Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiivaongelma

Vierailija
05.05.2014 |

Otin pahaan hiivaan suun kautta otettavan fluconazolin joka on aina ennen yhtä kertaa lukuunottamatta auttanut päivässä. Nyt on edelleen hirveä olo vaikka otin sen jo eilen aamulla, onkohan siitä jotain haittaa jos ottaa toisen? Haluaisin vaan tästä eroon kun lähden ylihuomenna reissuun :( Toisaalta taas on niin helvatan kalliita noi kapselit :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelisin lääkäriin menoa, jos ei yks tbl auta. voi tarvita jotain jämerämpää tai sitten kyseessä on jokin muu kuin hiiva

Vierailija
2/9 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla missä yksityislääkäriasemat ei oo samanlaisia klinkoita kun suomessa, viimeks kun halusin gynekologille sain ajan kahden viikon päähän :/

Olen yrittänyt tässä kaikenlaista kotikonstia kuten näitä apteekin karpalovalmisteita ja sokerin vähentämistä mutta nyt kaipaisin juuri sitä magiaa minkä tää flukonazol on ennen tarjonnut

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aaa..no sitten en osaamitään vippaskonstia neuvoa

Vierailija
4/9 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä jos jollain olisi ideoita, mietin juuri tota että ei kai siitä toisen ottamisesta haittaakaan ole?

ap

Vierailija
5/9 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaatko posliiniksi?

Vierailija
6/9 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jos jaksan, en nyt talvikaudella ole viitsinyt

ap

Vierailija
7/9 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 22:04"]Joskus jos jaksan, en nyt talvikaudella ole viitsinyt

ap

[/quote]

Aah. Ajattelin jos hiiva johtuisi karvattomuudesta! Ei siinä taida auttaa muu kuin lääkkeet...

Vierailija
8/9 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haittaa, jos otat toisen fluconazolin esim parin päivän päästä ekan ottamisesta. Itse olen syönyt noita harvinaisen paljon krooniseen hiivaan, tosin lääkärin ohjeen mukaan.

Vierailija
9/9 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 22:13"]

Ei ole haittaa, jos otat toisen fluconazolin esim parin päivän päästä ekan ottamisesta. Itse olen syönyt noita harvinaisen paljon krooniseen hiivaan, tosin lääkärin ohjeen mukaan.

[/quote]

Hyvä tietää että joku muukin on toiminut noin, mulle samoin on lääkäri aikanaan määränny kun oli hiivaa niin usein mutta tää on pahempi kun yleensä. Ehkä odotan vielä huomiseen ja ellei helpota niin otan sen toisen

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi