Life of Siljan gerbiili kuoli
Silja ei muutamaan vuoteen ole maininnut mitään gerbiileistään..Hippo on ollut blogissa ja elämässä se nro.1. Nyt ig:ssä haikea yhteiskuva kuinka niin rakas gerbsu nukkui pois. Koko jutun kruunaa vielä jyrin: "ANTAKAA MEIDÄN JUMALAUTA SURRA RAUHASSA" Kuulostaa vähän liioittelulta jos gerbiilit eivät edes asuneet näiden kahden yhteisessä asunnossa vaan siljan äidin luona.
http://instagram.com/p/nXOzdjyruZ/
Olen itse myöskin omistanut kaksi hamsteria ala-asteella ja niiden kuolema oli iso juttu 12 vuotiaalle, mutta olisin kyllä ihmeissäni jos tänä päivänä yli 20v poikaystäväni kailottelisi että haluaa surra rauhassa minun gerbiiliäni joka kuoli.
Kommentit (38)
Ainakin Siljan facebookissa oli kva samaisesta gerbusta että.nyyyyyh kun kuoli, niin Jyri vaan nauroi asialle :D että oiskohan ollu vitsi tuo.sureminen
Kiinnitin huomion kuvatekstiin, eihän gerbiilit haise! Paitsi niiden maha. Mutta ei terve gerbiili haise.
Jyri kylläkin aikoinaan facessa kommentoi tuohon gerbiilii kuolemaan näin: "Kauheeta.. Oon itkeny koko illan. " ja Silja oli kommentoinu takaisin "HAISTA VITTU JYRI!!!" Ja sitten jyri ja pari muuta vaan nauroi siellä.
EHKÄ tuo Jyrin kommentti instassa oli vitsi, toisaalta sitä alkoi muuten vaan varmaan vituttamaan niiden muidujen tappelu.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 15:26"]Silja on kuin isänsä: ottaa lemmikkejä ja kun kyllästyy niin tuuppaa sukulaisilleen hoitoon. Ei sitten muuten enää välitä, mutta kun lemmikki kuolee niin sitten surraan kovasti... Kuinkahan monta "ero"kissaa,gerbiiliä yms. on joutunut pois? Aika monta, voi eläinraukkoja!
[/quote]
Onko totta?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 16:46"]eiks sipun isi joskus vetäny sen gerbiilin vessasta alas ;(
[/quote]
Mitä tarkoitit tuolla?
Ciiacaroliina itkee instassa. Nolo .
Jep, tasokasta ja hauskaa läppää tolta vanhalta Jyriltä :D
Vierailija kirjoitti:
ei juma :D voi järkyttävää kun joku hiiri kuoli :D
Vierailija kirjoitti:
Jyri on mun mielestä kommentoinut ton saman jutun tonne KAKSI kertaa,ainakin puhelimella katsottuna noi kaikki ig kommentit näkyy, ainakaan mä en tota tunnistaisi sarkasmiksi :-D
Urpo!
Oon ihan kamala, mutta tää oli huvittavin aloitus aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vai olikohan toi J:n kommentti sarkasmia?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 15:59"]
Mikä vittu tuon ciiacarolinan ongelma mahtaa olla. En tiedä miksi mutta nousee melkein savua korvista tuommoisen pikkuh*ron kirjoitusten takia.
[/quote] tottahan se puhuu
[/quote]
Musta se kyllä nolas ittensä aika hyvin. Ikinä ei tosiaan voi tietää mitä on tapahtunut, niin suutaan ei kannata avata. Demitin pitkään vuodesta 08 ja tämä tyttö on tullut tutuksi. Helvetin ärsyttävä. Minäminäminä. Katsokaa tätä mun kuvaa, enkö olekin ruma. Oon laihduttanut 10kg mut kattokaa tätä kuvaa jossa näytän ihan riisitikulta, enkö ookin lihava.