Miltä iso pillu tuntuu?
Sekä naiset, että miehet. Miltä seksi iso pilluisesta naisesta tuntuu? Miltä seksi tuntuu miehestä iso pilluisen naisen kanssa?
Kommentit (98)
Eipä ole kohdalle sattunu väljiä, vaikka moni on synnyttänyt useemman muksunkin. Saattaa olla vaikutusta sillä että oma vehje on aika hyvän kokonen.
Minä voisin laueta melkein vaikka pelkän ajatuksen voimalla (aivan niin kuin ajatuksen voimalla voin siitä pidättäytyäkin). Ihanat kasvot ja rinnat, tuoksuva, lämmin keho ja kiihottuneisuus ovat kaikki mitä tarvitsen ja enemmänkin. Olen vuodesta 1990 asti tavannut monia naisia, mutten rehellisesti sanottuna osaa muistoissani eritellä tai jaotella heitä tässä ketjussa esillä olleiden kriteerien mukaan. Muut asiat ovat jääneet mieleen.
Melkein sanoisin ettei tällaista problematiikkaa tai vastakkainasettelua oikein ole alun perinkään olemassa. Ei ainakaan minulle ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten iso se väljä sitten on? Tähän ei ole vielä kukaan vastannut?
Jos yksi sormi menee kivasti sisään ja tuntuu puristusta koko sormen ympärillä niin pillu on tiukka. Kaksi sormea helposti sisään niin väljähän se on. Kolme sormea on jo tosi iso.
siis kuin pieni kalu sulla on jos kahdne ja kolmen sormen mentävä on väljä? Sulla siis yhden sormen paksuinen? Ymmärrän et tosiaan tarviit tiukan mut niin tiukka ei ole olemassakaan, fyysisesti mahdotonta. Jokasen sisään menee kyllä kolme sormea ja kaksi helposti.
Oma kokemus 40v miehenä on se, että ei väljiä ole olemassakaan, ainakaan omalle kokoluokalleni. Sen sijaan jos nainen ei tunnu oikein miltään, niin se johtuu huonosta kemiasta, tai siitä ettei nainen oikeastaan haluaisi, mutta "antaa nyt kuitenkin", osinn siitäkin että nainen ikään kuin viestittää kehollaan tätä epäsopivuutta. Kun nainen on kiimassa, niin alakerta on kyllä mukana myös, eikä mitään liian isoa vikutelmaa pääse syntymään. Haluton, mutta silti suostuva nainen on ikävän tuntoinen. Oman vaimon sisään mahtuu käteni rannetta myöten, mutta silti hän saa minut tulemaan muutamalla työn
Samoilla linjoila.
Itse XL kokoinen ja seurustelen päätä lyhyemmän aasialaisen ladyn kanssa, joka vähän turhan tiukka...
Ekaksi kultani saa orgasmin, puristaa reisiään todella rajusti yhteen, lähinnä sattuu itseeni mutta kun toisen juttu niin toki...
Kultani orgasmin jälkeen avaa reitensä niin leväälle että voin pohtia asiaa omasta vinkkelistäni, eli mun vuoro sitten tulla....
Analogiana pohtisin miltä tuntuu alasin kyynärtaipeen päällä, tai sitten miltä tuntuu jos joku hivelee sulalla ihoa.. Sulka tuntuu mun iholla paremmalta kuin alasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yksi sormi menee kivasti sisään ja tuntuu puristusta koko sormen ympärillä niin pillu on tiukka. Kaksi sormea helposti sisään niin väljähän se on. Kolme sormea on jo tosi iso.
siis kuin pieni kalu sulla on jos kahdne ja kolmen sormen mentävä on väljä? Sulla siis yhden sormen paksuinen? Ymmärrän et tosiaan tarviit tiukan mut niin tiukka ei ole olemassakaan, fyysisesti mahdotonta. Jokasen sisään menee kyllä kolme sormea ja kaksi helposti.
Oletko kokeillut jokaisen naisen pillut vai, kun tommosta väität?
Mun naiseni pillu on jäänyt sulta kokeilematta. Sinne ei meni kolmea sormea.
Usko tai älä.
Hyvältähän se tuntuu ja mahtuu kaverikin mukaan😛
Jos nainen osaa muuten käyttää käsiä ja suuta, niin kyllä se orgasmi yhtä hyvältä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut jokaisen naisen pillut vai, kun tommosta väität?
Mun naiseni pillu on jäänyt sulta kokeilematta. Sinne ei meni kolmea sormea.
Usko tai älä.
Joo ei ole mennyt vaimon pilluunkaan 3 sormea, vaikka on synnyttyt alakautta useita lapsia ja vaikka on kynnetty isolla paksulla koko ikä. Onneksi on sentään mahtunut sisään.
Isolla temmillä polkevana iso vastakappale ei ole juurikaan tiukkaa ihmeellisempi. Liukuvoidetta tarvitsee alussa vähemmän. Aina sieltä jostain löytyy ne vartta kivasti hierovat lihakset, joiden ansiosta siemenet irtoavat aikanaan oikeaan osoitteeseen. M42
Vierailija kirjoitti:
No näin kokeneemman mielestä: hyvältä sekin tuntuu, mutta laukeamiseen se ei välttämättä riitä.
Vaikea on edes näin nimettömänä tunnustaa, kuinka nuoren rakastajatteren samainen höpörööri onkin niin tiukka ja ihana joka työnnöllä.
Nuoruudella ei ole mitään tekemistä tiukkuuden kanssa. Sinäkin tietäist jos sulla olisi enemmän kokemusta. Olen ollut parin tosi löysän kanssa ja parin tosi tiukan ja muut siltä väliltä. Iät vaihtelivat. Tiukin on ollut viisikymppisellä päärynän muotoisella irkkunaisella. Järkyttävän tiukka, onneksi olin nuori ja todella kova.Outoa kyllä nainen pystyi dildottamaan itseään paksulla vehkeellä, joten venymisvaraa oli.
Vierailija kirjoitti:
Kuin kolme numeroa liian isot kengät.
Kolme numeroa liian pieni pili ?
Väljältä. Toki kukaan nainen ei usko, että oma henkilökohtainen pillu voisi olla väljä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näin kokeneemman mielestä: hyvältä sekin tuntuu, mutta laukeamiseen se ei välttämättä riitä.
Vaikea on edes näin nimettömänä tunnustaa, kuinka nuoren rakastajatteren samainen höpörööri onkin niin tiukka ja ihana joka työnnöllä.
Nuoruudella ei ole mitään tekemistä tiukkuuden kanssa. Sinäkin tietäist jos sulla olisi enemmän kokemusta. Olen ollut parin tosi löysän kanssa ja parin tosi tiukan ja muut siltä väliltä. Iät vaihtelivat. Tiukin on ollut viisikymppisellä päärynän muotoisella irkkunaisella. Järkyttävän tiukka, onneksi olin nuori ja todella kova.Outoa kyllä nainen pystyi dildottamaan itseään paksulla vehkeellä, joten venymisvaraa oli.
Joo ei ole. Vaimon pillu on nyt eläkeläisenä vähintään yhtä tiukka kuin täytettyään 18v kun aloitettiin. 2 sormea menee max sisään sattumatta. 3 sormea on liian leveä. Ollut tiukka ja syväpilluinen aina eikä synnytykset muuttaneet mitään. Sain yhdynnöissä hyvin orgasmeja ennen ja jälkeen lapsien. Hetken saattoi olla väljemp jonkun synnytyksen jälkeen, mutta palautui aina ennalleen. Vaimolleni ei mahdu kulliani paksumpi dildo sisään, ahistaa eikä tunnu hyvältä. Hukkaan meni nekin lelut.
Minulla on kerran ollut suhde nelikymppisen persevän ja isohuulisen naisen kanssa. Hänellä oli hieman väljän oloinen minun meisseliin, mutta jalat koukussa rintaa vasten tuli kyllä ihan kunnolla. Oikeastaan tykkäsin kun ne isot huulet osui palleihin ja nainen oikein yritti kun syötti vastaan. Monet spermat sai sisäänsä. Suhde loppui ihan muusta kuin pillun väljyydestä.
Minulla on kisavaurioita synnytyksistä ja ajattelisin, että en ole ainakaan kovinkaan tiukka. Mutta kokonaiskeskustelusta tuli vaan mieleen, että kyllähän jokainen nainen laajenee kun hän rentoutuu.
Eli ellei ole vulvodyniaa tai sitten oikeasti rakanteellista häikkää (ehkä 2% naisista), niin jokainen nainen venyy siihen fistaukseen (itseä ei ole fistattu, mutta anyway).
Jos olen ei kiihottunut ja kuiva, niin puristan yhdelle sormelle.
Jos odotan kiimassa, että pitämäni mies repii housut minulta jalasta, niin alushousuni ovat jo kastuneet läpi ja sisään saa mitä vaan.
Olen harrastanut seksiä elämäni aikana eri kokoisten miesten kanssa ja kaikkien kanssa saanut minulle tyypillisiä sarjaorgasmeja.
Eli sillä tapaa koolla ei oikeasti ole väliä vaan käyttötavalla.
Yksin eläessä sillä pillun puristusvoimalla ei ole mitään väliä, mutta olen joskus miettinyt, että voisi olla sellaisena BDSM alistusleikkinä tavallaan kumppanin kanssa joku puristusvoimaa treenaava pieni lelu `lukkona` pillussa jollain etäkäyttömahdollisuudella, niin tavallaan kumppani `treenaisi` minua meidän tapaamisten välillä miten ikinä haluaisi.
N42
Ei tunnu miltään. Jätän isolla vehkeellään kerskaileville suosiolla.
No huoh. Nuo jutut, että jonkun pilluun menee vain kaksi sormea, muttei kolmea, kertoo miehestä vain sen, että hän on osaamaton tunari. Eihän KIIHOITTUMATTOMAAN pilluun meni yksikään sormi kunnolla. Mutta kun nainen on saatu tavalla tai toisella kiimaan, JOKAISEEN pimppiin menee pari kolme sormea ihan helposti. Mutten jaksa alkaa tästä yhtään vääntämään.
Suurin pimppi oli tosi kauniilla naisella ja sen kanssa ei minusta tullut mitään ongelmaa. Vaikka minulla kookas kalu onkin, se tunne, että kalua pystyi liikuttelemaan ikäänkuin "pystyssä poikittain" vulvassa sisään ja ulos. oli aika hurja. Sit välillä aina koukkasi ylempää gpisteelle. Mutta siis pimpin aukko oli lähes yhtä pitkä kuin kalunikin, varmaan jotain 15-17 cm.
Seksi oli ihanaa, vaikka mitään putkimaista koko matkan puristusta ei ollutkaan. Ihanat naiset on ihania. Älkää murehtiko puutarhanne kokoa vaan pitäkää siitä hyvää huolta!
Vierailija kirjoitti:
No huoh. Nuo jutut, että jonkun pilluun menee vain kaksi sormea, muttei kolmea, kertoo miehestä vain sen, että hän on osaamaton tunari. Eihän KIIHOITTUMATTOMAAN pilluun meni yksikään sormi kunnolla. Mutta kun nainen on saatu tavalla tai toisella kiimaan, JOKAISEEN pimppiin menee pari kolme sormea ihan helposti. Mutten jaksa alkaa tästä yhtään vääntämään.
Suurin pimppi oli tosi kauniilla naisella ja sen kanssa ei minusta tullut mitään ongelmaa. Vaikka minulla kookas kalu onkin, se tunne, että kalua pystyi liikuttelemaan ikäänkuin "pystyssä poikittain" vulvassa sisään ja ulos. oli aika hurja. Sit välillä aina koukkasi ylempää gpisteelle. Mutta siis pimpin aukko oli lähes yhtä pitkä kuin kalunikin, varmaan jotain 15-17 cm.
Seksi oli ihanaa, vaikka mitään putkimaista koko matkan puristusta ei ollutkaan. Ihanat naiset on ihania. Älkää murehtiko puutarhanne kokoa vaan pitäkää siitä hyvää huolta!
Höpö höpö taas. Jos et ole ollut väljien tai alapäältään heikkolihaksisten naisten kanssa niin älä ala yleistämään ja syyttämään toisia osaamattomiksi. Jos en mene kolme sormea sujuvasti edes orgasmien jälkeen niin turha sanoa, ettei nainen ollut kiimassa. Muutenkin puhut puuta heinää koska kenenkään emättimen aukko ei ole pitkä, saati kullisi mittainen. Ei pidä taas sekoitaa pitkiä häpyhuulia aukon kokoon.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en jaksa alkaa kinaamaan siitä, että sinä et ole kokeillut jokaista pillua.
Sulla on jäänyt ne oikeasti tiukat vaan kokeilematta. Mutta ehkä vielä joku päivä yllätyt. Älä sitten survo väkisin niitä sormiasi sisään.
Sitä ei tunne kunnolla kun sisälle laittaa, muutamia kertoja meinannu kysästä että ollaanko jo siellä. Mutta onneksi en. Vaimo on väljä, aina ollut. Synnytyksen jälkeen oli jonkin aikaa tiukempi, mistä lie johtui. Meillä "tuuria" se että terskani on herkkä ja tulen kohtuu nopeasti tarvittaessa. Mutta väljää kärsii paukutella kun tuntuma heikompi. Paras asento on nainen päällä, tässä joutuu vaimo käyttämään lantionpohjan lihaksiaan ja heti tuntuu tiukemmalta. Osasyy väljyyteen on vaimon laiskuus käyttää niitä lihaksiaan kunnolla, saatikka alkaisi niitä säännöllisesti treenaamaan. Vai onko joku saanut treenillä kunnon tuloksia?