Minkälainen on moka joka sinulle viimeksi kävi pyykinpesun yhteydessä?
Mulla oli näköjään jäänyt joku nessu tjs housujen taskuun pesun ajaksi, ja nyt sitä nukkaa sitten on joka paikassa. :-( Ei muuten ollut eka kertakaan...
Kommentit (17)
Unohdin pyykit yli vuorokaudeksi märkinä koneeseen.. Jouduin sitte uudestaan ne pesemään.
Laitoin liikaa pesuainetta ja jouduin laittamaan ylimääräisen huuhteluohjelman.
pesin mustat farkut vaaleiden paitojen kanssa (ajattelemattomuuden huippu), paidat meni pilalle
Mullekin kävi viimeks toi et unohdin jonkun nenäliinan taskuun ja nukkaa oli joka paikassa.
Unohdin laittaa pesuaineen. Joskus olen myös unohtanut täyttää koneen ja laittanut tyhjänä pyörimään :D
pesin villapaidan, joka ei kestä konepesua koneessa. Siitä tuli aika pieni
Pesin villasukat 60°C:n villaohjelmalla, huovuttuivat tunnistamattomiksi.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 13:47"]
Pesin villasukat 60°C:n villaohjelmalla, huovuttuivat tunnistamattomiksi.
[/quote]
Siis PUUvillaohjelmalla...
Pesin farkkujen taskussa kakskymppisen...siitä lähti se hopeanauhaki irti. Onneksi sain pankista uuden:D
Pesin talvitakkini, jonka povarissa oli vaippa.... sitä edellisellä kerralla pesin vahingossa isoäitini kutoman villapaidan, meni täysin pilalle. Harmittaa todella paljon :(
Harmitti, kun pesin pojan uuden printtipaidan muun valkopyykin seassa 60 asteessa. Printti irtosi kokonaan... En tiedä, oisko irronnut, jos olisin pessyt pesuohjeen mukaisesti 40 asteessa.
Laitan aina kaiken kuivuriin . Nyt laittamaan uusi paita lyheni napapaidaksi.
Ja varsinainen pesuun liittyvä moka varmaan se, että käytin kirjopyykille valkopyykin pesuainetta. Omo sensitiven pakkauksessa ei lue sen olevan valkopyykille.. Vaatteista haaleni värit.
Pesin lapsen villahaalarin vahingossa tavallisen pyykin seassa... Onpahan nukella nyt tosi hieno huopahaalari :D
Klassinen kutistuminen, pitsiliinasta tuli nuken pitsiliina.
Jotenkin käsittämättömästi oli pieni pilttipurkki onnistunut joutumaan pyykin sekaan. Siellä se oli hakkaantunut rikki ja rikkonut myös pyykkejä, mm. ihan uudet housuni :/
Lorautin pesuaineen huuhteluainelokeroon.
Ei mulle, vaan miehelle. Piti pestä vaipat 90 asteessa, mutta se unohti. Eipä se nyt mikään kauhea vahinko ole.