Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule koskaan saamaan rakastamaani naista

Vierailija
05.05.2014 |

Olen mies, 40. Naimisissa yli 15v. Tajusin viime viikolla, että olen koko elämäni ollut rakastunut toiseen naiseen. Olen tuntenut tämän naisen liki 30 vuotta. Emme ole koskaan pettäneet, mutta lähellä se on ollut. Olemme kuin yhteen luodut.

Hänkin on naimisissa, olemme tuttavaperhe. Molemmissa perheissä lapsia.

Tuntuu totaalisen kamalalta tunnustaa itselleen, että ei ole koskaan onnellinen.

Halusin vain kirjoittaa tämän, koska en ole koskaan tästä kenellekään puhunut, enkä tule puhumaan.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku Marin psykoanalyysi..

Vierailija
22/31 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 15:24"]

Helkutti kun on kurja tilanne, missä ihmisten sympatiat on? Me eletään vaan kerran ja sitä toivois, että sen elämän sais elää just niinkuin itse haluaa, muista se siellä harmaan arjen keskellä. Mä toivon, että teidän aika vielä koittaa, oo rohkea. Elämä on elämistä varten. 

[/quote]

Olen samaa mieltä kanssasi. Mutta eikö se olisi myös vaimolle reilua että voisi olla miehenkanssa joka oikeasti myös haluaa olla yhdessä? :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miten ihmiset täällä ottaa ap:n tilanteen kuin henkilökohtaisena loukkauksena, eikö näistä saa puhua ääneen? Ei se ole kenenkään muun kuin oma vika jos jää keskinkertaiseen avioliittoon lapsien ja talolainan takia ja viikon isoin tapahtuma on lauantain kauppareissu Prismaan. Ja kesällä kerran Tallinkille. Rakkaus on elämän tarkoitus ja valitettavasti se ei järjellä ajattele, mutta tarvitseeko edes? Mielekkyys menee koko elämästä tollasella ''ketään ei saa loukata, olet itsekäs, mimmmiiiiiimmiiii''-asenteella. 

Vierailija
24/31 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 15:29"]

Helkutti kun on kurja tilanne, missä ihmisten sympatiat on? Me eletään vaan kerran ja sitä toivois, että sen elämän sais elää just niinkuin itse haluaa, muista se siellä harmaan arjen keskellä. Mä toivon, että teidän aika vielä koittaa, oo rohkea. Elämä on elämistä varten. 

[/quote]

Olen samaa mieltä kanssasi. Mutta eikö se olisi myös vaimolle reilua että voisi olla miehenkanssa joka oikeasti myös haluaa olla yhdessä? :( 

[/quote]

On todellakin, se on ihan molemminpuolinen win-win-tilanne jos tuo motti tuosta purkautuisi. 

Vierailija
25/31 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se toinen nainenkin nalkuttaa, käy haisupaskalla ja kaivaa nenää. Aamen. Sinun kaltaisesi eivät ole koskaan kenenkään kanssa on onnellinen, aina joku jossain kiinnosravampi. Säälin sua, enkä usko että tämä nainen olisi oikea. Sulle kukaan ei ole oikea, jonka saat. Kuin et haluaisi kuulua klubiin, jossa on sinun kaltainen jäsen.

Vierailija
26/31 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja ja nimenomaan OMIA valintoja. Älä suotta länkytä omaishoitajuudesta yms. uhrauksista, kun ei uskalla elää niin ei uskalla elää. Vaimosi mielenterveysongelmat (mikäli niitä nyt on) saattaisivat parantua jos eroaisitte tai olisit todella hänen. Eli jompi kumpi, mutta ei tuollaista sairasta välitilaa. Todennäköisesti sinulla on tarve etsiä jokin tuommoinen tekosyy omalle elämänpelollesi. Jos saisit tuon toisen naisen, ehkä rupeaisit sitten haikailemaan vaimosi perään? Suomalaistenkin kannattaisi jenkkityyliin harrastaa terapiaa ihan oikean terapeutin kanssa.

Vierailija
27/31 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 09:25"]

Jumalauta tätä paikkaa. Näkee kyllä vastauksista kuinka tunneköyhiä tämän paikan naiset(?) ovat.

Voin samaistua alkuperäisen kirjoittajan tilanteeseen.

[/quote]

Sano muuta, ei helvetti mikä ajatusmaailma monilla on.. Sympatiseeraan vaimoa juu, mutta hyvin vahvasti myös aloittajaa. Tuollainen elämä on aika kiduttavaa.

Vierailija
28/31 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 09:25"]

Jumalauta tätä paikkaa. Näkee kyllä vastauksista kuinka tunneköyhiä tämän paikan naiset(?) ovat.

Voin samaistua alkuperäisen kirjoittajan tilanteeseen.

[/quote]

Sano muuta, ei helvetti mikä ajatusmaailma monilla on.. Sympatiseeraan vaimoa juu, mutta hyvin vahvasti myös aloittajaa. Tuollainen elämä on aika kiduttavaa.

[/quote]

Mietin samaa. Jos ap olisi nainen, joka valittaa rakkaudetonta pakkopullaliittoaan ja tunteita perhetuttumiestä kohtaan, kaikki kannustaisi jättämään mt-ongelmainen ja tavoittelemaan onneaan, koska kerran täällä vaan eletään.

Siitä oon kyllä samaa mieltä, että tässä on 30 vuotta aikaa ollut tehdä aloitteita eikä pariutua ja vääntää lapsetkin jollekin kakkosvaihtoehdolle. Toivottavasti ap on kuolinvuoteellaan tyytyväinen siitä miten tuli elämä vietettyä.

Vierailija
29/31 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen samanlaista tilannetta vähän toisesta kulmasta, olen se nainen jota eräs mies rakastaa eikä voi saada. Olemme molemmat naimisissa tahoillamme, mies ei rakasta vaimoaan, mutta minä rakastan omaa miestäni, en tätä miestä. 

Tilanne on mielestäni kamala erityisesti miehen vaimon kannalta, mutta myös miehen kannalta. Haluaisin kannustaa tätä minua rakastavaa miestä eroamaan, jotta edes vaimolla olisi mahdollisuus löytää mies, jonka kanssa rakkaus on molemminpuoleista. Mies itse ei usko voivansa rakastaa ketään muuta kuin minua joten hänen kannaltaan ero ei kuulemma auttaisi, koska ei siltikään saisi rakastamaansa. En kuitenkaan halua kannustaa eroamaan, koska epäilen, että mies tulkitsisi sen jonkinlaiseksi viittaukseksi siitä, että meilläkin voisi joskus olla tulevaisuus :-( Minä olen kyllä tehnyt selväksi, että en jättäisi miestäni missään tilanteessa ja vaikka hän kuolisi, en siltikään ryhtyisi suhteeseen tuon ko. miehen kanssa.

Ap, kokemukseni pohjalta pystyn jollain tavalla ymmärtämään sinua. Tiedätkö, että tilanne on myös ahdistava sille rakastamallesi naiselle? Omasta vaimostasi tietenkään puhumattakaan.

Vierailija
30/31 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mikä siinä on sitten niin vaikeeta elää elämänsä niin kuin haluaa? Itsehän ap on valintansa tehnyt. Mä en voi ikinä ymmärtää niitä, jotka ryhtyvät parisuhteeseen ja menevät naimisiinkin ihan vääristä syistä ja sitten kitistään omasta elämästä. Se hyvä puoli sentään, että tommoset lähtevät markkinoilta yleensä nopeasti.

Vierailija
31/31 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi et eroa vaimostasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi