Jotkut lähettävät laskun sähköpostilla. Kuka seuraa sähköpostia? Meinasi jäädä lasku maksamatta, kun en huomannut
Ihan törkeää. Laskujen kuuluu tulla kirjepostissa.
Kommentit (47)
Yleensä laskuttaja kysyy, voiko laskun lähettää sähköpostiin.
Laskun lähettäminen kirjeenä maksaa sinulle 2 euroa, nykyisin jo lienee 3 euroa kirjallisena.
Jos ihmisellä on sähköposti, niin oletetaan, että ihminen käyttää sitä.
Minulle tulee kaikki satunnaiset laskut sähköpostina, muuta menevät suoraan e-laskuina omaan pankkiini.
Minä ymmärrän asian niin että jos annan sähköpostiosoitteeni, avaan omaposti palvelun jne. sitoudun mahdollisiin sinne tuleviin lähetyksiin. Kommentoin jos jotakin kysytään, maksan laskun jos se sinne tulee.
Mieluimmin niin kuin kynnykselle tipahtelevat kirjeet ja lippulappuset. Se vain on tätä päivää.
Posti hukkaa postia ja yritykset huijaa ettei muka ole saanut sitä maksua vaikka on niin sen näkee pankin arkistosta kyllä ja pitää säilyttää kuitit .
Vierailija kirjoitti:
Miten joku aikuinen EI seuraa sähköpostiaan?
Varmaan joku +90-vuotias? Ainahan puhelin vähintään pimpahtaa kun maili tulee.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa 2000- luvulle! Kirjeposti se vasta epäluotettava onkin, kun posti hukkaa fyysiset lähetykset.
Laittakaa ilmoitusasetukset kuntoon, niin häviää ongelmatkin.
2000-luku oli 20 vuotta sitten. Nyt eletään jo 20-lukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku aikuinen EI seuraa sähköpostiaan?
Varmaan joku +90-vuotias? Ainahan puhelin vähintään pimpahtaa kun maili tulee.
No ei mulla ainakaan pimpahda, koska olen poistanut useimmista sovelluksista ilmoitukset. Ja nekin, jotka olen sallinut, ovat äänettömiä. Mikään ei ole niin raivostuttavaa kuin jatkuvat pimpahdukset ja piippaukset. Tykkään hiljaisuudesta.
Ainoa ääni, joka mulla on useimmiten päällä, on puhelimen soittoääni.
Minä ymmärrän asian niin että jos annan sähköpostiosoitteeni, avaan omaposti palvelun jne. sitoudun mahdollisiin sinne tuleviin lähetyksiin. Kommentoin jos jotakin kysytään, maksan laskun jos se sinne tulee.
Mieluimmin niin kuin kynnykselle tipahtelevat kirjeet ja lippulappuset. Se vain on tätä päivää.