Miksi on näin KYLMÄ?
Kommentit (14)
Tuntuu ihan lokakuulta. Kylmää, harmaata, tuulista ja sateista. Mulla on jo muutama kukka parvekkeella, toivottavasti selviävät hengissä.
Joo, kylmää on ollut jo viime marraskuusta, eikä loppua näy...
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu ihan lokakuulta. Kylmää, harmaata, tuulista ja sateista. Mulla on jo muutama kukka parvekkeella, toivottavasti selviävät hengissä.
Kun sataa vettä niin ei ole pakkasta. Kukat selviävät kyllä viileästä mutta eivät pakkasesta.
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomi sijaitsee todella pohjoisessa. Vähän kun tuulee Jäämereltä päin niin on aina kylmä.
Tuuli käy lounaasta ainakin täällä, joten se selitys ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
No tätä on jatkunut jo ihan kuusi tuntia. Vielä eilen paistoi aurinko. Ettekö te kestä edes yhtä sadepäivää?
Koska nyt on sadepäivä toukokuisessa Suomessa.
Yllättävän lämminhän tuolla on, kun katsoo lämpötiloja. Melkein 8 astetta, vaikka sataa vettä (Oulu).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomi sijaitsee todella pohjoisessa. Vähän kun tuulee Jäämereltä päin niin on aina kylmä.
Tuuli käy lounaasta ainakin täällä, joten se selitys ei kelpaa.
No lännen puoleisia matalapaineita tuovat tuulet tulevat Atlantilta eikä sekään nyt mikään kovin lämmin pohjoisilta osiltaa nyt ole. Tarvittaisiin lämmin etelävirtaus Keski-Euroopasta että keväällä olisi lämmintä.
Iniskää. Sään ääri-ilmiöt tulevat vain lisääntymään. Oma on syymme.
Intiaan tuli tappohelteet kuukautta liian aikaisin.
Ilmasto vaihtelee aina NAO- nina el ninjo , monikymmenvuotinen atlantinen oskilaatiio etc Saa nähdä koska Saharan odkilaatio kääntyy vetiseksi eli Saharan järvet palaavat. Saharan monsuuni.
Helsingissä on ollut kylmä elokuun alusta asti... Tulisi jo kesä, tai edes kevät!
Ajattelin lapsena että aikuisena asuisin marras-helmi ulkomailla koska täällä kylmä.
Nykyään jo loka-huhti/touko pitäisi olla muualla. Puoli vuotta paskaa säätä. Huh.
Porukka ei ymmärrä, että muutos on vakio ilmastossa, Yksi Krakatao ja 100 miljoonaa ihmistä kuolee. Miettikää millainen oli Toban purkaus. Evoluutiokapeikko jossa pääosa ihmiskunnasta kuoli.