Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä antaisitte lahjaksi vanhukselle, jolla on jo kaikkea?

Vierailija
14.12.2020 |

Taustatietoja persoonasta sen verran, että on sivistynyt ja koulutettu mummeli, lukee paljon, harrastaa kieliä ja on aika snobi.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis leikkokukkakimppu ja/tai sampanjaa. Ne eivät koskaan mene pieleen.

Vierailija
22/41 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan

Vierailija
24/41 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkaa joku komee nuori mies siivous avuksi tai osta kielikurssi ei mikää netti kurssi sellanen jossa ihmisiä paikalla vois siellä snobbailla ja tietysti kurssiin kuuluva kirja materiaali ja välineet

Vierailija
25/41 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

palkkaa joku komee nuori mies siivous avuksi tai osta kielikurssi ei mikää netti kurssi sellanen jossa ihmisiä paikalla vois siellä snobbailla ja tietysti kurssiin kuuluva kirja materiaali ja välineet

Sinulle saisi joku antaa joululahjaksi äidinkielen alkeiden tehokurssin ja raippaa kielemme raiskaamisesta.

Vierailija
26/41 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydian vaikka?

Vierailija
27/41 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlandiavoittajan kirja, jos ei ole vielä lukenut sitä.

Vierailija
28/41 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku palvelu olisi paras,toki nyt vähän hankala ehkä....

Vierailija
29/41 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis jouluinen kimppu.

Joku tämmöinen voisi olla myös kiva

https://www.antonanton.fi/pages/valmisruokakassit

Vierailija
30/41 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museokortti tai joku itse tehty leivonnainen.

Vierailija
31/41 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole pihi niin sitten joku herkkukori tms joss hyvin säilyviä juttuja?(Pihillä tarkoitan siis stä että ei raski syödä ja menee hukkaan...)

Huoh... sille on kyllä omakin sana. Nirso!

Eri sanoja. Nirso tarkoittas, ettei tykkää jotain, pihi tarkoittaa tässä kontekstissa todellakin, ettei henkilö raaski syödä jotain, vaikka tykkäisikin.

ohis

Vierailija
32/41 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle saisi joku antaa joululahjaksi äidinkielen alkeiden tehokurssin ja raippaa kielemme raiskaamisesta.

Niin mitä sanaa et ymmärtäny kirjoituksestani???????????

ja mielestäni ihmisiin ei käytetä raippaa ja nyt 50 vuotta olen suomenkielelläni pärjänny. ja anteeksi en tiennyt että tämä paikka on äidinkielen tarkkailu sivusto

Vierailija
33/41 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona?

Vierailija
34/41 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja mielestäni ihmisiin ei käytetä raippaa ja nyt 50 vuotta olen suomenkielelläni pärjänny. ja anteeksi en tiennyt että tämä paikka on äidinkielen tarkkailu sivusto

Selitä minulle, millä ihmeen logiikalla te yhdyssanavammaiset kirjoitatte yhdyssanat erikseen ja yhteen kuulumattomat sanat yhteen? Minusta se on täysin käsittämätöntä.

Vierailija
35/41 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hevosille sitä yleensä, mutta minulla se on kyllä ihmisen lyömiseen että jaa, kuka tässä nyt on oikeassa sitten?

Vierailija
36/41 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitä minulle, millä ihmeen logiikalla te yhdyssanavammaiset kirjoitatte yhdyssanat erikseen ja yhteen kuulumattomat sanat yhteen? Minusta se on täysin käsittämätöntä.

ai viä vammanenki, no nimittele lisää jos oloasi helpottaa hohhoijjaa.

Vierailija
37/41 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tornjak rotuinen koira, Jos hänellä on jo kaikkea lyön veta että sitä ei ole, suomessa on rekisteröity niitä 23

Vierailija
38/41 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runokirjan

Vierailija
39/41 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirja osoittaa antajastaan paljon. huu haa paskaa ostaa kun "sitä  on kehuttu??" kirja on se viimeinen pohja noteeraus. kuuluu lähinnä 1890- 1970 luvulle nyt kirjat ovat ongelma jätettä.

Vierailija
40/41 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin mummolleni lahjaksi hiustenhoitotuotteita ja ihonhoitosarjan, tosin mummo ei ole mikään snobi vaan entinen köyhä duunari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi