Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kontulan täpötäysissä baareissa nauretaan turvaväleille ja annetaan poskisuudelmia

Vierailija
14.12.2020 |

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/3189767?fbclid=IwAR3KbjLXQk…

Joopa joo, ei taida tunnollisten maskinkäytöstä olla yhtään hyötyä, kun meno on tätä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat vihdoinkin päässeet ujoudestaan..

Vierailija
22/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No katopa sitä asiakaskuntaa, mitä niiltä voi muuta odottaa?

Omassa kotikunnassani ihan tavalliset, siistit ihmiset istuvat täysissä kahviloissa ja ravintoloissa ilman maskeja. Sitten kauhistellaan, kun joku kipaisee tyhjässä ruokakaupassa ilman maskia. Hölmöläisten hommaa.

En oikein ymmärrä miten sen maskin kanssa voi syödä tai hörppiä kahvia.

Mutta kaljaa voi juoda vai miten nämä ovat parempia kuin ne baarissa istujat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa kotikunnassani ihan tavalliset, siistit ihmiset istuvat täysissä kahviloissa ja ravintoloissa ilman maskeja. Sitten kauhistellaan, kun joku kipaisee tyhjässä ruokakaupassa ilman maskia. Hölmöläisten hommaa.

En oikein ymmärrä miten sen maskin kanssa voi syödä tai hörppiä kahvia.

Mutta kaljaa voi juoda vai miten nämä ovat parempia kuin ne baarissa istujat?

Ihan sama mitä sitä vetää. Jos jotain vetää.

Vierailija
24/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ei ole kuitenkaan maissa, joissa kunnon rajoitukset, koska kahvilat ja baarit täysin kiinni ja niistä saa korkeintaan take away croissantin ja kahvin mukaan. Kaupoissa ovimiehet, jotka eivät päästä sisälle ilman maskia.

Miksi niiden kahviloiden ja baarien pitäisi olla nyt auki (jos ei ajatella yrittäjien toimeentuloa toki)? Siksi, että "mun nyt vaan tekee mieli nähdä kavereita terdellä päiväkännien merkeissä ja mulla ON siihen oikeus"

Vierailija
25/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontulan Ostari=Peräreikä jossa vilistää tummia syöpäläisiä.

Vierailija
26/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien suomalaiset ovat jotain poskisuudelmia antaneet?? Ehkä joku wännä pee internäciönäl porukka mutta että kontulan ihm isjäte?? Ja eipä taida ir akilaiset tai som putkaan harrastaa tota joten ei kai nekään kyseessä. Eli onko siellä jotain latinoita vai mikä toi juttu on??

Vierailija
27/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D 

"Itse en pelkää koronaa. Monen mielestä se on pelkkää puhetta ja olen ehkä itsekin sitä mieltä."

Vierailija
28/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma en ymmarra miksi tasta koronasta pitaa uutisoida. 

Vierailija
29/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yeah!!! Hyvä meno!

Vierailija
30/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittäisivät pillimaskin.

Vierailija
31/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tämä jollekin yllätyksenä? Nuohan on juuri sellaisia, joilla ei ihan pää enää toimi. Joku kertoo jonkun jutun juopporingissä ja muut deekut siinä vierellä nyökyttelee päätä ”joo just näin Pera sä oot äijä kyl sä tiiät”. Ja sitten ollaan olevinaan niin fiksua porukkaa, joka tietää miten ”asiat oikeasti on”. Vähän säälittäviä reppanoitahan nuo ovat.

Vierailija
32/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukee näitä juttuja, kun eräät eivät välitä. Lisäksi poliisi estänyt jotain 100 hengen tekno bileitä. Sakkoja ei järjestäjille annettu. Miksi? Itse olen karsinut menemiset minimiin. Kiva kun kuntosali laitettiin kiinni. Päivisin siel käynyt, ollut lähinnä pari muuta vanhempaa ihmistä mun lisäksi ja noudatettu ohjeita. Sali on iso ja hyvin ilmastoitu. Jep, jep.

Vierailija
33/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei poliisi mene pamputtamaan noita, kerta hajotti pääasiassa kantisten mielenilmauksen muutama päivä sitten?

Vierailija
34/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itse en pelkää koronaa. Monen mielestä se on pelkkää puhetta ja olen ehkä itsekin sitä mieltä."

Olisi hyvä jos ihmiset, jotka vähättelevät koronaa pakotettaisiin allekirjoittamaan sopimus, että eivät tarvitse myöskään hoitoa jos siihen sairastuvat!

Vierailija
35/35 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva lukee näitä juttuja, kun eräät eivät välitä. Lisäksi poliisi estänyt jotain 100 hengen tekno bileitä. Sakkoja ei järjestäjille annettu. Miksi? Itse olen karsinut menemiset minimiin. Kiva kun kuntosali laitettiin kiinni. Päivisin siel käynyt, ollut lähinnä pari muuta vanhempaa ihmistä mun lisäksi ja noudatettu ohjeita. Sali on iso ja hyvin ilmastoitu. Jep, jep.

Kuntosalit on aika riskialttiita paikkoja, kun lääpitään painoja ja laitteita. Tuskinpa kaikilla riittää kärsivällisyys niiden puhdistamiseen jokaisen käyttökerran jälkeen ja käsidesin lotraukseen salilla. Hyvä, että menevät kiinni. Muutenkin voi treenata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän