Kaverilla toiminimi niin...
Antaako se hyvänmerkin sinun mielestäsi kun hän laittaa melkein joka firmaan itsestään tietoja esim että. Jos tarvitsette edullista siivoojaa niin tässä olisi tarjolla 300e/kk ... (tuo oli esimerkki) antaako sinusta hvää kuvaa yrittäjästä? Oli laittanut mun tutun parturi-kampaamoonkins.postia, missä tarjosi töitä edullisesti... mitä mieltä te olette? Toki mainostaa myös lehdissä,netissä ja jakaa mainoksia ihmisille...
Kommentit (7)
Öhh miten tuollainen pienyrittäjä saisi asiakkaita jos ei sitten aktiivisesti mainostamalla. Tuohan on fiksua tarjota kohdennettua mainontaa suoraan potentiaalisille asiakkaille, esim s-postien avulla. Eri asia tietenkin tarttuuko siihen moni, mutta kannattaa yrittää.
Tyrkyttäminen on tietenkin sitten eri juttu, mutta en sellaista tässä kuitenkaan havainnut. Eli jos vaikka yritys kieltäytyy niin silti jatkaa palvelun tarjoamista, se ei ole hyvä.
mutta onko tökeröä esim laittaa ravintola firmoille viestiä että hei,minä siioan ravintolan 300eurolla...kun tietää että kilpaileva yrittäjä siivoaa 600eurolla?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 14:14"]mutta onko tökeröä esim laittaa ravintola firmoille viestiä että hei,minä siioan ravintolan 300eurolla...kun tietää että kilpaileva yrittäjä siivoaa 600eurolla?
[/quote]
Ei ole. Se on markkinataloutta se. Oma moka jos tekee alihintaan.
ajattelee tekevänsä aluksi halvalla että sa mainontaa ja asiakkaita... esim tekee 15euron tunti hintaan siivouksia... kun muuttäällä mainostaa 25-25euron tunti hintaa..on tyytyväinen kun rahaa jää verojen ym jälkeen käteen n.7-9e nettona...tunti palkkaa.. omilla värkeillä ym tekee ja ei peri matkakuluja...
Ei mitään väärää.. Itselleen ei saa palkkaa, työn ilosta taitaa tehdä., kilpailu on kovaa ja jollain pitää erottua, laadulla,joustavuudella tai sit hinnalla. T. Yrittäjä
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 14:18"]
ajattelee tekevänsä aluksi halvalla että sa mainontaa ja asiakkaita... esim tekee 15euron tunti hintaan siivouksia... kun muuttäällä mainostaa 25-25euron tunti hintaa..on tyytyväinen kun rahaa jää verojen ym jälkeen käteen n.7-9e nettona...tunti palkkaa.. omilla värkeillä ym tekee ja ei peri matkakuluja...
[/quote]
Eihän se järkevää ole, muttei väärinkään. Ei tuosta tarvitse olla mitään mieltä. Voihan se tehdä vaikka ilmaiseksi jos tahtoo.
Mites sitä töitä muuten saa kuin markkinoimalla itseään?