Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ostat ja lähetät rumia joulukortteja?

Vierailija
14.12.2020 |

Tätä mietin vuodesta toiseen. Itse kiertelen kaupoissa (joten tiedän mitä on tarjolla) ja katselen ja valikoin värikkäitä, kauniita ja kultauksin tai glitterkoristein tms. kuvioituja kortteja. Monena vuonna olen valokuvannut ja askarrellut kortit itse.

Sitten kortit postiin ja alkaa sataa viestejä ystäviltä kuinka hienon kortin olinkaan taas lähettänyt.... ja itse saan sitten jonkun hailakan ja kuivakan (parhaassa tapauksessa ilmaisjakeluna kautta Suomen kaikille lähetetyn) ruman tonttukortin (vihaan tonttuja!!) tai jonkun kulahtaneen kynttiläkuvan, josta tulee juuri fiilis, että se on poimittu ensimmäisestä halpahallilaarista ja sutaistu postiin sen enempiä vastaanottajaa ajattelematta.

Jep, turhaa ja pikkusieluista vinkunaa - tiedän, mutta ystävienikin luulisi jo tuntevan minut ja tietävän visuaalisuuteni ja esteettisen silmäni, niin tulee kieltämättä fiilis, että tahallaan lähettävät tylsiä ja vielä kerran RUMIA kortteja.

Pääsisipä kauppoihin valikoimaan ja päättämään mitä otetaan valikoimiin......... jäisi 80% korttitarjonnasta pois hyllystä. Kuka ihme haluaa näitä rumia kortteja ja miksi niitä pitää edes tunkea hyllyyn myytäväksi?

Kommentteja, kiitos. Ja mukavaa joulun odotusta kaikille - kaikesta huolimatta!

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me lähetellään hölmöjä kortteja toisillemme , esim jouluna pääsiäistipukortteja. Tai parane pian kortteja. Tai onnea poikavauvasta!

Heh, tää on aika hauska idea! Tietty kaikkien pitää vaan olla mukana juonessa :D

Vierailija
62/63 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sellaiset perinteiset kortit on kauniimpia kuin ne "glitter" kortit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukortit on yleensä kauniita mutta ei silloin kun huomaat lähettäjän piiloveetuilun kun lähettää kortin jossa on ruma ja kammottava kuva. Mikä tällaista ihmistä vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi