Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa joulu kahdestaan eikä miestä kiinnosta :(

Vierailija
14.12.2020 |

Nyt kun on tämä korona, niin ollaan päätetty olla joulu ihan vain kahdestaan. Mulle tämä on tässä tilanteessa ihan hyvä vaihtoehto ja mielikuvissani kahdenkeskeinen joulu voisi olla ihan mukava...hyvää ruokaa, kynttilöitä ja kuusi.

Mutta miestä ei tunnu kiinnostavan joulu nyt sitten ollenkaan! Tuntuu että hän on kuin pikkulapsi, jolle minun pitäisi järjestää joulu. Olen yrittänyt kysellä mitä voitaisiin syödä jouluna tai onko jotain erityistä mitä haluaisi, mutta mies sivuttaa kysymykset. Olen nyt sitten yksin hankkinut/hankkimassa jouluruokia ja alkaa itseänikin jo masentaa koko juttu, kun pelkään että pahimmillaan mies ei aio aattonakaaan osallistua joulunviettoon ja sillätavalla sitten menee oma joulunikin ankeaksi.

Kommentit (309)

Vierailija
281/309 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista. Itse kun en voi rakkaani kanssa joulua viettää - eri kodit koska lapsille ei haluta uusioperhehelvettiä, molempien vanhukset ja korona - mietin, millaisissa parisuhteissa ihmiset oikeasti ja ehdoin tahdoin elävät.

Eihän tuollaista noin itseensä nähden erilaista ja ankeaa ihmistä (kuin ap kertoo suhteestaan) erilaisissa olosuhteissa päivääkään ikävöisi.

Miksi yhdessä edes ollaan? Koska elämä tulee halvemmaksi? Tuohan on ilman rakkautta silkkaa sielutonta huoraamista, puolin ja toisin.

Ei kai yhteen muuttaminen tarkoita, että henkistä kurjuutta ja ahdistusta jaetaan? Ettekö te ihmiset pärjä omillanne vai minkä takia näin huonolaatuisia parisuhteita edes syntyy ja ylläpidetään?

Että ongelma olisi aikuisilla ihmisillä jopa kahdenkeskinen joulun vietto? Että siitäkin saadaan aikaan ongelma niin se vaatii kyllä paljon.

Oikeat käsittelemättömät asiat kirkuvat maton alta, toinen naputtaa jostain lanttuloovasta ja toinen vaikenee. Hyvää joulua vaan...

Vierailija
282/309 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille tärkeintä on krääsä, tuhlaaminen, krääsä, tuhlaaminen, maapallon tuhoaminen ja krääsä.

Miehille riittää hyvä ruoka ja oikea tunnelma.

Kumpi on tervehenkisempää? 

No ei uskoisi, sen verran laiskoja miehet ovat kokkaamaan.

Ai ruokien ottaminen pakkauksista ja kinkun laittaminen uuniin on kokkaamista? 

Tarkoitit siis hyvällä ruualla eineksiä ja miten sattuu paistettua kinkkua. No, kai nyt joku voi noita pitää hyvänä ruokana.

Sinäkö siis valmistat itse sillit, savukalat, mädin ja smetanan? 

Niitä laatikoita saa edelleen ihan muiltakin valmistajilta kuin niiltä einesmerkeiltä. 

Lasimestarin sillin teen itse ja smetanaa käytän sienisalaattiin, jonka myöskin teen itse. Savukala on meillä kesäruoka. Graavilohen teen itse, tietenkin. Valmistatko sinä itse ollenkaan ruokaa?

.

Oi että ja sitten kaikki joulupöydässä hehkuu sinun sädekehäsi valossa. Huonot emännät ja pas*at kokit ostavat sillit ja lohet valmiina vaikka kauppahallista, laatikot paikallisesta ravintolasta ja miten joku voi tarjota savukalaa joulupöydässä, kun se on teidän perheen kesäruoka? Vain täydellinen emäntä ja oikea ruuan valmistaja tekee kaiken itse joulupöytään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/309 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä alkaa varmasti kiinnostamaan, kun ilmoitat että vietät joulun jonkun toisen miehen seurassa.

Vierailija
284/309 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsi ei halua kunnon joulupöytää koska ei halua tiskata. Ihmettelen kun sillä on kummiskin tiskikone sitä varten. Ja miksi ei voisi edes kerran vuodessa kokata juhla ateriaa lapsilleen kun on vieläpä kokki ammatiltaan?? Hirveä joulu tulossa kun pakko on käydä mutta kaikki ruuat pitää tuoda valmiina ja astioiden pitää olla pahvia. Kuusikin on muovia. Mitä tuolle pitäisi ostaa joululahjaksi? Tiskitablettejako? Hyvää joulua!

Vierailija
285/309 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille tärkeintä on krääsä, tuhlaaminen, krääsä, tuhlaaminen, maapallon tuhoaminen ja krääsä.

Tarkoitit siis hyvällä ruualla eineksiä ja miten sattuu paistettua kinkkua. No, kai nyt joku voi noita pitää hyvänä ruokana.

Niitä laatikoita saa edelleen ihan muiltakin valmistajilta kuin niiltä einesmerkeiltä. 

Lasimestarin sillin teen itse ja smetanaa käytän sienisalaattiin, jonka myöskin teen itse. Savukala on meillä kesäruoka. Graavilohen teen itse, tietenkin. Valmistatko sinä itse ollenkaan ruokaa?

.

Oi että ja sitten kaikki joulupöydässä hehkuu sinun sädekehäsi valossa. Huonot emännät ja pas*at kokit ostavat sillit ja lohet valmiina vaikka kauppahallista, laatikot paikallisesta ravintolasta ja miten joku voi tarjota savukalaa joulupöydässä, kun se on teidän perheen kesäruoka? Vain täydellinen emäntä ja oikea ruuan valmistaja tekee kaiken itse joulupöytään!

Mua huvitti tässä sillinkeittäjässä eniten se, että kukaan ei huomaa eroa onko se kaupasta ostettua vai itse tehtyä. 

Vierailija
286/309 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rivakka kirjoitti:

2vko ennen joulua alataa paasaan jostain jouluruuista... Sit täälä kanalalllinen porukkaa miettii miksei miestä kiinnosta ja miten saisi kostettua miehelle ku on niiiiiin lapsellinen. Onneksi maailmassa on ihmisiä, jotka kykenee keskusteleen keskenään eikä hae mistään vauvapalstalta kostotaktiikoita joiltaki elämäänsä kyllästyneiltä sinkkumammoilta jotka on "omasta halusta sinkkuja, kun hyviä miehiä ei ole".

En ole nähnyt täällä yhtään kostoehdotusta. Onko se sinusta kosto että vietetään mukavaa aikaa ja luodaan tunnelma edes itselle jos toista ei kiinnosta? Alan ymmärtää APn ongelman jos kiukuttelijapuolisot ottaa henkilökohtaisena loukkauksena ja kostona sen etteivät saa muitakin vedettyä ikäviin tunnelmiin.

Ketjussa on monta vastausta, joissa aloittajaa kehoitetaan syömään ja tekemään vain itselleen ruokia.

Mitä se mielestäsi muuta on? -eri 

Herrannenaika sentään. Se on aikuisuutta että tehdään ruokaa. Jos toinen ei halua syödä vaivalla valmistettua tehtyä ruokaa, haluaa syödä muuta ruokaa tai nälvii että on väärää ruokaa kun ei ole tehty kahta ruokaa tai vaan sitä ruokaa mitä itse haluaa niin puhelimesta löytyy toivottavasti appi jolla tilata ruokaa tai paistinpannu jolla valmistaa.

YHYYYYYY! Tämä on kosto, minulla ei ole enää henkilökohtaista kokkia palveluksessani ja en saa olla rauhassa pelaamassa vaan ilkeä kostonhimoinen m’ija tekee jouluksi vaan jouluruokaa. 😫

Sellaiset sieltä. Miehen ei  ole mikään pakko syödä sitä aloittajan lanttulaatikkoa.

Mistä sinäkin nämä juttusi oikein revit? Luuletko että mies ei osaa itse laittaa ruokaa tai mennä vaikka mäkkäriin, jos siltä tuntuu? 

Toki teidän palstamammojen näpäyttelyt on parisuhteenne pelastajia. 

Ainakaan palstapeikot eivät osaa laittaa ruokaa, kun väitetään kostoksi ehdotukset, että mies tekisi itse omat ruokansa jouluruokien sijaan.

Montako normaalia miestä sinä tiedät, jotka eivät osaa laittaa ruokaa? 

Kaikki ihmiset eivät ole normaaleita mutta kaikille koittaa joulu. Osa huomaa juuri silloin että oma puoliso ei olekaan normaali, osa joskus muulloin.

Ihan oikeastiko et voi vastata? Noinko te palstan naiset kommunikoitte niille miehillennekin? 

Siis mihin ihmeeseen sinä nyt edes kärtät vastausta? Jos et TODELLA ymmärrä mitä iloa voi olla siitä että laittaa itselleen kivan joulun niin kokeile joskus.

Kysyin sinulta, että todellako et tunne yhtäkään miestä joka tekee ruokaa ihan itse?

Etkö enää itsekään tiedä mihin vastaat ja mihin kirjoitat? 

Vierailija
287/309 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea 14 sivua jankkaamista ja riitelyä, mutta aplle sanoisin: lopeta kyseleminen ja laita joulu itsellesi ja sellainen mikä rentouttaa itseäsi. Mies osallistuu jos osallistuu ja syö mitä on tarjolla tai laittaa/ostaa itse jotain lisäksi.

Aika tylsältä tuo mies kieltämättä kuulostaa, mutta ehkä on vaan niitä joita jouluhössötys yleensäkin tympii, ja nyt kun ei voi tavata ketään muuta joulun aikaan niin mietti ehkä että olkoon koko joulu hänen puolestaan. Ikävä tietysti apn kannalta jos hän olisi haaveillut yhteisestä rentoilusta ja herkuista.  Sori, sulla ei ole sellainen mies. Joulu ei useimpia miehiä kiinnosta tippaakaan muuten kuin sen takia että saa silloin mässäillä ja maata sohvalla monta päivää luvan kanssa.

Vierailija
288/309 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Oi että ja sitten kaikki joulupöydässä hehkuu sinun sädekehäsi valossa. Huonot emännät ja pas*at kokit ostavat sillit ja lohet valmiina vaikka kauppahallista, laatikot paikallisesta ravintolasta ja miten joku voi tarjota savukalaa joulupöydässä, kun se on teidän perheen kesäruoka? Vain täydellinen

ja oikea ruuan valmistaja tekee kaiken itse joulupöytään!

Mua huvitti tässä sillinkeittäjässä eniten se, että kukaan ei huomaa eroa onko se kaupasta ostettua vai itse tehtyä. 

Kyllä minä itse huomaan eron. Jos osaan tehdä helpon ruuan itse, niin miksi ostaisin huonompaa valmiina?

Vierailija
289/309 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mutsi ei halua kunnon joulupöytää koska ei halua tiskata. Ihmettelen kun sillä on kummiskin tiskikone sitä varten. Ja miksi ei voisi edes kerran vuodessa kokata juhla ateriaa lapsilleen kun on vieläpä kokki ammatiltaan?? Hirveä joulu tulossa kun pakko on käydä mutta kaikki ruuat pitää tuoda valmiina ja astioiden pitää olla pahvia. Kuusikin on muovia. Mitä tuolle pitäisi ostaa joululahjaksi? Tiskitablettejako? Hyvää joulua!

Mietippä. Osta jostain vaikka empatiaa jos ei itseltä löydy.

Rautalangasta: Sun äiti on KOKKI. Sillä on jouluna ehkä se pari päivää vapaata siitä helvetillisen hikisestä ja kiireisestä työstään.

Se on vääntäny vuosikymmenen tai useamman jo tuli perseen alla sitä ruokaa kaikille ihmisille jotka tulee valmiille. On ottanu palautteet vastaan, on ottanu annoksiakin takaisin, miellyttänyt ja joustanut.

Asiakas on joka hikinen (pun intended) päivä vuodesta aina oikeassa vaikka ei olisikaan ja toisaalta pomo painostaa huonompaan laatuun, pienempiin annoksiin, halvempaan raaka-aineeseen koska kate.

Sitten tulee pari päivää vapaata ja sinä idiootti vielä ihmettelet ja marttyyrina nettipalstailet kun et voi mennä äidilles valmiiseen pöytään syömään juhla-ateriaa?!

Mieti. Viet äidillesi iloisin mielin ruokaa ja joulukukan, hoidat syötävät vaikka ostaen mutta viimeisen päälle hälle ja koko perheellenne, sinä ja sinun sakkisi hoidattebtiskit ja annatte äidin ja mummon kerrankin istahtaa valmiille.

Ei elämän pitäisi olla näin vaikeaa. Mutta se pää pitää ensin tajuta nostaa sieltä syvältä omasta hanurista.

Vierailija
290/309 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rivakka kirjoitti:

2vko ennen joulua alataa paasaan jostain jouluruuista... Sit täälä kanalalllinen porukkaa miettii miksei miestä kiinnosta ja miten saisi kostettua miehelle ku on niiiiiin lapsellinen. Onneksi maailmassa on ihmisiä, jotka kykenee keskusteleen keskenään eikä hae mistään vauvapalstalta kostotaktiikoita joiltaki elämäänsä kyllästyneiltä sinkkumammoilta jotka on "omasta halusta sinkkuja, kun hyviä miehiä ei ole".

En ole nähnyt täällä yhtään kostoehdotusta. Onko se sinusta kosto että vietetään mukavaa aikaa ja luodaan tunnelma edes itselle jos toista ei kiinnosta? Alan ymmärtää APn ongelman jos kiukuttelijapuolisot ottaa henkilökohtaisena loukkauksena ja kostona sen etteivät saa muitakin vedettyä ikäviin tunnelmiin.

Ketjussa on monta vastausta, joissa aloittajaa kehoitetaan syömään ja tekemään vain itselleen ruokia.

Herrannenaika sentään. Se on aikuisuutta että tehdään ruokaa. Jos toinen ei halua syödä vaivalla valmistettua tehtyä ruokaa, haluaa syödä muuta ruokaa tai nälvii että on väärää ruokaa kun ei ole tehty kahta ruokaa tai vaan sitä ruokaa mitä itse haluaa niin puhelimesta löytyy toivottavasti appi jolla tilata ruokaa tai paistinpannu jolla valmistaa.

YHYYYYYY! Tämä on kosto, minulla ei ole enää henkilökohtaista kokkia palveluksessani ja en saa olla rauhassa pelaamassa vaan ilkeä kostonhimoinen m’ija tekee jouluksi vaan jouluruokaa. 😫

Sellaiset sieltä. Miehen ei  ole mikään pakko syödä sitä aloittajan lanttulaatikkoa.

Mistä sinäkin nämä juttusi oikein revit? Luuletko että mies ei osaa itse laittaa ruokaa tai mennä vaikka mäkkäriin, jos siltä tuntuu? 

Alentuvasti palstamammaksi kutsuminen on hyvä aloittaa silloin kun järkevä sanottava käy vähiin. Tässähän on ap:lle juurikin kerrottu aika monen viestin voimin, meidän ”mammojen” taholta, että keskittyy nyt vaan omiin ruokiinsa mutta joku tuli ulisemaan että tämähän on kosto, yhyy.

Toki aloittaja saa syödä ihan yksin omat ruokansa. Kerro mitä aloittaja tästä sitten konkreettisesti kostuu? 

Siis mitä ap konkreettisesti kostuisi siitä että viettää vapaapäivinä mukavaa stressitöntä aikaa hyvän ruoan, itselleen tärkeiden perinteiden ja itselleen rentouttavien asioiden parissa keräten voimia tulevaan vuoteen? Eikä stressaa liikaa siitä että joku muu ei halua osallistua ja blokkaa jo ennakkoon mahdolliset nihkeilyt väärästä ruoasta eikä itke miehen huomion perään jota ei ole tulossa?

Siinäpä vasta kysymys!

Aloittajahan tässä juuri stressaa, eikä mies.

Mitä ap siis hyötyy siitä että jyrsii yksinään sitä kinkkua? Kerro? äläkä kiertele 

Siinäpä vasta kysymys miten voisi vaikuttaa mihinkään mitenkään positiivisesti kun lakkaa stressaamaasta muiden tekemisistä ja mollaamisista!

Se on tosin sen tason ymmärrystä että sitä ei voi valitettavasti selittää sellaiselle joka ei ole muiden seurasta, ajatuksista tai tunteista koskaan välittänyt liikaa. :(

Eli et osaa vastata. Tämä selvä. 

En usko että sinulle kovin monikaan asia on selvä. Miksi uskot että kukaan haluaisi vastata älyttömiin kysymyksiisi jollain nettipalstalla?

Eli käsket aloittajaa syömään yksin omia ruokiaan, mutta et osaa perustella miksi ja mitä hyötyä siitä olisi? 

Kyllä, juuri näin. Joulu on saapumassa ja Täten AV-Mamman Walduuxilla julistan suuren surun ja ap:n järsimään kylmää joulukinkkua YKSIN. Muahahaa!

Eikun ei apua, tekikö korona tämän jo. Riittäisiköhän minulle tämän spektaakkelin sijaan se että jokainen laittaa sellaisen joulun kun tykkää niissä rajoissa kun on mahdollista.

Vierailija
291/309 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusjuttuhan siis tässä on aika yleinen: mies on tylsä laiska ankeuttaja jonka tarpeiden täyttymys on telkkarin edessä löhöäminen kaljatölkki kädessä. Aina samaa rataa, arjet pyhät. Juhlat kyllä otetaan vastaan jos nainen kaiken sen heille tekee. Mutta itsellä ei minkäänlaista panostusta. Kyllä se naisena välillä itkettää, vaikka kuinka koettaisi tunnelmaa joskus piristää, puoliso ei vaan herää koomastaan.

Eikähän sellainen nyt mistään ole kotoisin että valmisteluissa jättää toisen kaikesta ilman. Ei siitä oma joulumieli ainakaan kohene. Huoh.

Niin, ja naiset on kuin pikkulapsia, jotka hipelöi niitä glitterpalloja viikkokaupalla, silittelee jouluverhojaan, siivoaa maanisesti jalkalistojen takusetkin, miettivät jouluruokia VIIKKOKAUPALLA, uhriutuvat, askartelevat joulukrääsäänsä, imuroivat ullakon verkkovarastotkin,  marttyroivat , tuhoavat maapalloa krääsällään ja kaikki tämä sen yhden illan takia.

Sitten mussutetaan av-palstalla kuinka on taas raadettu ja sitä ja tätä ja mies pilasi joulun.

Kummallakohan on terveempi asenne, teillä naisilla vai sillä miehellä joka laittaa kinkun uuniin ja nauttii rauhasta. 

Jotku naiset. Täällä on yksi nainen, joka ei tee yhtäkään jouluruokaa, no asunto olisi kiva kyllä siivota niin, että olisi mukava sitten palata kotiin joulunvietosta. Kuusenkin laitan pystyyn jos jaksan ja sen koristeluun menee n. 15 minuuttia, enkä suunnittele kuuseni koristamista millään tavalla etukäteen.

Stressaan kyllä silti vähän joulua ja ehkä vähän nolottaa, kun en tosiaan ole mikään ruuanlaittaja, että voisin auttaa ihmisiä, joiden luokse olen menossa jouluksi.

Tsemppiä sulle! En ole itsekään ollut mikään Joulun Luoja mutta kun päätin että haluan omankin joulun niin pyöräytin haluamani ruoat internetin avulla jo pakkaseen ja oli jopa yllättävän helppoa kun englantilainen hedelmäkakku ei ollut listalla. ;) Oli vaan jäänyt väärä kuva marttyyrikokeilta jotka haluaa kaiken olevan täydellisesti.

Avuksi voi usein olla viemällä jotain toivottua mukana, kattamalla, asettelemalla, tiskaamalla tms tilanteen mukaan. Jos pääkokki on yksin keittiönsä hoitavaa laatua niin parempi pysyä poissa jaloista tai olla ottamatta itseensä jos oikoo tekemisiäsi tai vähän naureskelee.

Kaikki "pyöräytin pakkaseen" tyypit... No, kertokaa toki. Skippaan juttunne. 

Helppojen laatikoiden tekeminen pakkaseen onkin sellainen suoritus että kannattaa saada alemmuuskompleksi jo pelkästä sen kuulemisesta että joku pystyy niitä pakkaseen tekemään. 😂

Googlaa reseptit -> tilaa netistä juureksia, korppujauhoja, kananmunia ja siirappia -> kuori juurekset -> keitä ne -> soseuta ne -> työnnä sörsseli uuniin -> työnnä sörsseli pakkaseen.

Jotkut vaan on hankkinut itselleen loisteliaan sädekehän sillä että osaa keittää juureksia ja laittaa uunin päälle. Ja toiset rypee huonommuuden tunteessa ja nihilismissä kun ”ei osaa laittaa joulua”.

Miksi nuo pitää pakastaa?

Varmaan siksi, että ne on sitten jouluna niin näppärä lämmittää mikrossa.

Vierailija
292/309 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rivakka kirjoitti:

Ainakaan palstapeikot eivät osaa laittaa ruokaa, kun väitetään kostoksi ehdotukset, että mies tekisi itse omat ruokansa jouluruokien sijaan.

Montako normaalia miestä sinä tiedät, jotka eivät osaa laittaa ruokaa? 

Kaikki ihmiset eivät ole normaaleita mutta kaikille koittaa joulu. Osa huomaa juuri silloin että oma puoliso ei olekaan normaali, osa joskus muulloin.

Ihan oikeastiko et voi vastata? Noinko te palstan naiset kommunikoitte niille miehillennekin? 

Siis mihin ihmeeseen sinä nyt edes kärtät vastausta? Jos et TODELLA ymmärrä mitä iloa voi olla siitä että laittaa itselleen kivan joulun niin kokeile joskus.

Kysyin sinulta, että todellako et tunne yhtäkään miestä joka tekee ruokaa ihan itse?

Etkö enää itsekään tiedä mihin vastaat ja mihin kirjoitat? 

Mitä tuntemani miehet kuuluu tähän asiaan? Vastaa pälli niinkuin olisi jo tai pidän sinua retardina! Lukko kiinni ja avain mereen.

Vierailija
293/309 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JÄTÄ SE KINKKU!

Juuri noin!

Vierailija
294/309 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten joulut sitten on aiemmin vietetty?

Se voi vaikuttaa miehen asenteeseen.

Vierailija
295/309 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä puhuu henkilö joka ei ole koskaan laittanut kokonaista jouluateriaa. Itsekin kyllä mieluummin syyllistän äitiäni jouluna siitä ettei hän halua olla kotiorja kun nautin läheisten läsnäolosta astioista välittämättä.

Vierailija
296/309 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me jouluruoat hankitaan, koristeet ja kuusi laitetaan vaikka tällä kertaa kahdestaan ollaan. Tehdään tämä ilman stressiä. Ostetaan ruoat valmiina ja varattiin ennen joulua siivooja. Ostetaan molemmille omia lemppariruokia koko joulun ajaksi yhteisten ruokien lisäksi. Syödä joka ilta kunnolla ja otetaan muutama punaviinilasillinen. Nautitaan.

Aattona lahja tai parit. Ihan pientä vaan, mutta jotakin ajatuksella. Minä olen tottunut aiemmin, että on enemmän lahjoja. Mieheni taas ei niin välitä lahjoista. Tämä lahja-asia on meillä kompromissi ja ok sellainen  molemmille.

Vierailija
297/309 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa nyt, parisuhde on huono, ap.n ja miehensä kannattaa erota. Kumpikin voi viettää omanlaisensa joulun.

Ei ole kyse siitä kuka tekee ja mitä, vaan millä mielellä ollaan.

Kirjoititko kommentin ihan tosissasi? Pienestäpä sinäkin eroat miehistäsi.

Itse en kuuntelisi kylläkään aloittajaa , joka jankkaa jouluruoista viikkokausia 

Juhlapyhinä ja lomilla suhteen kunto mitataan!

Jouluun on enää noin viikko, kyllä tässä vaiheessa kannattaa miettiä, mitä missä ja milloin. Kukaan halua aattona kauppaan. Sitä paitsi kyse ei ole Jouluruoista vaan siitä

ETTEI AP.N MIESTÄ KIINNOSTA AP.N AJATUKSET, MIELIPITEET EIKÄ HUOMIOINEN!!!!!!

Vierailija
298/309 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille, tästä ketjusta sain voimia irtautua tältä palstalta kokonaan, kamalin "keskustelu mitä olen ikinä lukenut. Kukaan ei tarvitse tällaista negatiivista energiaa elämäänsä. Hyvästi.

Aloittaja voi katsoa tätä palstaa ja olla onnellinen, ettei joudu joulua viettämään näiden ihmisten kanssa. Yritä vielä kysyä mieheltäsi, eikö varmasti halua mitään koulujuttuja, että laitat ainakin itsellesi. Jos ei tahdo,osta jauhelihaa ja kaljaa.

Vierailija
299/309 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä meni vähän eri tavalla, vaimo tiedusteli mitä tehdään jouluna ruoaksi ja siis osallistun ruoanlaittoon kyllä. Sanoin että kunhan kinkkua ja perinteiset laatikot saan niin hyvä. Noh, nyt tulee kalaa ja ei yhtäkään laatikkoa.

Joku varmaan jo vastannut mutta et siis itse pääse kauppaan ostamaan kinkkua ja laatikoita vai? Eikä vaimosi niitä suostu kaupasta tuomaan? Tuskin asiat noin oikeasti ovat.

Miksi et ite mene kauppaan ja osta noita vai mikä pirttihirmun kulahtanu tossu oikein olet?

Ei ole tarkoitus haukkua mutta herätellä kyllä. Aikuinen on ite vastuussa omista mieltymyksistään ja siitä että saa ne sovittua kumppanin kanssa. Jos ei onnistu ei kumppani todellakaan ole pitämisen arvoinen. Millasissa suhteissa ihmiset oikein elää? Ja kyllä tollaseen soppaan tarvitaan yleensä kaksi.

Ihan turha marttyroida jos ei puoliaan edes yritä pitää.

Normaalissa suhteessa sovitaan yhdessä ruuat ja toteutetaan molempien toiveet jos niitä on.

Vierailija
300/309 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille, tästä ketjusta sain voimia irtautua tältä palstalta kokonaan, kamalin "keskustelu mitä olen ikinä lukenut. Kukaan ei tarvitse tällaista negatiivista energiaa elämäänsä. Hyvästi.

Aloittaja voi katsoa tätä palstaa ja olla onnellinen, ettei joudu joulua viettämään näiden ihmisten kanssa. Yritä vielä kysyä mieheltäsi, eikö varmasti halua mitään koulujuttuja, että laitat ainakin itsellesi. Jos ei tahdo,osta jauhelihaa ja kaljaa.

Kiitos itsellesi! On hienoa ja positiivista sanoa samoja asioita kun muut on sanonut haukkuen heidät samalla. Menetyksemme on suuri, seurasi on epäilemättä upea lahja niille jotka siitä saavat jouluna nauttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi