miksi Perussuomalaisilta tulee jatkuvasti niin fiksuja ulostuloja?
Vai johtuuko se siitä, että muut puolueet yksinkertaisesti eivät ole suomalaisen asialla.
Kommentit (16)
Koska puskista on helppo huudella. Toivottavasti persut pääsevät hallitukseen, koska silloin koko puolue hajoaa sisäisiin ristiriitoihin.
En muista heiltä fiksuja ulostuloja. Elätkö rinnakkaistodellisuudessa?
Ei v*ttu! Onko tää nyt jotain sarkasmia? Kahvit näppiksellä.
Persupuudeli taas räksyttää, hau hau.
Persujen fiksuin ulostulo on jos laskevat lakanalle siittämisen ja rodun huonontamisen sijaan.
Fiksuja...mitäs se Ano tässä viimeksi häröilikään? Jussi taas toivoi ravintoloille vapaita aukioloaikoja koronantorjunnan nimissä.
Jos tämä on sinusta fiksua, kerrohan minulle: oletko holhouksenalainen?
Koska, he ovat fiksuja ja jos muiden puolueiden kannattajiin verrataan niin he ovat suorastaan NEROJA.
Anarkistina todellakin toivon että Persuidit voittaa seuraavat vaalit. Se on kuolin isku Suomen valtiolle.
Vierailija kirjoitti:
Koska, he ovat fiksuja ja jos muiden puolueiden kannattajiin verrataan niin he ovat suorastaan NEROJA.
Todellakin :-D
Persuilla, niin kuin muillakin puolueilla, on sekä hyviä että huonoja ulostuloja. Talouspoliittisesti PS:n ulostulot ovat sitä itseään, mutta pakko myöntää, että esim he olivat ainoita, jotka varoittivat jo vuosia sitten 1) jengiytymisestä 2) tiettyjen asuinalueiden rappiosta ja 3) että kehitysmaista suuntautuvalla maahanmuutolla ei paljon huoltosuhdetta paikkailla, vaan päinvastoin.
Silloin Perussuomalaisia haukuttiin uhkakuvien maalailusta ja ties mistä. Mutta kuinkas ollakaan, tänä päivänä jokainen Helsingissä asuva tajuaa, että PS oli harvinaisen oikeassa ennustuksineen.
Vierailija kirjoitti:
Fiksuja...mitäs se Ano tässä viimeksi häröilikään? Jussi taas toivoi ravintoloille vapaita aukioloaikoja koronantorjunnan nimissä.
Jos tämä on sinusta fiksua, kerrohan minulle: oletko holhouksenalainen?
Mites ne Peksin törttöilyt?
Käykää lukemassa puolueohjelma ja mitä ps ajaa. Löytyy kyllä fiksuja asioita, maanläheisiä kaikkia ihmisiä koskevia. Jostain syystä kaikki vaan muistaa aina vain yhden asian, mutta on paljon muuta.
Toivoisin persuille myös ulosmenoja.
Luulen lähipiirissäni olevan heitä... ei iiik