Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vien huomenna lahjoituksia Hope-yhdistykselle, mitä sinun teinisi toivoisi?

Vierailija
13.12.2020 |

Mitä teinisi toivoisi jos lahjan hinta on maksimi 20e eikä se voisi olla pelilahjakortti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieniatuotteet tai vaatekaupan lahjakortti olis varmaan tosi mieluisia. :)

Vierailija
2/10 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä vie. ei mene tarvitseville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffaliput. Saattaa olla että menisi hieman yli 20€ niihin. Hopelle en veisi mitään, koska kerran viedessäni näin miten perhe uudenkarhealla Mersulla haki sieltä tavaraa. Että se siitä vähävaraisuudesta..

Vierailija
4/10 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakijat myyvät ne ja ostavat alkoa.

Vierailija
5/10 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin vien? Joulupata-keräykseen? Siihen olen joskus lahjoittanut uusia leluja.

Vierailija
6/10 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mihin vien? Joulupata-keräykseen? Siihen olen joskus lahjoittanut uusia leluja.

Tämä siis ap.

Vierailija
7/10 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ehdotuksia?

ap

Vierailija
8/10 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan joululahjat kahdelle sijaisperheessä asuvalle lapselle, joilla ei ole mitään yhteyttä omaan biologiseen sukuunsa. Tai siis äitiinsä on, mutta hän ei osta lapsille lahjoja.

Jos näitä lapsia en tuntisi, niin en auttaisi ketään. En luota, että apu menee oikeasti sinne minne pitäisi. Mulla on omakohtaista kokemusta siitä, että lahjoja, näitä K-ryhmän lahjakortteja, ruokakasseja ym. jaellaan sossustakin ihan kelle vaan. Me saatiin viime joulun alla molemmille lapsille joululahjat, villasukat koko perheelle, ruokakassi ja 100 € lahjakortti jostain sossun keräyksistä, kun neuvolan perhetyöntekijä tuli meille käymään, kun meitä oli epäonni kohdannut ja tarvitsin hieman apua. Me ei todellakaan oltais tarvittu niistä mitään, mutta halusivat ilahduttaa ja luulivat varmaan, että olen pienituloinen yh (olen yh, mutta en pienituloinen). Tuskin ollaan ainoat, jotka on lahjat ja lahjakortit saanu vaikkei taloudellisen tuen tarvetta olekkaan. Villasukatkin osaan kutoa itse.

Sen haluaisin kuitenkin sanoa, että lahjat olivat todella kivat. En olisi itse ikinä leluhyllystä valinnut niitä, koska paketit näytti ihan hölmöiltä, mutta lapset tykkäsivät kovasti ja ne on eniten meillä käytössä olleet lelut. Kiitos sille/heille, joka oli ne leluhyllystä bongannut ja lahjakeräykseen vienyt.

Vierailija
9/10 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon penalipussukka, sellainen napsautettava, silmälasikukkarona myyty. Niitä on nyt kaikilla tytöillä, mieluiten unikkokuviolla.

Vierailija
10/10 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spotify latauskortti tai joku Hesen lahjakortti sekä suklaarasia

Kosmetiikkapakkaus

Tennissukkia, valkoisia

Em toiveet mun teiniltä tuohon budjettiin. Eli paljon on vaihtoehtoja !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi