Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä anoppisi olisi tehtävä väärin, jotta katkaisisit välisi häneen?

Vierailija
06.05.2014 |

Mielikuvitusta peliin!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni vähättely ja persoonaan kodistuva haukkuminen ovat asioita  joiden vuoksi voisin rajoittaa isovanhemmman oikeuksia lapsenlapsiinsa. Täysin poikki en välejä helposti pistäisi.

Vierailija
2/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku jatkuva vähättely ja toistuva loputon haukkuminen ja hyväksymättä jättäminen. Siis sellainen tapaus, joka tuo koko ajan ihan suorin sanoin esille sen, että ei hyväksy poikansa suhdetta eikä arvosta miniäänsä lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mä en nyt tarvitse mielikuvitusta, anoppi kun keksi kutsua mua hyväksikäyttäjäksi, mitä en todellakaan ole. Mies esim. asusteli mun luona pitkään ilmaiseksi, ennen kuin muutettiin saman katon alle. Töissä käyn ja itseni elätän. Välit meni poikki, en ole kohta kolmeenkymmeneen vuoteen suostunut tapaamaan. Ja kaikeksi huipuksi hänen oma tyttärensä "valtasi" äitinsä kesänviettopaikan eronsa jälkeen "tilapäisesti vain", mutta siellä se on loisinut vuosikausia. Äitinsä maksaa lämmitykset sun muut, ja käy nurmikot ajamassa ja lukuisten koirien paskat keräämässä huvilaltaan, hahhaaa. Lapsenhoitajana on toiminut tyttärelleen, jotta tämä saa rellestää baarissa. Joskus se kalikka kalahtaa varsin osuvasti ;D

Vierailija
4/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mun ihana anoppi ilmoitti epäilynsä ettei toinen lapsemme ole mieheni kovaan ääneen ristiäisissä. Ihana nainen. Eikä ole oikeasti mitään epäilystäkään ettei olisi mieheni lapsi.

Vierailija
5/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 jatkaa viileni välit vaikka ei ne lämpimät ole muutenkaan olleet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi