Lue keskustelun säännöt.
Sorruin taas yhden illan juttuun, voi ei
04.05.2014 |
Päätän aina että en tee tuota virhettä enää mutta liikaa juomia ja houkutteleva tilaisuus. Oli kyllä hyvää seksiä mutta oikeasti haluan muutakin enkä edes tykkää seksistä tuntemattomien kanssa, en pysty rentoutua ja aamulla paska fiilis kun oli selvää että jatkoa ei tuu ja moes on varattukin vielä. Milloin oikein opin? Nyt ärsyttää kun mietin miestä ja toivon että kuulisin siitä viel
.
Saatte tuomita ja haukkua, ei tämä tästä paskemmaksikaan voi muuttua.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Taloudelliset syyt on huono syy olla eroamatta. Ei se raha onnelliseksi tee. Itse erosin talous on mitä on. Mutta pärjään. Ei ole miestä ja välillä kaipaan jotain lähelle ja seksiäkin.Silti olen päättänyt että minun kohdaltani yhdenillan jutut on loppu. On mukavempi olo aamulla herätä kun ei lähde säätään ja miehet kiinnostuu sinusta ihmisenä eikä p*illuna. On ihana haaveilla että joku päivä tapaan sen unelmien mieheni ja saan olla onnellinen suhteessa. Onneksi erosin, koska siinä suhteessa en olisi voinut enää edes haaveilla siitä onnesta.
Mutta älä nyt soimaa itseäsi yhden illan jutuista, muutoksen voit tehdä edelleen.