Suositelkaa silmälääkäriä Jyväskylästä
Eskarilaisen neuvolassa kehottivat varaamaan ajan silmälääkärille. Ketä lääkäriä suosittelette? Onko tietoa mitä tarkastus yleensä maksaa?
Kommentit (12)
Eiköhän kaikki silmälääkärit hommansa osaa....Me kävimme lapsen kanssa Terveystalossa, ei maksanut mitään koska oli terveydenhoitajan lähete.
Puistosairaalan silmälääkärit, Outi Piirtola. Käyn hänellä itse ja samoin käy yksi lapsistani. Outi on aivan huippu!
Jaa-a, mitähän se tarkastus maksoi viimeksi... Oisko ollut jotain 70e?
Anne Maunula Instrumentariumissa. Käytimme eskarilaista ensin Einari Vuorelalla (?) ja oli niin ylimalkainen tarkastus kuin voi olla. Onneksi saatiin samaan hintaan uusi asiallisempi tarkastus eri lääkäriltä eli tuolta Maunulalta. Hän kyllä teki kaiken huolella ja hyvin.
Outi Piirtolalle täältäkin suositukset. Hän on lastemme silmälääkäri.
En missään tapauksessa voi suositella Outi Piirtolaa. Hän tekee töitä keskus sairaalassa ja yksityisellä puistokadun silmälääkäreillä. Olemme käyneet lapsen kanssa vauvasta lähtien hänellä ksks. Itsellä tökkii se kuinka hän ei esim. Käytä käsidesiä ollenkaan kun laittaa lapselle tippoja yms. Sitten hän unohtelee aivan kokoajan laittaa papereita eteenpäin mitä on luvannut. Suositteli itse meitä käymään hänen vastaanotollaan Puistokadulla; kun saatiin palveluseteli ks. Ylilääkäri sanoi että on ehdottoman väärin suositella itselleen.
Hänen tarkastukset ovat hyvin epämääräisiä ja huolettomia. Menimme terveystalolle Riihimäen vastaanotolle niin hän vähän ihmetteli miten Outi on ks sairaalassa saanut hajataitoksi vain 2 ja Riihimäki sai 4. Tarkisti kahdella laitteella terveydtalolla, kerroinkin että Outi ei käyttänyt lasta missään koneessA tutkiakseen. Teksteihin oli kirjoittanut karsastusta yms. Vääriä tietoja kun oli kyse nystsgmuksesta ja paljon muuta virheitä. Voi tietysti olla että Outilla rupee ikä tekemään temput mutta kyllä olen kauhistellut toimintaa näin jälkeen päin kun ollaan muillakin käyty ni vähän avartu silmät että tosiaan on vähän erilaisia lääkäreitä 😆
Aika lailla keksittyä puppua koko tarinasi.Olen käynyt Outin hoidossa jo yli 20-vuotta ja edelleen näen vallan mainiosti,Outin ansiosta.Ainahan voi haukkua,jos luonne sen sallii.
Samaa mieltä,palvelu vallan mainiota.
Up