Miltä iso pillu tuntuu?
Sekä naiset, että miehet. Miltä seksi iso pilluisesta naisesta tuntuu? Miltä seksi tuntuu miehestä iso pilluisen naisen kanssa?
Kommentit (98)
Ennen synnytyksiä tuntui paremmalta. Jäi pysyvät vauriot synnytyksestä.
No näin kokeneemman mielestä: hyvältä sekin tuntuu, mutta laukeamiseen se ei välttämättä riitä.
Vaikea on edes näin nimettömänä tunnustaa, kuinka nuoren rakastajatteren samainen höpörööri onkin niin tiukka ja ihana joka työnnöllä.
Niinpä :D Miltä tuntuu nukkua yksin 4 hengen teltasa :D
Hyvältä se tuntuu. Väljemmältä, mutta toisaalta eipä syty nalli liian aikaisin. Meillä seksi on muutakin kuin nylkytystä, siihen sisältyy jopa tunne.
Ei ole isoja pilluja, vaan pieniä pippeleitä.
Olen ehkä pienimunainen, koska joku kuitenkin niin kommentoi. Iso pimppa ei tunnu valitettavasti oikein miltään. Ihan samoin, kun naiset sanoo, että pieni siitin ei tunnu. Jos naisesta ei tunnu miltään, niin oletan, että usein ei miehestään? Perusyhdynnässä orgasmi jää molemmilta tod. näk saavuttamatta? Onneksi se ”perusjyystö” ei ole ainoa vaihtoehto.
Olen saanut rakastella jo varsin hyvän elämänkokemuksen omaavana monenlaisten ja monenkokoisten naisten kanssa. Yhteenvetona voin todeta, että kaikenlaisten ja kokoisten naisten kanssa saa hyvän eroottisen hetken (tai useamman) aikaiseksi. Jos ei heti tunnukaan, niin aina voi käyttää mielikuvitusta ja tutustua naiseen paremmin. Jos nainen on tyytyväinen, niin varmasti on mieskin... ennemmin tai myöhemmin.
Ei oikein miltään. Joskus iharvoin sossa pillussa voi olla jokin kohta, joka tuntuu vähän ja sitä kohtaa vasten kalua hinkkaamalla saattaa saada orgasmin. Yleensä ei tunnu miltään.
Tuntuu samalta kuin nyrkin työntäminen ämpärilliseen keitettyä makaronia.
Jotain niljaista ja lämmintä tuntuu, mutta puristus puuttuu täysin.
Minulle sillä ei ole mitään väliä, onko se "iso vai pieni", en ole rehellisesti sanottuna ikinä edes oikein kiinnittänyt huomiota sellaiseen asiaan. Kostea ja lämmin, se riittää minulle. On niin paljon muita, tärkeämpiä asioita.
M47
Tuntuu samalta kun jos avaa sepaluksen tunnelissa ja tekee työntöliikkeitä siellä.
Hyvältä tuntuu seksi väljäpilluisen naisen kanssa. Parasta on kun pystyy paremmin säätelemään omaa laukeamistaan ja saa panna pidempään. Ahdaspimppisen kanssa tuppasi tulla liian aikaisin. Väljä, märkä ja kiihkeä on paras.
Run....rit ne isoista pi..sta valittaa. ovat touhutessaan tottuneet puristamaan liikaa. näin tuntuma aitoon on hävinnyt.
Väljä *illu ei tunnu oikein miltään. Siitä puuttuu sen pimpin lihasten hyväilevä puristus. Tietystikkään ei tule niin helposti, mutta ei tule ehkä ollenkaan. Vaatii sitten omaa kättä. Toisaalta pimpin jumpallla on valtava merkitys tuntuman parantumiseen.
M
Jos nyt on kyse runsaista häpyhuulista jotka levittyvät sivuille kuin kukan terälehdet tai perhosen siivet niin hyvältäjän sellainen pillu tuntuu miehestä ja naisesta itsestään.
M48