Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi ehkä paras kuolla pois.

Vierailija
05.05.2014 |

Elämä on liian vaikeaa, taistelua päivästä toiseen. Kuolleena ei olisi murheita.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join me in death. Meinasin itse lähteä tämän kuun aikana.

Vierailija
2/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppikö täällä kerjää päivittäin huomiota noilla viesteillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko taas se heikkolahjainen, joka on kuolemassa harva se päivä?

Vierailija
4/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ne murheet ei lopukaan siihen?kun ei voi olla ihan varma...

Vierailija
5/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on. Paras olisi vain kuolla pois. Mutta siinäkin on se että asioille pitää itse tehdä jotain, harvempi sitä täältä itsestään kuolee pois.

Vierailija
6/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali<3

Vierailija
7/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos synnyt uudelleen ja uudestaan joudut samojen haasteiden eteen, joita et tässä elämässäsi ratkaissut, vaan pakenit?

Vierailija
8/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 13:42"]

[/quote]

En ole kyllä koskaan ennen kirjoittanut tänne näin. ap

Vierailija
9/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset aliarvostako elämää, joka on oikeesti ainutlaatuinen, vaikka onkin välillä liian raskas taakka kannettavaksi. Suurimmalla osalla ihmisiä on, vain harva selviää kevyemmin. On myös niin, että aikansa on vaikeaa, sitten taas helpompaa. Itse olen monet vaikeat asiat läpi käynyt (, vanhempien rankan eron, kodittomuuden, nälän, puutteen, petetyksi tulemisen, vaikean sairauden, läheisten rankkoja onnettomuuksia), enkä aio luovuttaa, vaikka vaikeaa onkin. Elämällä on monet kasvot, ja niitä synkempiäkin oppii arvostamaan, vaikka sillä hetkellä tuntuu kyllä ihan muulta! Elämä koostuu miljoonista pikku asioista, joista os on miellyttäviä ja voimaannuttavia, osa hyvinkin vastenmielisiä ja rasittavia. Katsele, etsi ja käytä niitä hyviä asioita, joita elämässäsi on, kiinitä niihin huomiosi, ime niistä voimaa jaksaa päivä kerrallaan. Olet todella arvokas ihminen, eikä meidän kuulu itse päättää elämäämme. Mistä tiedät, millainen ihana onni Sinua odottaa tulevaisuudessa? Aina on toivoa! Tee pieniä hyviä tekoja muille, siitä saat aina itsekin uutta elämän sytykettä! Tsemppiä!

Vierailija
10/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan varma, että murheet poistuvat kuolemalla. Sen jälkeen ei ole mitään eikä takaisin tarvitse tulla.

Sairaudet ja muut huolet alkavat olla sitä luokkaa, että ei vaan jaksaminen riitä. Kun ei tästä kaikesta saa lomaa mitenkään.

Vierailija
11/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin kuolla. Ihanien sisarusteni vuoksi en kuitenkaan voisi tappaa itseäni. He asuvat kyllä kaukana, joten omassa elinpiirissäni ei ole mitään syytä elää. Omassa itsessäni ei ole mitään syytä. Raskasta.

Vierailija
12/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksikää harrastuksia. asettakaa tavotteita ja haasteita. elämä on liian lyhyt murehtimiseen. Itse kulutin 4 vuotta laiskana, tekemättömänä ja tylsistyneenä, kunnes kokeilin eri asioita. Se 4 vuotta oli waste of time, jota ei saa takaisin.

Vierailija
13/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole ammattivalittaja? Ja nyt eroamassa. Oothan sä ainakin tuolla kaksplussalla tuuminu näitä kuolema-ajatuksia.

Vierailija
14/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta hengittäminen

Vierailija
15/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät on tälläistä itsemurhien aikaa.

Kannattaa kuitenkin porskuttaa vaikka vittuillakseen. Kesäkuun myötä ahdistus ja masennuskin yleensä helpottaa.

Vierailija
16/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 14:10"]

Etkö ole ammattivalittaja? Ja nyt eroamassa. Oothan sä ainakin tuolla kaksplussalla tuuminu näitä kuolema-ajatuksia.

[/quote]

En ole, enkä ole eroamassa. Kaksplussalla en käy. Olen väsynyt ihminen ja tänään tavallistakin väsyneempi.

Vierailija
17/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnen lahjat! Moni kuolee vaikka haluaisi elää ja sitten osa ei jaksa elää kun on niin väsynyt ja kaikki ei mene putkeen.

Vaihda asennetta, nauti pienistä asioista, älä vajoa itsesääliin ja hyväksy itsesi sellaisena kuin olet ja kestä vastoinkäymiset ja epäonnistumiset äläkä jää niihinkään piehtaroimaan.

Vierailija
18/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 13:54"]

[/quote]

[/quote]

Joku lähes päivittäin kerjää huomiota itsemurhalla vihjaamalla.

Ei paljoa hetkauta.

Vierailija
19/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 13:54"]

[/quote]

[/quote]

Joku lähes päivittäin kerjää huomiota itsemurhalla vihjaamalla.

Ei paljoa hetkauta.

[/quote] Hetkautti kuitenkin sen verran että viitsit tähän kirjoittaa. Onko siitä pakko ilmottaa jos ei kiinnosta? Ap:llä on varmasti tosi rankkaa ja paha olla ja sinunlaiset idiootit vielä edesauttaa sitä ilman minkäänlaista empatiaa!

Vierailija
20/23 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani tilanteestasi. Päässäni ollut valtimonpullistuma leikattiin, tappavan syövän hoito aloitettiin, menetin työni sairauslomieni vuoksi ja kolme lähiomaistani kuoli vuoden aikana. Joskus elämä saattaa tuntua vaikealta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi