Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Life of Siljan gerbiili kuoli

Vierailija
06.05.2014 |

Silja ei muutamaan vuoteen ole maininnut mitään gerbiileistään..Hippo on ollut blogissa ja elämässä se nro.1. Nyt ig:ssä haikea yhteiskuva kuinka niin rakas gerbsu nukkui pois. Koko jutun kruunaa vielä jyrin: "ANTAKAA MEIDÄN JUMALAUTA SURRA RAUHASSA" Kuulostaa vähän liioittelulta jos gerbiilit eivät edes asuneet näiden kahden yhteisessä asunnossa vaan siljan äidin luona. 

http://instagram.com/p/nXOzdjyruZ/

Olen itse myöskin omistanut kaksi hamsteria ala-asteella ja niiden kuolema oli iso juttu 12 vuotiaalle, mutta olisin kyllä ihmeissäni jos tänä päivänä yli 20v poikaystäväni kailottelisi että haluaa surra rauhassa minun gerbiiliäni joka kuoli.  

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne gerbut jäi sinne äidille (vai pikkuveljelle/-siskolle?) Koska JYRI ei niistä tykännyt/oli allerginen. Varmaan hänelle iso shokki....

Vierailija
2/38 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei juma :D voi järkyttävää kun joku hiiri kuoli :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olikohan toi J:n kommentti sarkasmia?

Vierailija
4/38 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 15:55"]ei juma :D voi järkyttävää kun joku hiiri kuoli :D

[/quote]

tunnevammanen idiootti

Vierailija
5/38 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vittu tuon ciiacarolinan ongelma mahtaa olla. En tiedä miksi mutta nousee melkein savua korvista tuommoisen pikkuh*ron kirjoitusten takia.

Vierailija
6/38 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyri on mun mielestä kommentoinut ton saman jutun tonne KAKSI kertaa,ainakin puhelimella katsottuna noi kaikki ig kommentit näkyy, ainakaan mä en tota tunnistaisi sarkasmiksi :-D 

Vierailija
7/38 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahah jyri on nyt nii saatanan tyhmä muutenkin et hohhoh :D kaks tyhmää blondia löytäneet toisensa,wuhuu KETÄ KIINNOSTAA

Vierailija
8/38 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-DDD

Vierailija
9/38 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks sipun isi joskus vetäny sen gerbiilin vessasta alas ;(

Vierailija
10/38 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 15:59"]Mikä vittu tuon ciiacarolinan ongelma mahtaa olla. En tiedä miksi mutta nousee melkein savua korvista tuommoisen pikkuh*ron kirjoitusten takia.

[/quote

Mitä oli kirjoittanut? Ilmeisesti poistanut kommenttejansa..

Vierailija
11/38 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole poistanut, siellä ne kommentit näkyy jos nettiselaimella lukee. Kaikki mokaa joskus, turha alkaa tuollaista showta järjestämään yhtå kommentoijaa vastaan. Mistäs tuo olisi voinut tietää että joku juomalasi jäänyt ja synnytys alkanut. Turhaa syyllistää. Ja iik,mä kaivan sun demikeskustelut esiin!!!! Lapsellista, hienosti pitää kyllä pokan tää alussa ehkä vähän hyökkäävästi mokannut tyttö.

Vierailija
12/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jouduttiin luopumaan kissastamme allergian takia. Mun äiti sen otti ja kissa eli äitini luona vuosia. Kun se kuoli, kyllä mä itkin ja surin sitä.  Ja ikää on 42 vuotta. Ihmettelen miten jotkut eivät näytä tajuavan, että eläimenkin kuolemaa voi surra. En todellakaan mikään Silja-fani ole, mutten tajua miksi tällaisestakin asiasta pitää keksiä aihe moittia toista.

Vierailija
13/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta enemminkin oli kyse nimenomaan tuosta Jyrin kommentista.... Kuolin häpeästä kun näin sen :Dd Tosiaan äijä joka halusi gerbiileistä eroom ja nyt muka surisi niitä. Voi luoja kuinka tyhmä tuo äijä on... :DD

Vierailija
14/38 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 15:45"]

Me jouduttiin luopumaan kissastamme allergian takia. Mun äiti sen otti ja kissa eli äitini luona vuosia. Kun se kuoli, kyllä mä itkin ja surin sitä.  Ja ikää on 42 vuotta. Ihmettelen miten jotkut eivät näytä tajuavan, että eläimenkin kuolemaa voi surra. En todellakaan mikään Silja-fani ole, mutten tajua miksi tällaisestakin asiasta pitää keksiä aihe moittia toista.

[/quote]'

Joo kyse oli enemmäkin siitä että jyri on mukana suremassa vaikka alunperin halusi noista jyrsijöistä eroon. 

Vierailija
15/38 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 15:45"]

[/quote]'

Joo kyse oli enemmäkin siitä että jyri on mukana suremassa vaikka alunperin halusi noista jyrsijöistä eroon. 

[/quote]

Mä ymmärsin aivan toisin tuon kommentin. Siis tuossa Instapostauksessahan nämä kommentoijat käyvät jotain keskinäistä kinaansa, joka ei liittynyt mitenkään Siljan gerbiilin kuolemaan. Ymmärsin, että tämä jyri sanoi siksi, että antaisivat heidän surra rauhassa, kun onhan tuo aika asiatonta alkaa jotain täysin aiheeseen kuulumattomia kähinöitään riitelemään toisen instatilillä. Luulin jyrin siis tarkoittaneen kommentillaan sitä, että menevät muualle riitelemään, se hetki ja paikka ei ollut siihen sopiva.

Vierailija
16/38 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja on kuin isänsä: ottaa lemmikkejä ja kun kyllästyy niin tuuppaa sukulaisilleen hoitoon. Ei sitten muuten enää välitä, mutta kun lemmikki kuolee niin sitten surraan kovasti... Kuinkahan monta "ero"kissaa,gerbiiliä yms. on joutunut pois? Aika monta, voi eläinraukkoja!

Vierailija
17/38 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow

Vierailija
18/38 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollu vitsi toi jyrin kommentti..

Vierailija
19/38 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIP gerbiili.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
20/38 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 15:59"]

Mikä vittu tuon ciiacarolinan ongelma mahtaa olla. En tiedä miksi mutta nousee melkein savua korvista tuommoisen pikkuh*ron kirjoitusten takia.

[/quote] tottahan se puhuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi