Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin miehelle, että ostaisi kukkia edes joksus..

Vierailija
14.12.2020 |

Sanoi että juujuu, mutta siitä on jo kuukausia eikä mitään muutosta. Haluan, että suhteessa olisi paljon toisen huomiointia ja välillä romanttista hömppääkin, mies ei vaan yhtään ole sellainen.. eikä näköjään minun vuokseni edes halua yrittää :( onko tässä mitään järkeä? Ollaan vasta vuosi oltu yhdessä ja jos huomionti on tätä tasoa tuskin se tästä tulee paremmaksi muuttumaan ;(
Onko muilla samankaltaisia kokemuksia? Onko mies muuttunut?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin pyysin vaimolta aloitteita seksiin, mutta ei vuosiin näkynyt. Elämä on.

Vierailija
22/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itse kukkas , niin saat mieleisesi. Jollei Hän huomioi  sinua nyt , niin ei tule tapojaan käskystäsi muuttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi romanttinen mies. Niitäkin on. Kumppania ei pidä ottaa koulutettavaksi, siitä ei tule yhtään mitään.

Vierailija
24/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muutu. Älä edes yritä muuttaa. Joku toinen haluaa juuri tuollaisen miehen. Etsi sinä itsellesi se romanttista hömpää ymmärtävä mies. Kyllä heitäkin on.

Minä olen eri mieltä. Romantiikan taitoja voi oppia ja kehittää siinä missä muutakin taitoja. Ihan samalla tavalla kuin vaikka ruoanlaitossa oppii ja kehittyy. Etenkin jos näkee vaivaa asian eteen. Minusta parisuhde on sellainen asia johon kannattaa panostaa.

Ehdit ensin :) Turhan moni poteroituu olen sellainen kuin olen, ota tai jätä -ajatukseen, toki sillä on helppo välttää oma vastuu parisuhteesta. Toisen perusluonnetta on tietysti turha yrittää muuttaa, esim. toivoa introvertista ekstroverttia, mutta parisuhdetaidoteivät kuulu näihin asioihin joissa ei voisi kehitystä toivoa. Tai jopa sitä, että toinenkin ihan oma-aloitteisesti pyrkisi kasvuun ja kehittymiseen!

Vierailija
25/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin naiselleni että laihduttaisit joskus.

Lihoi vaan lisää,noh,sitten laitoin kiertoon ja parempi tilalle.

Vierailija
26/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muutu. Älä edes yritä muuttaa. Joku toinen haluaa juuri tuollaisen miehen. Etsi sinä itsellesi se romanttista hömpää ymmärtävä mies. Kyllä heitäkin on.

Minä olen eri mieltä. Romantiikan taitoja voi oppia ja kehittää siinä missä muutakin taitoja. Ihan samalla tavalla kuin vaikka ruoanlaitossa oppii ja kehittyy. Etenkin jos näkee vaivaa asian eteen. Minusta parisuhde on sellainen asia johon kannattaa panostaa.

Ehdit ensin :) Turhan moni poteroituu olen sellainen kuin olen, ota tai jätä -ajatukseen, toki sillä on helppo välttää oma vastuu parisuhteesta. Toisen perusluonnetta on tietysti turha yrittää muuttaa, esim. toivoa introvertista ekstroverttia, mutta parisuhdetaidoteivät kuulu näihin asioihin joissa ei voisi kehitystä toivoa. Tai jopa sitä, että toinenkin ihan oma-aloitteisesti pyrkisi kasvuun ja kehittymiseen!

Tämä!!!!👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻

Vierailija
27/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ja milloin viimeksi olet ostanut miehellesi huomionosoitukseksi ei siis mitään merkkipäivälahjaa?

Vierailija
28/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ja milloin viimeksi olet ostanut miehellesi huomionosoitukseksi ei siis mitään merkkipäivälahjaa?

Tuollainen voi järkyttyä kukista. Mikä pitää tätä paria yhdessä? Kukkia tuoviakin on.

Vierailija
29/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänään sanoo toiselle, että ostaisit joskus kukkia, niin ei niitä voi heti ostaa käskystä. Ongelma on, että hetken päästä unohdat asian. Pitäisi luoda kalenterimuistutus kolmen kuukauden päähän "Osta kukkia", niin teko tulisi yllätyksenä ja ns. spontaanisti. Voisi vaikka luoda automaattisesti toistuvan merkinnänä 7,5 kuukauden välein. 

Vierailija
30/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa näitä hörhöjä, jotka vannoo rakkauden kielten nimeen. Mutta kun ne toimii!!

Meillä mies sai tulokseksi, että hänen rakkauden kielensä on sanallinen. Niinpä aloin kehumaan sitä päivittäin. Itse sain tulokseksi, että pidän lahjoista. No nyt tuo kantaa minulle kukkia, ruokaa yms lahjuskrääsää ja täytyy myöntää, että minusta se on romanttista :-)

Vierailija
31/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän täällä kukaan muukaan tuo kukkia. Juhlat ja merkkipäivät toki erikseen. Mikä on suhteenne liima, vai onko sitä? Ilman liimaa ei ole kiimaa. Surullista, mutta totta.

Kyllä minä ainakin olen pari kertaa vuodessa ostanut "ihan muuten vaan" kukkia naisystävälleni. Ihan vaan koska tiedän siitä tulevan hänelle hyvä mieli. Eikä meistä kumpikaan ole mitenkään erityisesti kukka-ihmisiä. Elämä vaan on niin paljon parempaa kun arkeen ripottelee pieniä lisämausteita.

Vierailija
32/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän täällä kukaan muukaan tuo kukkia. Juhlat ja merkkipäivät toki erikseen. Mikä on suhteenne liima, vai onko sitä? Ilman liimaa ei ole kiimaa. Surullista, mutta totta.

Kyllä minä ainakin olen pari kertaa vuodessa ostanut "ihan muuten vaan" kukkia naisystävälleni. Ihan vaan koska tiedän siitä tulevan hänelle hyvä mieli. Eikä meistä kumpikaan ole mitenkään erityisesti kukka-ihmisiä. Elämä vaan on niin paljon parempaa kun arkeen ripottelee pieniä lisämausteita.

Olen minäkin ostellut. Kiva vaan olisi, jos toinenkin osapuoli tekisi jotain lisämaustamisen eteen.

Vierailija
33/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne naiset vain prinsessoja. <3 Miehen tehtävä on miellyttää naista, ja nainen saa vain nauttia palvelusta, eikä tarvitse itse tehdä mitään miehen hyväksi.

Vierailija
34/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapauta se mies paremmalle naiselle.

Vierailija
35/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein otat mieheltäsi spontaanisti poskeen tai yllätät jollain muulla kivalla,?

Vierailija
36/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos haluat kukkia, niin miksi ihmeessä et osta niitä itse? Vai eikö siellä porvoossa myydä kukkia naisille?

Vierailija
37/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne naiset vain prinsessoja. <3 Miehen tehtävä on miellyttää naista, ja nainen saa vain nauttia palvelusta, eikä tarvitse itse tehdä mitään miehen hyväksi.

No meillä se on kyllä molemminpuolista. Minä olen tehnyt aloitteen hemmotteluun ja annan usein hierontaa ja syväkurkkua, niin kyllä hänkin haluaa sitten miellyttää takaisin ja ostaa mulle ruusuja.

Vierailija
38/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat kyllä saamaan kukkia, kun itse huomioit muestäsu niin kuin toivot itseäsi huomioitavan. Toimii👍

Vierailija
39/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastavuoroisuus.

Vierailija
40/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein otat mieheltäsi spontaanisti poskeen tai yllätät jollain muulla kivalla,?

Kivimiestä onkin kiva miellyttää. Romantiikkaa pystyy helposti ylläpitämään JOS siihen löytyy molemminpuolista tahtoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi