Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt Cheekki käy Sanna Marinin kimppuun!

Vierailija
14.12.2020 |

Jare Tiihonen valittelee muusikkojen tulojen romahtamista koronarajoirusten takia. Kulttuuriministeri ja Paula Vesala ovat olleet jatkuvasti yhteydessä asiasta, ja keikkojen peruuntumiset rajoitusten takia kuuluvatkin Saarikon vastuualueelle. Keekille sen sijaan ei asioiden hoito Saarikon kanssa kelpaa, vaan hän suorastaan VAATII Sanna Marinia sotkeutumaan mukaan tähänkin asiaan! En ymmärrä miksi Sanna tuhlaisi aikaansa Keekille kun asia kuuluu Saarikolle?
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/ce6a1ada-0254-4053-b251-ed0fb3c6c7e2

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheekki olis halunnu itelleen menestyvän boss ladyn, mutta hengaili vähän väärissä porukoissa, että sellaset olis kiinnostunut hänestä. Nyt ala-aste tasoinen ponnaristanykäisy, että saa Sannulin huomion.

Samat naiset kelpaa kuin Nacci Tranbergille, niin voisin kuvitella, että Cheekillä ja Sannalla ei ole paljoa keskusteltavaa :D

Vierailija
22/69 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo enää keikkaile

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheekki olis halunnu itelleen menestyvän boss ladyn, mutta hengaili vähän väärissä porukoissa, että sellaset olis kiinnostunut hänestä. Nyt ala-aste tasoinen ponnaristanykäisy, että saa Sannulin huomion.

Cheekkihän on viihtynyt vuosien saatossa useammankin kokkeli-vekkuli luuserin seuroissa, niin ei mikään ihme, että vakavasti otettavat naiset ei kiinnostu.

Vierailija
24/69 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesala tienasi vuonna 2019 hyvin - 257 626. Noilla tuloilla on varaakin romahtaa.

Vierailija
25/69 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Spotify on Koronasta huolimatta toiminut ihan normaalisti. Ihme kitinää.

Vierailija
26/69 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on moni teollisuudenala kuollut, kun tuotanto siirtynyt Kiinaan (elektroniikka, vaatteet, jne).

Nyt pitäisi jakaa globaalinkriisin keskellä viikkorahaa keski-ikäisille räppäreille ja heidän keskenkasvuisille tyttöystävilleen.

Vierailija
27/69 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Sanna ottaa tähän kantaa niin menetän uskoni täysin :D meni jo Ohisalon jekkuun.

Vierailija
28/69 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se ei oo koskaan, et mä koitan, mä koitan, vaan jos sä tarviit jotain, niin mä hoidan, mä hoidan"

Vierailija
29/69 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se ei oo koskaan, et mä koitan, mä koitan, vaan jos sä tarviit jotain, niin mä hoidan, mä hoidan"

Susannalle, rakkaudella Jare.

Ps. tää nykynen ei oo tarpeeks jännä-nainen.

Vierailija
30/69 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tääkin päivä nähdä vielä vuonna 2020

Vierailija
31/69 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ole estänyt näitä Suomen tähtösiä pitämästä keikkoja esim. streamauspalveluissa. Tietysti ei voi pyytää samanlaisia hintoja kuin jostain livenä pidettävästä festarikeikasta, mutta toisaalta kulut ovat myös pienemmät. Vaikea uskoa, että suurimpaa osaa näistä koskettaa joidenkin taustahenkilöiden toimeentulo. Lapsellista kommentointia.

Vierailija
32/69 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutuminen on ilmeisesti muotia, mutta mulla alkaa mennä maku.

Vierailija
33/69 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani on muusikko, mutta opiskelee oppisopimuksella lähihoitajaksi näin koronavuoden kunniaksi.

Vinkit talteen kaikki kurimuksessa riutuvat kollegat.

Vierailija
34/69 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo teennäisesti kähisevä hukkapätkä lopettanut keikkailut itse?

Vierailija
35/69 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin leuhkitaan autoilla ja eletään kuin james bond. Nyt sitten ruikutetaan, kun joutuu tinkimään elintasosta. Ei kiinnosta

Vierailija
36/69 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin on perseestä kirjoitti:

Marin on ihan pelle.

Globalisaatio hillotolppamuija, ei mitään muuta.

Moi Cheekki!

Vierailija
37/69 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Cheek edes kirjoittanut noita itse... Välillä twiitissä lukee musiikkiala ja sitten eri twiitissä musiikki-ala. Mielenkiintoista.

Vierailija
38/69 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mä en myöskään käsitä miksi Cheek sekoittaa Sannan tähän asiaan kun tämä kuuluu kulttuuriministeri Saarikolle. Ja asiahan on jo ollut kuukausien ajan hoidossa eli tapahtuma-alaa tuetaan massiivisesti. Veikkaisin että Sanna näyttää pärcettään tuolle törkimykselle.

Vierailija
39/69 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek huolissaan kun 18-20v pikkutytöt ei enää kiinnostu siitä kun sen rahat ja suosio on loppu ja siitä on tullut kalkkiintunut setämies.

Vierailija
40/69 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Cheek edes kirjoittanut noita itse... Välillä twiitissä lukee musiikkiala ja sitten eri twiitissä musiikki-ala. Mielenkiintoista.

En usko, että kirjoittaa someensa juuri mitään itse. Palkannut jonkun itseään älykkäämmän hoitamaan sen asian, mutta rima ei selvästi ole korkealla.