Kauanko sietäisitte tilannetta, jossa...
... kaikki muu on tapailusuhteessa kunnossa, mutta seksiä ei ole, koska miehellä ei seiso. Mies on muuten aivan ihana, ja yhdessäolo on aina hauskaa ja ihanaa. Pusuja, haleja, kaikkea hellyyttä riittää, satunnaista suuseksiä mutta itse yhdyntä ei ole mahdollista.
Kommentit (15)
Mä pystyisin. Seksi ei oo mulle ollenkaan tärkeää, muu yhdessäolo sen sijaan on.
5kk kesitn kerran. Toisen kerran 11kk toista miestä. Mutta kun osoittautuivta kyvyttömiksi tai haluttomiksi ihan kokonaan, niin en kyllä jatkanut. En voisi elää loppuelämää ilman seksiä.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 23:09"]Mä pystyisin. Seksi ei oo mulle ollenkaan tärkeää, muu yhdessäolo sen sijaan on.
[/quote]
Siis pystyisin sietämään vaikka koko loppuelämän. ;-)
Mun exällä alkoi olla noita ongelmia vanhemmiten, eikä se mitenkään mukava ollut muutenkaan niin oli helppo luopua.
Voin ihan avoimesti myöntää että mulla on ollut noita ongelmia uuden kumppanin kanssa. Asia on korjaantunut muutamalla kerralla.
Vaikka loppuelämäni, jos miehestä todella pitäisin. Yhdessäolo ja toisen hyväksyminen ja yhdessä kokeminen ovat ne arvokkaimmat jutut. Seksiä saa muualtakin, jos tahtoo, enkä välttämättä edes tahtoisi.
Voisin elää esim. homomiehen kanssa, no problems.
Muutamia kuukausia tässä on menty... Ilman seksiä olen ollut melkein puoli vuotta, ja välillä tekee kyl tiukkaa... Mutta koska kaikki muu on niin ihanaa ja sellaista, josta en halua luopua, aion tässä suhteessa jatkaa. Asiasta on keskusteltu kyllä, ja puheista huolimatta mies ei vielä ole tehnyt mitään asian korjaamiseksi. Syyt löytyvät pään sisältä, ja mies sen itse kyllä ymmärtää. En haluais koko ajan kysellä et no koska meet sinne lääkäriin blaa blaa mutta välillä tuntuu et räjähdän kun ei pääse purkamaan tietynlaisia paineita... Ja sitä suuseksiä ja sormipeliä sais olla aika paljon enemmän kieltämättä. Mutta saa nyt nähdä, yritän olla ymmärtäväinen ja kärsivällinen.
ap
No mitä vittua. Ei eletä missään keskiajalla enää. Miksi mies ei käy hakemassa hoitoa ongelmaansa? Luulisi, että uuden naisen tökkiminen edes hiukan kiinnostaisi. Ymmärtäisin jos olisi vanha akka kyseessä, johon mies jo kyllästynyt.
Pari kertaa kun lääkkeen avulla jyystäisi, niin varmaan itsevarmuus palaisi ja kohta jöpöttäisi entiseen malliin ilmankin.
Terapiaan vaan, jos todella diggaat tyypistä ole yber ymmärtäväinen, mutta tee selväksi ettet voi elää ilman seksiä. Tai sit hankit fuck-buddyn.
kannattaa käydä lääkärissä, tulossa voi olla sydänongelmia, siis muutakin kuin sydänsuruja. älä luovu mukavasta miehestä tuon takia.
Ota miehen käsi käteen ja katso sormien pituutta toisiin. Sekä miehen parrankasvua. Jos miehen nimetön ja keskari ovat samanmittaiset ja partaa täytyy ajella jokainen aamu (silti iltapäivällä sänki näkyy), niin mieshormonit ovat huipussaan. -> Laukeaa herkästi. Lyhempi nimetön verrattuna keskariin ja lievä parrankasvu tarkoittaa käytännössä erektio- tai ejektiokyvytyntä miestä ->Ei saa erektiota kunnolla tai lainkaan. Jos saa, niin pystyy panemaan vaikka miten pitkään saamatta orgasmia; puolipehmeänä. Naisena ei lämmitä kuin petiä jälkeenpäin. Jos nimetön on hieman lyhempi kuin keskari, mutta kuitenkin vähän pidempi etusormea, niin saa elämänsä kyydit ja useaan kertaan... nam terkuin tutkija ja kokeilija
No jos muuten on kaikki hienosti niin kannattaisi varmaan keskustella asiasta, jos siihen on jotain lääkkeen tapaista. Jos mies osaa käyttää sormia ja suutansa hyvin nii kai sekin riittää? :)