen mieheni ei kovin montaa työntyä yleensä kestä ilman kumia. Joten haitanneeko tuo. Orgasmeja saamme kuitenkin molemmat ja tätä himokasta värkkiäni on tarjolla vähintäänkin riittävästi.
Täyttä soopaa. Ei ole tullut vastaan naista jonka pillu oöisi liian suuri. Kokonaisuus sen ratkaisee.
Ei voi mitään ao jos pieni p...peli
Ehkä nainen ei itse tiedosta väljyyttään. Jumppaamalla saa löysät lihakset kuntoon ja puristukset paranee
Synnytin alateitse 2 isoa lasta ja sain vaurioita sekä emättimen etu-ja takaseinään. Ei auttanut mikään jumppa, kun sidekudokset olivat pettäneet. Mutta sitten ihana gynekologini korjasi vauriot ja olen treenannut ahkerasti ja olen parempi kuin uutena:)
Alapeukkujen määrästä huomaa, että Mirkut ovat käyneet kokeilemassa omaansa.