Olenko ainoa joka ei koskaan tajunnut Lola Odusogan "kauneutta?
Mun mielestä oli kaikkea muuta kuin kaunis, söpö korkeintaan.
Kommentit (32)
Miss universum kisoissa näytti ihan Disney prinsessalta :-)
Oli aikoinaan todella nätti, nykyään taas.....
Se oli 90-luvun poliittisesti korrektia mamutusta. Poikia yritettiin saada median voimalla näkemään negridinaisten kauneus.
-Mies 29v-
En aiemmin välttämättä tajunnut, mutta sitten näin livenä. On huomattavan kaunis. Ja tämä oli muutama vuosi sitten eli ei edes missiaikoina.
mun mielestä se oli kyllä nätti nuorena, kaunis ihonväri, hymy ja hyvä kroppa. Ei mikään jumalainen kaunotar mutta kaunis kyllä.
90-luvulla Miss Suomi-kisojen taso oli NIIN paljon korkeammalla. Mukaan lähti oikeasti kauniita naisia.
Olin silloin nuorena tyttönä sitä mieltä, että Lola oli tosi kaunis. En muista, että ihonväri olisi vaikuttanut suuntaan tai toiseen.
Mutta haastattelujen perusteella taas en erityisemmin pidä. Muistaakseni hän on joskus heittänyt tätä perinteistä "suomalaiset on rasisteja"-läppää.
Mun lempparimissi kautta aikojen! Kaunis!
Oli mielestäni kaunis missiaikanaan, kansainväl. tasoa. Vaikuttaa aika nokkelalta ja on persoonallinen, eli omaa vahvan oman tyylin. Upeesti on osannut brändätä itsensä pelkältä lukiopohjalta. Toimelias, pulpahtaa esiin milloin LKV:nä, milloin Vares-elokuvasta. Ei tuo ainakaan huonoa mainetta ole Suomelle missinä tuonut.
Tietystä suunnasta katsottuna niin afrikkalaisheimon edustaja.
Tanssijan reidet, muuten kaunis missi-aikoinaan.
http://www.quickmeme.com/img/eb/eb417b12a00e1458e9b060cf7c556948623b5749176919fa85df6677e1ed33c0.jpg