Miss Suomi 2014
Kommentit (193)
Ihan ok valinta. Oli siellä paljon huonompiakin.
Rosanne olis muuten nätti mutt ei niin hyvä kroppa..
Kauhea kampaus Lotalla iltapukukierroksella!
Ykkönen ei osannut kävellä iltapuvun kanssa ollenkaan. Kakkonen on söpö ja herttainen, mutta ei mitään missiainesta.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:45"]
En kyllä ymmärrä miten tuo Tuulia on finaalissa asti.
[/quote]
Ihan liian lyhyt ja naama ei mikään missin naama,
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:03"]Jasmin voittoon.
[/quote]
ei jaksa edes hymyillä enää :D
Kolmonen on miellyttävän oloinen tyyppi. Eikä mikään jännittäjä.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:52"]
Huhhuh mitkä vatsalihakset Rosannella!! Hommia on kropan eteen tehty..
[/quote]
Katsoin samaa, pohjelihakset myös melkoiset. Mutta onko se missillä hyvä vai huono? Mielestäni missin tulisi kuitenkin olla siro rakenteeltaan, ei mikään super lihaksikas.
[/quote]
Jep, olen tästä kyllä samaa mieltä, vaikka epäuskoisena niitä lihaksia katselinkin. Ehkä kroppa ei tosiaan ole missille se kaikista sopivin, vaikka vahvannäköinen onkin.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:53"]
Aikamoinen lauma maatilan emäntiä ja karjakkoja. Ja nää nyt edustaa sitten suomen "kauneimpia".
[/quote]
olis kiva tietää miltä itse näytät? lihava, selluliittiperseinen mamma siellä kateellisena mussuttaa
Mun mielestä tuo Bea on kaunis. Ja riittävän pitkä.
Melkosesti korostuu ton Tuulian olkapäät ja hartiat tuossa iltapuvussa..ei kovin hyvännäköistä välttämättä..
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 21:03"]Jasmin voittoon.
[/quote]
ei jaksa edes hymyillä enää :D
[/quote]
siis tää jasmin vai sää? Ajattelin että jasmin edustaisi hyvin meitä taviksia.
Lotta Heikkilä muistuttaa nuken kasvoillaan aika paljon Harriet Erikssonia, joka aikoinaan menestyi ihan mukavasti.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:51"]
Miten ton Rosannan vastaukset kuulosti noin ennaltaharjotellulta??:D
[/quote]
No et kai kuvitellut, että kukaan siellä ex tempore vastaa? Tietenkin kaikille on annettu kysymykset etukäteen, vastaukset on haastattelijan tiedossa, joten jatkokysymyskin on valmiina ja siihen vastaus. Se on nykypäivää suorissa lähetyksissä.
Miks Saanan tissit nykii kävellessä?
Harmi että Saana on noin järkyttävän huono esiintyjä.
Kyllä mä sanon jos hevosennaama Bea voittaa ni vittu. Numero 9 näyttää kaikinpuolin parhaalta, ei ole mikään shemale honkkeli koska suomalaisten on kuitenkin turha hamuta mitään universumtitteleitä kun muut ovat käyneet kirurgin pöydällä.