Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämmekö simulaatiossa?

Vierailija
13.12.2020 |

Tiedemiehet tätä pohtineet paljonkin viime vuosina.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun mukaan elämme simulaatiossa, jossa puidaan kaikki ihmiset tekojensa mukaan. Jokaiselle maksetaan tekojensa mukaan. Tässä simulaatiossa ihmiskunta jaetaan myös kahteen osaan. Toisille koittaa ikuinen elämä ja toisille ikuinen kadotus.

Vierailija
42/54 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko avaruus olla ääretön? Ja jos lopulta tulee vastaan seinä, mitä sen toisella puolella on? Meitä ihmisiä maapallolla pelinappuloinaan pitävät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää jo. Kaikki on vaan mielen harhaa.

Vierailija
44/54 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänlainen.

M.I.B dokumentin lopussa näytetään että olemne vain alienien peliväline, maspallo on kuin yksi marmorikuula isossa pussissa.

Olikos se siinå kakkos osassa.

The truth is out there.

Vierailija
45/54 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläisitkö mielummin maailmassa, jossa sinulle on heitetty hyvin mahdollisesti totta oleva hypoteesi simulaatiosta, jota ei voi mitenkään falsifioida vai siirtyisitkö mielummin maailmaan, jossa sinulle on heitetty sama hypoteesi mutta sillä erotuksella että kyseisessä maailmassa kyseinen hypoteesi on yleisen ymmärryksen mukaan täysin falsifioitavissa (tosin tästä maailmasta katsottuna täysin nurin kurista)? Tilanteeseen liittyy oletus että tietäisit sinne siirryttäessäkin maailmoja olevan useita ja että ainakin jossakin niistä sama asia ei ole falsifioitavissa.

Vierailija
46/54 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan todellista, tai siis... Olen jotenkin pudonnut simulaatiosta pois ajoittain, Normaali arki menee samaa rataa päivästä toiseen mutta heti jos teen jotain poikkeavaa niin lopputulos voi olla mikä vain. Nukun, herään, syön, nukun, herään syön. Jos vaikka käyn välillä vessassa niin heti menee simulaatio oudoksi. En aina muista pitikö ensin syödä vai nukkua ja välillä syön ja nukun vasta sen jälkeen. Outoa, kaikki alkoi sen jälkeen kun sairastuin koronaan.

Vierailija
47/54 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eletään vaikka vähän niinkuin Simit pelissä niin joku uuvatti kyllä pelaa minun elämälläni. Missä mun onni ja rikkaudet viipyy ja miks mulla on näin tylsä työ? Pelaaja vaihtoon.

Vierailija
48/54 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks vitus siis ne Haluais luoda tämmösiä apinoita joilla ei edes karvaa tai aivoja. Itse alienina kyllästyisin.

Vierailija
49/54 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahollaini ilmoettaessani että sinä olet hyvin väärässä. Aivosi ovat luultavasti vähän vaurioituneet, koska ajattelet vähäpätöisillä aivoillasi pötypuhetta. Suosittelen hakemaan apua kiireellisesti. :)

Vierailija
50/54 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta tuhatvuotisessa valheessa ja illuusiossa kylläkin. Kääntäkää kaikki oppimanne ylösalaisin niin pääsette totuuden polun alkuun. Tästä ovat kirjoittaneet monet suuret taiteilijat Orwellista lähtien.

Vierailija
51/54 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani kertoessani että olet väärässä. Oletko vetänyt sieniä, koska miksi jauhat paskaa. Helvetin narkkari.

Vierailija
52/54 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatusmaailmasi on päinvastainen omaani. Ainoat kuulat mitä olet nähnyt ovat omat pallisi.

Vierailija
53/54 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti

Vierailija
54/54 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panokone666 kirjoitti:

Miks vitus siis ne Haluais luoda tämmösiä apinoita joilla ei edes karvaa tai aivoja. Itse alienina kyllästyisin.

Universumin mittakaavassa karvalla ei ole merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä