Säälittää 35+ sinkkunaiset, joiden elämän täyttää juhliminen ym.
Kuluttavat itsensä tuolla elämäntyylillä ihan loppuun... Jatkuva juhliminen (lue: juominen) joka viikonloppu, matkustelu, liiallinen työnteko ja suhdesekoilut eivät varsinaisesti kaunista naista, päinvastoin vanhentavat. Säälin näitä lapsettomia sinkkuprinsessoja, jotka roikkuvat väkisin nuoruudessaan, vaikka ikä alkaa lähennellä 40 vuotta...
Kommentit (47)
Lisääntyminenkään ei kyllä ainakaan kaunista, vaikka voi tuoda sisältöä elämään. Jos lapsia ei ole, eikö ihminen ole tavallaan ikuisesti nuori?
-Mies 29v-
Älä turhaan haaskaa energiaasi heidän säälimiseensä. Kiireiset sinkkunaiset yleensä nauttivat elämästäänsä tai ovat ainakin liian kiireisiä huomaamaan jos eivät ole.
AP:lla on ilmeisesti vaan vähän tylsää kun viitsii tehdä aloituksen aiheesta palstalle. Teeppä vaikka yksi vauva lisää niin ei tarvitse niin tarkaan miettiä muiden asioita...
Ap'lta vastenmielistä ylenkatsetta.
Joo, siis kauheeta kun joidenkin elämä on ikuista juhlaa. :( Säälittää!
No mulla on ikää 35, olen myös lapseton ja sinkku. En käytä alkoholia, pidän kunnostani huolta ja olen hyvässä ammatissa. Eli ei kannata yleistää! Eivät kaikki ole juhlijoita. En edes halua perustaa perhettä, elän onnellista elämää.
Parempi elää villiä nuoruutta myöhään kuin ei milloinkaan. Ei kaikilla sekoilu rajoitu sinne teini-ikään, ehkä he ovat ennen olleet ylikilttejä tspauksia, joten sallittakoon tuo heille nyt.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 11:07"]
No mulla on ikää 35, olen myös lapseton ja sinkku. En käytä alkoholia, pidän kunnostani huolta ja olen hyvässä ammatissa. Eli ei kannata yleistää! Eivät kaikki ole juhlijoita. En edes halua perustaa perhettä, elän onnellista elämää.
[/quote]
Mäkin ihmettelen, missä nuo 35+ bileprinsessat ovat. Olen itse 36, olen sinkku. Käyn nykyään harvemmin baareissa. Samoin tuntemani samanikäiset sinkut. Jos alkoholi kovasti maistuu, pidän jo itseni ikäistä alkoholiongelmaisena. Itse vietän aikaa ihmisten kanssa, joita kiinnostavat ihan muut asiat.
Mutta "liiallinen" matkustelu..?:D
Ja pitäisi varmaan istua kotona eikä deittailla ym. ettei tulisi niitä sotkujakaan, ei musta oikein niiltäkään voi täysin välttyä, jos deittailee. Onhan se tietysti säälittävää, kun 35+ naisella on jotain tapailujuttuja, jotka tulevat, menevät ja päättyvät. Paljon parempi olisi elää jossain kulissiliitossa tai väljähtäneessä avioliitossa:D
Olisiko hienoista katkeruutta ilmassa, kun ei itse voi lasten ja perheen takia ikinä rentoutua?
Miksi ihmeessä lapsettoman sinkkuihmisen pitäisi elää niinkuin lapsiperhe tai eläkeläinen? Ja miksi luulet, että kaikille naisille "kauneuden vaaliminen" on tärkeintä elämässä? Itse ainakin mielummin reissaan ja koen uusia asioita, vaikka se tarkoittaa lisää naururyppyjä ja ehkä hieman mustelmiakin vuorivaelluksen vuoksi. Tykkään myös silloin tällöin juoda lasin tai pari hyvää viiniä ja saatanpa vaikka polttaa savukkeen. Mutta ainakin nautin elämästäni :)
T. 32-vuotias, naimisissa mutta ei ainakaan vielä lapsia.
Älä nyt sentään katkeruutees huku...vedä henkeä ja nauti lapsistasi ja perheestäsi. Kyllä niistäkin voi sitä iloa saada, kun vain sisäistät tuon asian.
Jaa minä olen 40v (lapsi isoja) ei siis enää kotona. Matkustellaan erittäin paljon, alkoholia nautitaan, tosin olen naimisissa onnellisesti ja töitä tehdään paljon. Mikä minussa säälittää. Itse säälisin ennemmin ihmistä, joka ei nauti elämästään ja tee sitä mikä parhaalta tuntuu. Jos sinä tykkäät olla kotona niin ok, anna minun matkustella.
[/quote]
No eivät minua sinun kaltaisesi 35+ naiset säälitäkään, vaan ne jotka roikkuvat nuoruudessa ja juhlivat ja sekoilevat viikottain täyttäen sillä tyhjiötä elämässään.
Ap
Ajattele ap mihin kaikkeen mukavaan voisit tuonkin energian suunnata joka tällä hetkellä kuluu näiden naisten surkuttelemiseen.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 11:14"]
[/quote]
Mäkin ihmettelen, missä nuo 35+ bileprinsessat ovat. Olen itse 36, olen sinkku. Käyn nykyään harvemmin baareissa. Samoin tuntemani samanikäiset sinkut. Jos alkoholi kovasti maistuu, pidän jo itseni ikäistä alkoholiongelmaisena. Itse vietän aikaa ihmisten kanssa, joita kiinnostavat ihan muut asiat.
Mutta "liiallinen" matkustelu..?:D
Ja pitäisi varmaan istua kotona eikä deittailla ym. ettei tulisi niitä sotkujakaan, ei musta oikein niiltäkään voi täysin välttyä, jos deittailee. Onhan se tietysti säälittävää, kun 35+ naisella on jotain tapailujuttuja, jotka tulevat, menevät ja päättyvät. Paljon parempi olisi elää jossain kulissiliitossa tai väljähtäneessä avioliitossa:D
[/quote]
..ja lisäksi jaloissa lauma kitiseviä räkänokkaisia kakaroita. No thanks.
Katkeran emakon tilityksiä. What else is new?
voi sua ap, saali on sairautta. ma en saali ketaan, enka varsinkaan ihmisia jotka tekevat mita huvittaa milloin huvittaa. taitais ap:nkin edes vahan tehda mieli.
Huonoiten piilotettua katkeruutta mitä täällä on vähään aikaan nähty? Että ihan toisten naisten kauneuden menetys huolettaa? Just, get real.
Olisit edes pelannu sen klassikko "hukkaavat mahdollisuuden saada lapsia" kortin mikä tähän yleensä heitetään.
Ikävää ettet itse uskaltanut elää omaa elämääsi, älä syyllistä niitä ketkä uskaltaa!
Älä turhaan sääli:)
on totta että teen paljon töitä mutta työ myös antaa minulle paljon, viihdyn työssäni ja teen sitä sydämestäni ja saan hyvää palkkaa.
viikonloppuisin syön ulkona ja "juopottelen" pullollisen viiniä hyvien ystävien kanssa.
Matkustelen aina kun töistä on lomaa sekä joitakin työmatkoja vuodessa.
pari vakituista seksisuhdetta löytyy, en halua sitoutua.
minulla on ihana perhe ja kaksi suloista kummilasta.
minusta minulla on ihana elämä enkä ole jäänyt mistään paitsi, eli en tekisi mitään toisin. Itselläsi ei taida olla kaikki hyvin kun alat säälitään sellaisten elämää josta et mitään tiedä.
Ilmeinen provo. Ei kukaan äiti voi oikeasti sääliä lapsetonta ihmistä, joka tekee mitä itse haluaa ja elää vapaata ja juuri itselleen sopivaa elämää omien sääntöjensä mukaan. Kateuttahan tuollainen herättää, jos jotakin.
Entä ne joilla on perhe ja silti elämä noin!