Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomaako muut ihmiset, jos kahden ihmisen välillä kipinöi?

Vierailija
06.04.2014 |

Siis romanttisessa mielessä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa!

Vierailija
2/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen huomaa?

Vierailija
4/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:10"]

Mistä sen huomaa?

[/quote]

Katseista, ruumiinkielestä, äänestä.

Vierailija
5/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työkaverit on kommentoineet minulla ja työkaverilla olevan vipinää, vaikkei mitään suhdetta ole. Kiinnostaisi myös tietää mistä tuollaisen "näkee. "

Vierailija
6/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut huomaavavat jännitteen lähinnä siitä, miten nämä kaksi yrittävät porukassa esittää ja olla ikään kuin mitään kipinää ei olisi. Haha.

Vierailija
7/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minkäs sillekään mahtaa... Haluisin voida, mutta vaikka kuinka olis neutraali, niin voi vietävä! Ja kiltisti oon ja naimisissa. Ei ap.

Vierailija
8/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Kai sen huomaa, mutta voi siinä väärässäkin olla.

Olin nuorempana tosi hyvä ystävä erään miehen kanssa, joka pyöri samassa harrastusporukassa ja koulussa. Molemmissa "yhteisöissä" tutut olivat vakaasti sitä mieltä, että meillä on jotain muutakin kuin ystävyyttä välillämme. Meitä oikein huvitti tämä asia, koska todellakin olimme vain ystäviä.

Vierailija
9/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipinöinti näkyy hyvin ainakin pimeässä.

Vierailija
10/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:42"]

Hah. Kai sen huomaa, mutta voi siinä väärässäkin olla.

Olin nuorempana tosi hyvä ystävä erään miehen kanssa, joka pyöri samassa harrastusporukassa ja koulussa. Molemmissa "yhteisöissä" tutut olivat vakaasti sitä mieltä, että meillä on jotain muutakin kuin ystävyyttä välillämme. Meitä oikein huvitti tämä asia, koska todellakin olimme vain ystäviä.

[/quote]

Olitkohan 100% varma, ettei miehen puolelta ollut kyse muustakin? Kyllä muut aistivat nämä jutut...

Vierailija
11/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki varmaan huomaa, mutta ainakin ne huomaa, jotka osaa katsoa oikein. Minä esim. näen ihmisistä, jos niillä on ollut seksisuhde (eivätkä siis ole suhteessa keskenään).

Vierailija
12/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma musta ja eräästä miehestä sen näkee kilometrin päähän. Tiedetään molemmat, että tykätään toisistame todella paljon, mutta ei vaan jotenkin osata tehdä asialle mitään vaikka sinkkuja ollaankin, kun mä kuitenkin muutan pian toiseen kaupunkiin. Ei olla sanottu kenellekään että pidetään toisistamme, mutta silti yks päivä työkaveri tuli sanomaan että niillä on veto siitä milloin me päädytään yhteen. :D

Harmi vaan ei tulla päätymään. Mä tiedän, että tää tyyppi on mulle se oikea, MUTTA kun mä joudun muuttamaan.

Vierailija
13/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 15:02"]

Kuulemma musta ja eräästä miehestä sen näkee kilometrin päähän. Tiedetään molemmat, että tykätään toisistame todella paljon, mutta ei vaan jotenkin osata tehdä asialle mitään vaikka sinkkuja ollaankin, kun mä kuitenkin muutan pian toiseen kaupunkiin. Ei olla sanottu kenellekään että pidetään toisistamme, mutta silti yks päivä työkaveri tuli sanomaan että niillä on veto siitä milloin me päädytään yhteen. :D

Harmi vaan ei tulla päätymään. Mä tiedän, että tää tyyppi on mulle se oikea, MUTTA kun mä joudun muuttamaan.

[/quote]

Onhan sellasiakin pareja, jotka asuu vastakkaisilla puolilla maapalloa. Ei suhteen tarvitse kaatua välimatkaan.