Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen katkera ex

Vierailija
13.12.2020 |

Mitä olette joutuneet kestämään miehen katkeran exän toimesta ja kauanko huono käytös kesti?

Minun mieheni ex on uusissa naimisissa ja hänellä on lapsi uuden miehensä kanssa. Silti hänen epäasiallinen toimintansa vaan pahenee päivä päivältä, vaikka aina mieheni kanssa kuvittelemme, että pahemmaksi ei enää voisi mennä. Hän ei vaan kestä sitä, että mieheni ei suostu olemaan enää hänen manipuloitavanaan tai pompoteltavanaan, eikä hän millään meinaa ymmärtää, että hän ei voi määrätä perheemme elämästä. Todella raskasta seurata hänen epävakaata käytöstään.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopettakaa hänen tempausten seuraaminen, esto someen, ei puheluita ja ei kontakteja. Ei ole enää raskautta.

Vierailija
2/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lopettakaa hänen tempausten seuraaminen, esto someen, ei puheluita ja ei kontakteja. Ei ole enää raskautta.

Muuten erinomainen idea, mutta miehelläni on lapsi tämän naisen kanssa, niin on pakko olla tekemisissä. Minkään somen kautta emme ole.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä katkeruus siis ilmenee? Miehen puheista? Muista, että jos miehen mielestä kaikki hänen eksänsä ovat kateroituneita hulluja, sinä tulet myös olemaan katkera hullu eronne jälkeen.

Vierailija
4/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä katkeruus siis ilmenee? Miehen puheista? Muista, että jos miehen mielestä kaikki hänen eksänsä ovat kateroituneita hulluja, sinä tulet myös olemaan katkera hullu eronne jälkeen.

Miehen ex kiristää ja uhkailee, mieli muuttuu jatkuvasti joka asiassa. Välillä hän haluaa antaa heidän lapsensa kokonaan meidän hoitoomme, välillä hän ilmoittaa hakevansa yksinhuoltajuutta, jos mies ei hypi hänen (järjettömän) pillinsä mukaan, hän nimittelee minua epäasiallisesti viesteissä, vaikka olen ollut erittäin rakastava äitipuoli heidän lapselleen jo useamman vuoden ja lapsikin pitää minusta todella paljon yms yms yms.

Ap

Vierailija
5/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten erinomainen idea, mutta miehelläni on lapsi tämän naisen kanssa, niin on pakko olla tekemisissä. Minkään somen kautta emme ole.

Ap

Jos nainen on todella huolissaan lapsesta kuten äidit ja siksi on hankala käytös. Onko lapsen parempi olla äidin luona enemmän vai kummankin. Kaksi kotia voi aiheuttaa lapsille yleisesti pysyvyyden tunteen katoamista ja hämmennystä. Voiko mies -rajoittaa- puhelut alkuiltaan tai sähköpostit niin, ettei tule yllätyksiä naiselta. Isolla lapsella voi olla oma puhelin johon äiti soittelee. Ei ole livenä velvollisuutta nähdä naista muuten tai keskustella livenä, jos ovelta vain viedään ja haetaan lapsi.

Vierailija
6/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ex kiristää ja uhkailee, mieli muuttuu jatkuvasti joka asiassa. Välillä hän haluaa antaa heidän lapsensa kokonaan meidän hoitoomme, välillä hän ilmoittaa hakevansa yksinhuoltajuutta, jos mies ei hypi hänen (järjettömän) pillinsä mukaan, hän nimittelee minua epäasiallisesti viesteissä, vaikka olen ollut erittäin rakastava äitipuoli heidän lapselleen jo useamman vuoden ja lapsikin pitää minusta todella paljon yms yms yms.

Ap

Sinun roolisi on väärä. Et ole lapsen äiti, eikä sinun pitäisi olla, koska lapsilla on jo oma äiti. Ellei heidän äiti ole oikeasti huonosti lapsia kohteleva. Kuka tahansa hermostuisi jos leikit vanhempaa lapsille jota et ole. Se voi aiheuttaa kyllä ongelmia. Isä heillä jo on, jonka pitäisi huolehtia lapsista, ei sinun. Uhkailu ei ole kyllä ok teitä kohtaan. 

Vierailija
7/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös mahdollista, että nainen ei luota mieheen. On nähnyt joitakin puolia hänestä. Mitä ne sitten ovat? Ja onko totta vai ei. Väärinkäsityksiäkin syntyy eroissa. 

Vierailija
8/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos nainen on todella huolissaan lapsesta kuten äidit ja siksi on hankala käytös. Onko lapsen parempi olla äidin luona enemmän vai kummankin. Kaksi kotia voi aiheuttaa lapsille yleisesti pysyvyyden tunteen katoamista ja hämmennystä. Voiko mies -rajoittaa- puhelut alkuiltaan tai sähköpostit niin, ettei tule yllätyksiä naiselta. Isolla lapsella voi olla oma puhelin johon äiti soittelee. Ei ole livenä velvollisuutta nähdä naista muuten tai keskustella livenä, jos ovelta vain viedään ja haetaan lapsi.

Mistä hän olisi huolissaan lapseen liittyen? Lapsella on kaikki hyvin, vaikka tietysti hän välillä vähän stressaakin joitakin asioita kun hänen äitinsä käyttää häntäkin kiusanteon välineenä mm. sillä tavalla, että ei aina anna harrastukseen tarvittavia tavaroita meille mukaan, vaikka mieheni on maksanut niistä puolet ja lapsi tarvitsee niitä harrastuksessaan myös meillä ollessaan. Lapsi viihtyy meillä erittäin hyvin ja jos hänen pitäisi valita, hän haluaisi olla meillä enemmän kuin äidillään.

Ap

Vierailija
9/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinun roolisi on väärä. Et ole lapsen äiti, eikä sinun pitäisi olla, koska lapsilla on jo oma äiti. Ellei heidän äiti ole oikeasti huonosti lapsia kohteleva. Kuka tahansa hermostuisi jos leikit vanhempaa lapsille jota et ole. Se voi aiheuttaa kyllä ongelmia. Isä heillä jo on, jonka pitäisi huolehtia lapsista, ei sinun. Uhkailu ei ole kyllä ok teitä kohtaan. 

Samaa mieltä. Itse olen virheistä huolimatta hyvä äiti, mutta lasten isän uusi yrittää ottaa paikkani äitinä. Jos olisin tiennyt millaista helvettiä nykyinen elämäni on, en olisi eronnut lasteni isästä vaikka meillä oli kamalaa. Mutta tämä nykyinen elämä on vielä pahempaa.

Vierailija
10/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös mahdollista, että nainen ei luota mieheen. On nähnyt joitakin puolia hänestä. Mitä ne sitten ovat? Ja onko totta vai ei. Väärinkäsityksiäkin syntyy eroissa. 

Mies on huolehtinut heidän lapsestaan enemmän kun ko. nainen myös heidän avioliittonsa aikana. Nainen tykkäsi matkustella ilman lastaan usean viikon reissuja yms. ja mieheni hoiti lasta silloin yksin.

Ap

Vierailija
11/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten eksät on aina sataprosenttisen sekopäitä. Siksi miehet on niistä eronneetkin.

Vierailija
12/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä hän olisi huolissaan lapseen liittyen? Lapsella on kaikki hyvin, vaikka tietysti hän välillä vähän stressaakin joitakin asioita kun hänen äitinsä käyttää häntäkin kiusanteon välineenä mm. sillä tavalla, että ei aina anna harrastukseen tarvittavia tavaroita meille mukaan, vaikka mieheni on maksanut niistä puolet ja lapsi tarvitsee niitä harrastuksessaan myös meillä ollessaan. Lapsi viihtyy meillä erittäin hyvin ja jos hänen pitäisi valita, hän haluaisi olla meillä enemmän kuin äidillään.

Ap

Voitko olla enempää itseäsi täynnä? No adoptoi lapsi itelles tai mee oikeuteen tappeleen kerta olet parempi kuin lapsen oikea äiti.

Vierailija
13/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen sitä mieltä, että kenenkään hyvän äidin paikkaa kukaan toinen nainen ei pysty omimaan.

Vierailija
14/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Jos exä vielä kerran sanoo haluavansa antaa lapsen teille kokonaan, tarttukaa siihen ja mies hakekoon yksinhuoltajuutta, jos se kerran teille olisi ok.

Vierailija
15/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsos kun keskikaupungilla ja mediassa täytyy yrittää stalkata ja seurailla onko miehellä uutta kun kun naikkinen on sairaanloisen häiriintyneessä tilassa oman korvien välinsä takia;riittää kun miesasiakas(josta naikkinen yrittää levittää kuvaa "vaarallisesta" exästään n) vain istuu jnkun toisen naisen seurassa jne. ja pitää yrittää karkoittaa naisseuran pois tämän miehen kun ei oikein kestä sitä ettei miesasiakas ole mitenkään edes kysellä tätä mustasukkaista naikkista peräänsä.

Käy vähän sääliksi sellaista joka joutuu olemaan naikkiksen "alla".

Vierailija
16/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Samaa mieltä. Itse olen virheistä huolimatta hyvä äiti, mutta lasten isän uusi yrittää ottaa paikkani äitinä. Jos olisin tiennyt millaista helvettiä nykyinen elämäni on, en olisi eronnut lasteni isästä vaikka meillä oli kamalaa. Mutta tämä nykyinen elämä on vielä pahempaa.

Kolmas samaa mieltä. En kyllä ole eronnut eikä sellaista ole näköpiirissä. Jos olisin niin mieheni kyllä pärjää lasten kanssa ilman, että pitäisi ottaa jotain puolivanhempaa kasvattamaan katrasta miehen puolesta. En itsekään alkaisi uutta isää etsimään kun kerran lapsilla on jo isä. Vastenmielinen ajatus, että eron jälkeen joku uusi maho tai tuhkis alkaisi leikkiä lapselle vanhempaa kun kerran lapsella äiti ja isä jo on. Korkeintaan jos lapsi on pieni ja puoliorpo, saattaa lapsi alkaa pitää naisen/miehenmalliaan äitinä/isänä. Aloitus toki Porvoosta on. Mutta silti, kuvottavaa alkaa omimaan toisten lasten jo varattua äidin tai isän roolia "-puolena" eli aikaslailla vertaisena.

Myös ikävämpää jos sitä "äiti"puolta tai "isä"puolta pitää esittää koska yrityksessä on yhteinen lapsi. Olisi sitten "samat vanhemmat" ja tuntu tiiviistä perheestä vaikka lapsia on eksille ja nyksille ei ne kyllä yhteisiä ole jos eivät kasva vain yhdessä perheessä.

Edelleen poikkeus sääntöön on se orpo tai puoliorpo lapsi, joka itse alkaa pitää kasvattajiaan vanhempinaan. Täysin vastenmielistä tuollainen isä- tai äitipuoleksi alkaminen kuin olisi lapsella suurikin tarve sellaiselle. Tärkeitä aikuisia lapset voi tarvitakin, mutta eivät enempää kuin kaksi vanhempaa. No poikkeus tähänkin mahdollisesti jokin kumppanuusvanhemmuus tmv kepulointi. Ei koska aloituksen tapausta.

Sen verran karkaa lapsesta tuo miehen eksän haukkuminen, että selvää on kuka on katkera. Siis jos ei olisi provo, ap:llahan ei ole ehkä mitään tekemistä tällaisten kuvioiden kanssa.

Tosiaanko ihmiset vain tänä päivänä kuvittelevat voivansa alkaa toisten lasten vanhemmiksi ilman kyseessä olevan lapsen molempien vanhempien lupaa ja myös lapsen mielipidettä? Voisinko minä esimerkiksi alkaa taivutella naapurin lapsia bonuslapsikseni ja kun lapset jo valmiiksi tykkää minusta niin kohtahan voitaisiin sopia minun olevan heidän äitipuolensa? Ei kai tässä tarvitse molempien josko kummankaan vanhemman mielipidettä kysyä, mitä se ois heiltä pois?

Vierailija
17/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te äitiäpuolia vihaavat äidit sitten ajattelette ex miehenne ja tämän vaimon olevan silloin kun lapsi on isällään? Asuuko äitipuoli yhdessä huoneessa itsekseen? Itse ainakin olen onnellinen oman exäni uudesta naisesta ja siitä, että hän kohtelee lapsiani lämpimästi. Ajatteletteko ollenkaan lapsianne? Luuletteko, että lapsella olisi mukavaa, jos hänen isänsä kotona asuisi ihminen, johon hänellä ei olisi lämpimiä välejä?

Vierailija
18/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ymmärrän sinua hyvin. Itse olen samassa tilanteessa. Olen ratkaissut tilanteen: teen asiait silleen, että minua ei häiritä, kun olen mieheni kanssa. Ja pysyn etäällä. En voisi kuvitella, että auisimme yhdessä juuri tämän hankalan exän takia. Lapsi ei saa pitää minusta. Hän (exä) kuvittelee, että minäkin teen niin kun hän haluaa 😅

Vierailija
19/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ymmärrä tuota että miksi siitä uudesta puolisosta pitäisi käyttää sanaa äitipuoli tai isäpuoli? ei se oo ikinä sitä? se on vain Tiina tai Pekka tai minkäniminen nyt sattuu olemaan. Ei ikinä äiti tai isä.

Ehkä sitten jos biologinen äiti tai isä kuollut tms.

Vierailija
20/46 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen äiti kuulostaa epävakaalta. Onko miehellä tarkat sopimukset lapsen tapaamisista? Kaikki muu yhteys pois ja vain nämä lapsen hakureissut jatkossa

Missään nimessä ei mitään harrastusmaksuja puoliksi, vaan jos ostatte jotain niin ostatte kotiinne. Jos mies elatusta maksaa niin yhtään enempää ei äidin hyväksi. Vain lapsen hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi