Mitkä talotehtaat myy pakettaja? Ei siis avaimet käteen vaan pelkkä talopaketti säältä suojaan?
Näköjään liki kaikkien tehtaiden webbksivuilla on avaimet käteen mainoksia ja muusta ei juuri mainita. Mitkä tehtaat tekee vielä paketteja? Olemme raksanneet ennenkin ja emme halua avaimet käteen juttua, koska muutokset maksavat liikaa.
Jos olet paketista rakentanut niin mitä firmaa suosittelisit? Mitkä yhä tekee paketteja?
Edellisten talojemme talotoimittaja ei enää tee kuluttajille paketteja joten sitä emme voi enää siis valita.
Kommentit (21)
Omakotitalo 😂
Raksaprojekti 😂😂
”Tein itse osan ja säästin” 😂😂😂
”Olemme raksanneet” = mies ja työmiehet tekivät, nainen vähän harjaili, otti valokuvia, keitti kahvia ja sometti
Mitä jos ottaisit puhelimen käteen ja soittaisit ne firmat läpi?
Vierailija kirjoitti:
”Olemme raksanneet” = mies ja työmiehet tekivät, nainen vähän harjaili, otti valokuvia, keitti kahvia ja sometti
Mitä luulet tietäväsi? Meillä minä nainen raksasin, apuna oli osassa vaiheista timpuri. Mies ei osaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
No olen kokeillut tätä, niillä on se malli että työntävät väkisin myyjän kotiin ja myyjä kauppa avaimet käteen taloja. Tällä kysymyksellä yritän kohdentaa soittelua. Älä vastaa jos ei ole ketjuin mitään annettavaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vain todellinen umpipölvästi rakentaa tai ostaa enää tänä päivänä omakotitalon.
Saat olla omassa kerrostalokopissasi, minä en halua sellaista. Ap
Oliko ketään rakentajia paikalla? Viisastelijoiden näkemyksiä en kaipaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen kokeillut tätä, niillä on se malli että työntävät väkisin myyjän kotiin ja myyjä kauppa avaimet käteen taloja. Tällä kysymyksellä yritän kohdentaa soittelua. Älä vastaa jos ei ole ketjuin mitään annettavaa. Ap
Aloituksen perusteella olet vain selaillut nettisivuja,
Taitaa olla kaikki nykyään avaimet käteen, ja juuri siksi että sen voi hinnoitella niin että mitään vertailua ei voi tehdä.
Avaimet käteen paketin listahinta voi olla alkuun vaikka 250 ke ilman maatöitä. Sitten muutokset voi pomputtaa hintaa 100ke. Jossain oli artikkeli siitä että listahinta voi vaikka tuplaantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen perusteella olet vain selaillut nettisivuja,
Olen soittanut muutamaan paikkaan jossa alkoi pakkomyynti avaimet käteen. Omatalo tekee paketteja mutta sitä en halua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat olla omassa kerrostalokopissasi, minä en halua sellaista. Ap
Mutta fiksu säästää rahat osakkeisiin ja syö koko elämänsä pienessä betonibunkkerissa puuroa.
Sitten kuolla kupsahtaa ja tilillä on 500 000e.
Sincc
Ennen jukka teki montaa eritason pakettia mutta ei enää. Samoin design, ei enää. Kastellista en tiedä voi olla sama juttu.
Meillä on Kastelli, jossa sai itse valita kuinka valmiiksi tekevät. Runko pystyyn, tuulensuojalevyt ja eristeet paikalle, samoin vesikate(tiili). Siitä sitten itse eteenpäin.
Oman kaupungin rakennusliikkeiltä, siis vaikka Skanska tms voi pyytää tarjouksia myös. Aina eivät lähde kuluttajaprojektiin mutta jos on hiljaista niin saattavat kiinnostua?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Kastelli, jossa sai itse valita kuinka valmiiksi tekevät. Runko pystyyn, tuulensuojalevyt ja eristeet paikalle, samoin vesikate(tiili). Siitä sitten itse eteenpäin.
Oliko pre-cut vai suurelementti? Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto näitä väsyneitä ennakkoluuloja. Niihin kyllä törmää vielä usein, varsinkin naisena alalla (rakennusinsinööri). Joo ei me naiset osata kuin somettaa ja lakkailla kynsiä.
Kaikki ne tekee paketteja, kun suostut maksamaan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne tekee paketteja, kun suostut maksamaan tarpeeksi.
Tämä. YIT, Skanska, SRV. Onhan näitä. Paalua vaan tiskiin, niin saat mitä haluat.