Lapseni on 1v, otanko työn vastaan?
Minulle tarjottiin työpaikkaa. Sain viikon miettimisaikaa. 1v lapseni joutuisi päivähoitoon. Otanko työn vastaan? Pää räjähtää kun mietin pääni puhki mikä olisi paras ratkaisu. Työllistymismahdollisuuteni myöhemmin ei ole mitkään hyvät..
Kommentit (68)
Olisiko lapsen isällä mahdollisuutta jäädä esim. puoleksi vuodeksi hoitovapaalle? Teidän saada sumplittua työvuorojanne niin, että lapsella olisi mahd. vähän/lyhyitä hoitopäiviä (esim. toinen vanhemmista aamu- ja toinen iltavuorossa)? Vapaalla olevaa isovanhempaa, joka haluaisi ensimmäiset kuukaudet hoitaa lasta pari pv viikossa, jolloin päiviä isossa ryhmässä olisi vähemmän?
Ymmärrän tuskasi oikein hyvin. Minä olen myös palaamassa töihin, kun lapsi on vuoden ikäinen. Paluu on suunniteltu, olen alalla, jossa jo vuoden poissaolon jälkeen joutuu päivittämään ammattitaitoa urakalla. Mutta kyllä se päivähoitohakemuksen jättö tuntui silti hirveän paljon pahemmalle kuin olin ajatellut. Ei auttanut muu kuin ajatella, että tämä olisi joka tapauksessa edessä ennen pitkää. Nyt (kuukausi hakemuksen jätöstä) tuska on jo helpottanut, pikkuisen jopa odotan sitä että pääsen tekemään myös aikuisten juttuja.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 17:27"]
En ollut ajatellut laittavani lastani hoitoon näin pian. Tuntuu kauhean pahalta jo etukäteen ja mieli ihan maassa.
ap
[/quote]
Miksi sitten edes hait töitä jos et sitä halua?
Sinne vaan! Kohta on kesä ja kärpäset.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 17:27"]
En ollut ajatellut laittavani lastani hoitoon näin pian. Tuntuu kauhean pahalta jo etukäteen ja mieli ihan maassa.
ap
[/quote]
Miksi sitten edes hait töitä jos et sitä halua?
[/quote]
En ole hakenutkaan töitä. Vanha työnantaja soitti kotiin ja tarjosi töitä.
Isän ei ole mahdollista jäädä kotiin, emme pärjäisi pelkästään minun palkallani.
ap
Mee töihin pyydä osa-aikaista duunia
Mee töihin, työpaikka on nykyajan luksusta
ap