Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

on epäreilua kun jotkut ovat syntyneet korkeammalla älyllä

Vierailija
13.12.2020 |

.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkin voi treenata niin sitten ei ole ihan saatanan tyhmä niin kuin suurin osa täällä on.

Vierailija
2/13 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aatteles, kun jotkut syntyy niin huonoihin olosuhteisiin, että eivät edes pysy elossa vaan kuolevat ennen 5-vuotissyntyäpäiväänsä.

Missä luvattiin, että on reilua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttava ongelma apllä!

Vierailija
4/13 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitäisi tasapäistää heti koulussa ja hakata ne tyhmäks muiden tasoole, intersektionaalisesti.

5/13 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa monta on epäreilua asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa, trallallallaa...

Vierailija
6/13 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas on epäreilua, että vajaaälyiset lisääntyy keskenään

7/13 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia älyllä menestyminen on hyväksyttävämpää kuin menestyminen ulkonäön avulla? Molemmat ovat synnynnäisiä ominaisuuksia, joihin ei itse juurikaan voi vaikuttaa. 

8/13 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37059 kirjoitti:

Minkä takia älyllä menestyminen on hyväksyttävämpää kuin menestyminen ulkonäön avulla? Molemmat ovat synnynnäisiä ominaisuuksia, joihin ei itse juurikaan voi vaikuttaa. 

En osaa sanoa, kai sillä älyllä saa jotain oikeaakin aikaan, toisin kuin pelkällä ulkonäöllä, mutta oikeassa olet, kumpaakaan ei voi vaikuttaa.

Vierailija
9/13 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37059 kirjoitti:

Minusta on ihan yhtä hyväksyttävää menestyä ulkonäöllään. Mutta monet kauniit ovat kyllä lähes rikollisen tyhmiä, jolloin heidän menestyksensäkään ei ole kestävää. 

Sen sijaan se missä todella on eroa, on suhtautuminen tyhmyyteen ja rumuuteen. Tyhmiä saa irvailla vapaasti, mutta on täysin tabu sanoa, että joku on ruma.

Vierailija
10/13 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on!

Vierailija
11/13 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni keskivertoa älykkäämpänä, vaikka olen päässyt kahteen eri yliopistoon ensimmäisellä yrittämällä. Minua ei kiinnosta edes tietää mikä älykkyysosamääräni on. Arvostan ihmisissä enemmän viisautta, tunneälyä ja epäitsekkyyttä.

Vierailija
12/13 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla poliitikoillakaan ei ole älyä hoitaa asioita viisaasti. Se kyllä harmittaa.

13/13 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37059 kirjoitti:

Minusta on ihan yhtä hyväksyttävää menestyä ulkonäöllään. Mutta monet kauniit ovat kyllä lähes rikollisen tyhmiä, jolloin heidän menestyksensäkään ei ole kestävää. 

Sen sijaan se missä todella on eroa, on suhtautuminen tyhmyyteen ja rumuuteen. Tyhmiä saa irvailla vapaasti, mutta on täysin tabu sanoa, että joku on ruma.

Myös monessa muussa asiassa tuo pitää paikkansa, esimerkkinä vaikka se, että on parempi olla muodokas kuin luurangonlaiha, myös sen että ihmisen ominaisuuksia nostetaan toisien ominaisuuksien kustannuksella ylemmäs.