Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis oikeesti, onko väliä mitä vaatteita on lapsella päällä tarhassa?

Vierailija
30.07.2006 |

Aamullla kun viedään niin tietysti on puhtaat, mutta yhteensopivuus ei. meinaan kun jotkut pukee lapsen viimeisen päälle tarhaan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapset peuhaa vaatteet likaisiksi, mieluummin en pue liian hienosti.

Muuten tykkään sinisen ja oranssin yhdistelmästä ;-)

Vierailija
2/27 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä ole ollu tarkoitus kysyäkään että puetaanko lapset kauluspaitaan ja suoriin housuihin, vaan että katotaanko yleensä yhtään että sopiiko vaatteet jotenkin väreiltänsä esim. yhteen. Ei se ole mun mielestä hienostelua et vaatteet ovat sopusoinnussa keskenään eikä se ole myöskään mitään muotipellenä olemista. Ja ei ne vaatteet yhtään enempää maksa jos ne ostaa niin että sointuvat yhteen muiden vaatteiden kanssa. Paitsi tietysti jos joku käy erikseen kirpparilta ostamassa tarhavaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jopa varavaatteita ja sitten niitä taas löytyy ja välillä meidän vaatteissa on jotain vääriä vaatteita..grr..

Ja todellakin sen takia en ihan niitä parhaita viitsi varavaatteiksi antaa ja siitä syystä poika on välillä " väärän värisissä" vaatteissa.

Vierailija
4/27 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalaa tai hypi lätäkössä työpäiväni aikana. pääasia että vaatteita on, ja että ne ovat puhtaita ja tilanteseen sopivia!

Vierailija
5/27 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden pitää sointua yhteen, olla sopivan kokoisia, ehjiä, sopivan lämpöisiä ja olla vielä mukavaa materiaalia.

Haluan opettaa lapsilleni tyylitajua sekä (myönnettäköön) myös näyttää kaikille että minulla on hyvä tyylitaju ja rahaa toteuttaa sitä.

Vierailija
6/27 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet voivat sotkeentua touhutessa niin ettei lähde puhtaaksi, sen takia en pue parhaita tarhaan. Tavalliset siistit vaatteet joiden likaantuminen ei harmita. Vesiväri ei välttämättä lähde pois, samoin sormiväri ei kuivuttuaan lähde helposti ynm.

Vierailija
7/27 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään pukea muksun siisteihin ja yhteensopiviin vaatteisiin. Se onnistuu ilman muoti- ja merkkivaatteitakin :)

Vierailija
8/27 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni kertoi 14-vuotiaana kuinka häntä aina ärsytti se, että minä ostin tarhatossuiksi sandaalit, kun muilla oli " ihania kultatossuja" . Minä yritin selittää, että ajattelin sandaalien olevan terveellisemmät jaloille ja kauniitahan ne aina kuitenkin olivat, mutta tyttö ei antanut minulle armoa =) Sama juttu kuulemma kaikkien ulkokenkienkin kanssa; muilla oli ollut kivoja sarjakuvatarralenkkareita ja hänellä vain terveellisiä nahkaisia kävelykenkiä. Olin kuulemma ollut törkeän ikävä äiti terveysintoiluineni.

Vierailija
9/27 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden systerin lapsia kuljetan toisinaan tarhassa Helsingissä. Toinen ns. luksustarha ja toinen tavistarha ja huomaa kyllä eron :) TOisessa suht hienoi vaatteita lapsilla ja toisessa ihan resupekkamuksuja :) No jokaisen perheen oma asia miten sitä lapsensa pukee, eikä se mulle kuulu.

Vierailija
10/27 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" muotimammoihin" myös, koska minulle on tärkeää että lapset ovat kivan näköisissä yhdistelmissä jokaikinen päivä tarhassa ja joka paikassa muuallakin. Aamulla valitsen kummallekin pojalle sään mukaan yhteen sointuvat vermeet ja nautin siitä että saan lepuuttaa silmiäni kauniissa, hyvin puetuissa lapsukaisissani:)

En osta burberryä enkä gantin vaatteita lapsille, en todellakaan, vaan ihan h&m tai lindex-kamaa, mutta kyllä sielläkin myydään laadukkaita ja kivoja kun vaan jaksaa etsiä.

Myönnän, että ajattelen tarhan henkilökunnankin suhtautuvan suopeammin lapsiin jotka näyttävät nätiltä, mutta tottakai 10 vuotta sitten mustamäen torilta ostetut verkkarit saavat ainakin säälipisteitä.

Vierailija
11/27 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö cittarin vaatteet nyt laittaa pannaan?

:DDDDD

Vierailija
12/27 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tytär (4 v.) ei hyväksy minun makuani. Hän pukee itse ne vaatteet, jotka häntä miellyttävät (kulahtanut kierrätysmuumipaita, oranssin verskat, eriparisukat-todella!!!jne.). Mua välillä hävettää viedä aivan omituisennäköistä tyyppiä hoitoon, mutta kertakaikkiaan en viitsi ruveta aamuisin käymään esteettis-filosofisia keskusteluja nelivuotiaani kanssa. Tyyppi on kaiken lisäksi keksinyt, että jos hänen pitää pukeutua johonkin äidin valkkaamaan paitaan, housuun tai mekkoon, niin sitten se kledju vedetään väärinpäin päälle. Kiusa se on pienikin kiusa. Muuten tyttö on ihastuttava ja hyväntahtoinen, mutta väri- ja vaatemaku on ollut todella vahva jo pienestä pitäen.

Tiedän, että lastenhoitajat tuijottavat minua pahasti, kun menen itse korkkareissa ja pikkumekossa ja meikeissä viemään hoitoon tytärtä, jolla on karseet kuteet, eriparisukat ja kumpparit väärissä jaloissa.

Vierailija
13/27 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies laittaa ihan pokkana oranssin paidan vaaleanpunaisten housujen kanssa :-)

Resuja vaatteita meillä ei käytetä kotonakaan.

Vierailija
14/27 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee liian paljon itseäni. Samalla vaivalla pistää päälle vaatteet, jotka käyvät toistensa kanssa.

Vierailija
15/27 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en todellakaan tiedä, mitkä värit käy yhteen ja mitkä ei. Joten puen lapseni käytännöllisiin vaatteisiin enkä mieti värejä ollenkaan.

Vierailija
16/27 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään hammastahnat rinnuksilla ja puurot housuissa töihin mene, mutta asialliset työvaatteet kuitenkin on. Ja jokaisella meidän työpaikalla on erityyliset vaatteet päällä, vaikka samaa duunia tehdään. Vaatteiden yhdisteleminen on myös aivan erilaista jokaisella.

Bussissa sitä vasta erilaisia vaatteita näkyykin!

Ei muuta kuin univormut kehiin, niin kukaan ei erotu!

Vierailija
17/27 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, mua stressaisi kamalasti jos olisi pakko laittaa muksulle vaatteet, joiden värit riitelevät keskenään. Samoin kuin joku edellinen vastaaja, en osaa pukea itseäni tai lastani muuten kuin toisiinsa sointuviin väreihin.

Vierailija
18/27 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puen lapseni jokapaikkaan kyllä puhtaisiin vaatteisiin ja väriskaalaltaan yhteensopivaksi. Itsekään en voisi laittaa mitä sattuu päälle edes yksin kotona ollessani.

Vierailija
19/27 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman luonteeni tietäen se ei karise niin vain mihinkään. Niinkuin sanoin niin silmiäni särkee jos kuosit, värit yms riitelevät keskenään. Toisekseen lapsieni vaatteet ovat sellaisia että ne ovat kaikki hyvännäköisiä, nättejä ja kauniita ja kivan värisiä, ts niitä on helppo myös yhdistellä toisiinsa.

Kohta ollut 5v äitinä eikä ole mihinkään karissut.

-4-

Vierailija
20/27 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ihmeellisiä oletuksia ja luuloja joillakin.

-4/39-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi