Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-deitti ehdotti ensi tapaamisella suihinottoa autossa

Vierailija
14.12.2020 |

Innostuin ja suostuin. Nyt odotellaan tapaamista. Mitä mieltä? Rakastan suihinottoa enkä tehnyt sitä koskaan autossa. Mies vakuutti olevansa kaikinpuolin terve ja on pitkä edellisestä suhteesta.

Kommentit (140)

Vierailija
101/140 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä "jättikokoiset rinnatkin" piti mainita :D :D 

Vierailija
102/140 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua sinullekin! Onpa siellä ollut intohimoista. 🤩Täällä vasta suunnitellaan imuhommia. Eiköhän se päivä koita minullekin. 😄Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/140 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää joulua sinullekin! Onpa siellä ollut intohimoista. 🤩Täällä vasta suunnitellaan imuhommia. Eiköhän se päivä koita minullekin. 😄Ap.

Mukava huomata että olet edelleen palstalla. 😄 Olen varma että pääset vielä suunnittelusta ihan tositoimiin.

Itsekin olen joutunut välillä elämään pitkäänkin ilman suuhoitoa. Minua kiihottaa ajatus, että sinä minulle vieras nainen siellä jossakin, otat käyttöön antamiani vinkkejä käsitellessäsi deittisi kovana seisovaa munaa. 😋 Voi olla että hakukkaassa imussasi tyhjenee miehen kassit totaalisesti, viimeistä pisaraa myöden. Se mies tulee olemaan onnekas saadessaan sinulta mahtavan ja halukkaan suikkarin.. 😋

Vierailija
104/140 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukava huomata että olet edelleen palstalla. 😄 Olen varma että pääset vielä suunnittelusta ihan tositoimiin.

Itsekin olen joutunut välillä elämään pitkäänkin ilman suuhoitoa. Minua kiihottaa ajatus, että sinä minulle vieras nainen siellä jossakin, otat käyttöön antamiani vinkkejä käsitellessäsi deittisi kovana seisovaa munaa. 😋 Voi olla että hakukkaassa imussasi tyhjenee miehen kassit totaalisesti, viimeistä pisaraa myöden. Se mies tulee olemaan onnekas saadessaan sinulta mahtavan ja halukkaan suikkarin.. 😋

T. Autosuikkari-mies

Vierailija
105/140 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri tämän viestiketjuni, kiitos sinulle autosuikkarimies tsemppauksestasi. 😊Väliaikatietona että suihinottotapaaminen Tinder-deittini kanssa lähestyy, asiasta keskusteltu tänäänkin. Ja asia aiheuttaa edelleen minulle mukavaa jännitystä ja kutinaa vatsanpohjassa, samoin kuulemma hänelle. Palaan asiaan kohtuupian. 😁Hyvää uutta vuotta kaikille suuseksista pitäville ja muillekin!

Vierailija
106/140 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uuttavuotta täältäkin! Mukava huomata että tämäkin ketju on vielä hengissä, ja vielä mulavampi kuulla että aloittajan tapaaminen ja fantasian täyttyminen lähenee 😄 Minun 2021 käynnistyi tällä saralla jo uudenvuoden päivänä kun kävin erään itseäni kymmenen vuotta vanhemman neidin kanssa ajelulla. Hän imi pitkään ja hartaasti munaani talvi illassa läheisellä uimarannalla. Ensimmäisen lastini hän sai melkein nieltyä, mutta spermaa karkasi suupielestä vähän hänen rinnoilleen, mikä sai kaluni nopeasti kovettumaan uudelleen, eikä neitikään malttanut enää pysyä housuissaan, joten kaadoin farmariautoni takapenkit alas ja kömmimme takatilaan jatkamaan leikkejä. Oli ihanan vapauttavaa ja villiä seksiä. Tarkoitus olisi viikonloppuna nähdä taas uudelleen 😊

M35

Vierailija
107/140 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35, oli hykerryttävää lukea kuvaustasi. 😄Samoilla mennään osapuilleen piakkoin. Onko daamisi entuudestaan pitempiaikainen tuttu vai uusi tuttavuus? On teillä ollut kiihkeaa. Tästä sain itsekin uutta virikettä ja esimerkkiä haaveelleni. Ap.

Vierailija
108/140 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uusi tuttavuus, joulun alla tapasimme ja teerenpeli alkoi. Ensimmäiset kunnon treffit ilman muita ihmisiä ympärillä olivat. Viikonloppuna tosiaan olen menossa kutsusta kaffittelemaan 😄

M35

Vierailija
109/140 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan! Hienoa että ekoilla kunnon treffeillä jo pääsitte toistenne makuun. Rohkaisee minuakin tosiaan toteuttamaan fantasiani. Mukavia kahvitteluhetkia! Ap. 😁

Vierailija
110/140 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35, miten asia eteni teillä suihinottoon? Pyysitko vai olitteko jotenkin etukäteen suunnitelleet sitä vaiko ihan luonnostaanko meni niinkuin meni?

Vierailija
111/140 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennalta oltiin sovittu että antaa asioiden edetä omalla painollaan. Käytiin päivällisellä ensin ja ajeltiin sitten maisemaa katselemaan rannalle jossa asiat alkoivat rullata. Kyllä molemmat varmasti tiedettiin että mitä kummallakin mielessä. Hän laski kätensä viattomasti jalalleni, ja vastasin tähän. Aloimme suudella ja siirsin hänen kätensä haaroihini, hän hyväili ja yllätyksekseni avasikin vetoketjun ja otti kullini ulos. Siitäpä asiat lähtivätkin vyörymään vauhdikkaasti eikä aikaakaan kun sain uskomatonta suuhoitoa ja vielä uskomattomampaa seksiä.

M35

Vierailija
112/140 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, ihanaa.😋 Tuo kohta jossa deittisi otti kullisi esiin.. Ja alkoi imeä. Kuulostaa kaikinpuolin täydellisiltä treffeiltä. Noin minäkin tulen toimimaan deittini kanssa. Ap.

Vierailija
113/140 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah, ihanaa.😋 Tuo kohta jossa deittisi otti kullisi esiin.. Ja alkoi imeä. Kuulostaa kaikinpuolin täydellisiltä treffeiltä. Noin minäkin tulen toimimaan deittini kanssa. Ap.

Suosittelen. Säväytti kyllä kunnolla kuinka rohkeasti neiti kävi asiaan käsiksi. Pakkohan se oli palauttaa palvelus tuon käsittelyn jälkeen ja antaa kullia myös tavallisen seksin merkeissäoli mukava kontrasti kun auto oli hieman viileä ja suu munan ympärillä suorastaan kuuma. Aika näyttää mitä kaikkea vielä hänen kanssaan keksitäänkään 😄

M35

Vierailija
114/140 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle kyssäri, että mitä sinun miesystävää ajattelee tuosta sinun ja deitin suunnitelmasta?

Vierailija
115/140 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena kysyjälle, että olen kyllä ihan vapaa sinkku. 😄Ap.

Vierailija
116/140 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hassua että tuntuu kuin suutelu olisi jotenkin intiimimpää kuin suihinotto sitten. 😂Ap.

Vierailija
117/140 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän hassua että tuntuu kuin suutelu olisi jotenkin intiimimpää kuin suihinotto sitten. 😂Ap.

Sehän melkein onkin, ainaki silloin kun ollaan sisäkkäin😉😄 onneksi suuta voi käyttää monella tavalla 😋

M35

Vierailija
118/140 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja on se hienoa että nainen voi imeä sitä miehen pitkulaista vehjetta ja odottaa sen laukeamista suuhunsa. Siinä jotain alkuvoimaista ja kiehtovaa. 🤩Ap.

Vierailija
119/140 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sinun innostuminen aiheesta on kyllä niin mahtavaa! Olispa maailmassa enemmän kaltaisiasi naisia 😄 mutta on kyllä myönnettävä näin miehenä että ihan yhtä ihanaa suuseksin antaminen naisellekkin on, mukava laittaa nainen voihkimaan pelkällä kielellä 😄

M35

Vierailija
120/140 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. 😁Todella innoissani kyllä odotan Tinder-deittejani ja niin tuntuu mieskin odottavan. Jotenkin minulla jokin fetissi tuohon suihinottoon, tuntuu hyvin merkitykselliseltä ja onnellistuttavalta asialta. Haaveilen tapahtumasta suuren osan ajastani nyt. 😂Uskon että toiveeni toteutuvat ja saan myos maistella ja niellä kunnon tujauksen spermaa. Ap.