Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko turn off jos tapailukumppanilla ei ole mitään some-tilejä?

Vierailija
14.12.2020 |

Vaihtoehdot

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis yksi!

Vierailija
22/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miksi tulisi edes heti ilmi mitä tilejä toisella on. En minä ainakaan halua jakaa sometilejäni eli twitteriä ja instagramia heti uudelle tuttavuudelle. Ne on pyhitetty taideharrastukselleni ja koen ne aika yksityisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellanen nainen on vaimomateriaalia

Sellainen asia ei nosta naista lainkaan muiden yläpuolelle

Kyllä nostaa. Sellaiset naiset ei esitä somessa kiiltokuvaelämää, eivät ole koko ajan vertailemassa itseään muihin, ottamassa kuvia vain näyttääkseen muille olevansa jotakin. Osaavat keskittyä hetkeen. Nauttia elämästä. Someton nainen kannattaa rengastaa.

👌

Vierailija
24/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Riippuu iha siitä some-tilistä. Instagram on hyvi lähel dealbreakerii, ku taas Twitter olis hyvä, nii vois viestitellä aina ku haluu ilmaseks. :)

Miksi Instagram on hyvin lähellä deal brageria?

Eikö tuo aika itseselvää? Miun ikäset naiset julkasee valitettavan usein sellasii kuvii, jois poikaystävää ei kunnioiteta.

Vierailija
25/35 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Riippuu iha siitä some-tilistä. Instagram on hyvi lähel dealbreakerii, ku taas Twitter olis hyvä, nii vois viestitellä aina ku haluu ilmaseks. :)

Miksi Instagram on hyvin lähellä deal brageria?

Deal brager :o

No tuo ainakin on.

Vierailija
26/35 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turn off. Mutta ei myöskään mikään turn on. Ei sillä ole mulle väliä. Itselläki on vain fb-profiili johon en koskaan päivitä mitään enkä muutenkaan pahemmin siellä jaksa pyöriä, ei ole isoa joukkoja ihmisiä kaverilistalla jne. 

Se ois kyllä turn off jos ois paljon erilaisia sometilejä ja niiden kanssa räpeltämiseen menis paljon aikaa päivästä ja ois koko ajan puhelin kourassa ja someja tarkistamassa...

Vierailija
27/35 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

M25... Syntymävuosi lienee tuo 25 kun pidät Twitteriä sopivimpana ilmaiseen viestittelyyn? 

Vierailija
28/35 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso ei ole instassa eikä facebookissa. Minä olen facebookissa. Minulla on vähän kavereita. Alle 50. Ja kaikki tunnen. Tuntemattomia en ota kaveriksi.

Vierailija
29/35 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen naisen kun löytäis

Täällä yksi!

Vierailija
30/35 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Someton mies on turn on.

Vierailija
31/35 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikuta mitenkään ellei ole jompi kumpi ääripää asiassa. Eli kauhea someaddikti tai sitten pitää itseään parempana sen takia, ettei ole sometilejä ja muistuttaa siitä ääneen jatkuvasti. Minulla on FB siellä olevien harrasteryhmien takia (käyn katsomassa ehkä kerran viikossa) ja instagramiin pistän harrastukseen liittyviä kuvia ja haen sieltä inspiraatiota. En koe olevani mitenkään huonompi kuin sellainen, jolla ei ole somea.

Vierailija
32/35 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N28, ei mitään some-tilejä, mutta ei myöskään salattavaa. Ei ulkonäössä, elämäntavassa tai muiden ihmisten kannalta. En vaan tunne mitään mielenkiintoa tai tarvetta, vaikka muuten netissä on hauskaa välillä seikkailla.

Riippuisi hieman some-tilin sisällöstä, mutta turn off todennäköisemmin. Varsinkin jos kauheasti samanlaisia pointittomia kuvia pullollaan, illanvietto (kännäys) kuvia, tai jos siellä ollaan ”koska kaikki muutkin on”, mihin muuhun ihminen taipuu kun muut painostaa vieressä? Ole jos haluat, mutta ei siksi, että muut taivuttelee 🙄

Vierailija
33/35 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/35 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn on.

Vierailija
35/35 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole mitään tiliä omalla nimellä tai kuvalla mutta facebook tili löytyy nimimerkillä ja ilman kuvaa. Ei tulisi mieleenkään laittaa kuvia ja nimeä nettiin, ihmiset vain kyttäisivät. Miksi minun pitäisi omia tietojani levittää pitkin nettiä kaikkien nähtäväksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän