Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asioista olette valehdelleet läheisillenne?

Vierailija
14.12.2020 |

Mitkä ovat ne isoimmat valheet, joita kadutte? Miksi valehtelitte, ja koitteko suojelevanne itseänne tai läheisiänne?

Kommentit (202)

Vierailija
201/202 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelen erittäin harvoin mutta olen valehdellut vanhemmilleni sekä isovanhemmilleni koska he kyselevät minulta milloin etsin naisen ja teen lapsia. Vastaan aina heille että kaikki aikanaan ja uskottelen heille että lapsia joskus teen vaikka todellisuudessa lapsia en halua tehdä ja viihdyn ikisinkkuna. 

M33

Mulla oli aikoinaan sama tilanne, kuittailin millon mitäkin "ei tässä nyt ehdi ja onhan tässä vielä aikaa" jne. Vaikka tiesin jo ylä-aste ikäisenä etten halua lapsia. Nelikymppisenä vielä valehtelin eräälle naishenkilölle, joka ihmetteli monin sanoin lapsettomuuttani ja kommentoi kuinka lapset on elämän täyttymys (hitsi mikä moukka), että en ole saanut lasta ja näytin siltä että purskahdan itkuun, jotta sain kysyjän nolostumaan omaa typeryyttään. Enkä kadu pätkääkään.

N 53

Ei sinusta äidiksi olisi.

Mistäs sinä sen luulet tietäväsi?

Oletko itse muka loistava äiti?

Vierailija
202/202 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kadu yhtään valehteluitani.

Täällä myös ihminen joka välttelee tylsiä sukujuhlia ja olen valehdellut sujuvasti lukemattomia kertoja miksi en pääse tai voi nyt tulla paikalle. 

Korona aika oli helpotus, sillon voi vaan pahotella että harmi ku nyt ei nyt voi juhlia.

Vanhenet yksin.

Vaikka sulla olis jalat poikki amputoituna tai aivomätä, kukaan ei vastaa puhelimeen.

Kukaan ei tule avuksesi tai edes kotiisi asioitasi hoitamaan ollessasi sairaalassa tai kuntoutuslaitoksessa.

Olet k_rpa ja kaikki näkee jo sen.

Taidat kertoa omia kokemuksiasi.

Täysin ansaittuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi