Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä? Kuuluuko teistä

Vierailija
04.05.2014 |

ilmoittaa, jos lapsi tulee toisen vanhemman viikolla toiseen kotiin yllättäen avaimillaan hakemaan tavaroita?

Meillä nimittäin kävi tänä aamuna ovi klo 10 ja miehen lapsi tuli hakemaan jotain tavaraansa täältä. Olisimme voineet olla juuri vaikka seksiaktissa eteisen lattialla.

Mun mielestä olisi kohteliasta toiselta vanhemmalta kysyä, voiko tulla eikä vaan ajaa pihaan!!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kait se olisi.

Vierailija
2/35 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan röyhkeä lapsi, kun yleensä en mitään kysele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:44"]Mä olen varmaan röyhkeä lapsi, kun yleensä en mitään kysele.

[/quote]

Minä en lasta syyttäisi, eihän hän välttämättä ymmärrä ettei noin vaan voi tulla. Kyllä se on sen röyhkeän vanhemman vika, joka kehoittaa lasta käymään ilmoittamatta mitään. Ao

Vierailija
4/35 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:44"]Mä olen varmaan röyhkeä lapsi, kun yleensä en mitään kysele.

[/quote]

Minä en lasta syyttäisi, eihän hän välttämättä ymmärrä ettei noin vaan voi tulla. Kyllä se on sen röyhkeän vanhemman vika, joka kehoittaa lasta käymään ilmoittamatta mitään. Ap

Vierailija
5/35 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluisi, mutta lapsellekin kuuluisi opettaa että näin pitää tehdä. Ei lapset välttämättä osaa kaikkia asioita luonnostaan, jos ei niistä ole sanottu.

Vierailija
6/35 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuten sanoit, asuntonne on lapselle toinen KOTI, eikä kotiin poikkeamisesta yleensä tarvitse ilmoitella.

Vierailija
7/35 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulisi toista kertaa, jos yllättäisi teidät vaikka keittiön pöydältä :D

Vierailija
8/35 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:48"]No kuten sanoit, asuntonne on lapselle toinen KOTI, eikä kotiin poikkeamisesta yleensä tarvitse ilmoitella.

[/quote]

Kuule, jos on sovittu viikko-viikko-systeemistä, silloin oletuksena on, että toisen vanhemman viikolla lapsi EI tule. Paitsi sovittaessa, mikä on eri asia.

Vierailija
9/35 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 15:48"]No kuten sanoit, asuntonne on lapselle toinen KOTI, eikä kotiin poikkeamisesta yleensä tarvitse ilmoitella.

[/quote]

Kuule, jos on sovittu viikko-viikko-systeemistä, silloin oletuksena on, että toisen vanhemman viikolla lapsi EI tule. Paitsi sovittaessa, mikä on eri asia.

Vierailija
10/35 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kotiinsa pitää saada tulla koska vain ja jos ette ole asiasta etukäteen jutelleet, niin se tuskin on lapsen vika. Puuhailkaa oven takana, pakkoko se on koko huushollia kuksimispaikkana käyttää.

Vierailija
11/35 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin ajattelisin, että lapsi saa kotiinsa tulla ilmoittamatta. Mutta mitäs minä ydinperheellisenä tiedän.

Vierailija
12/35 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei tarvitse ilmoittaa.

Vierailija
13/35 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kuitenkin lapsen koti ja jos lapsella on avainkin sinne, niin se on vaan sitten elettävä niin ettei naiskennella missä sattuu. Niin muutkin tekevät, joilla on lapsia.

Vierailija
14/35 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:06"]Onhan se kuitenkin lapsen koti ja jos lapsella on avainkin sinne, niin se on vaan sitten elettävä niin ettei naiskennella missä sattuu. Niin muutkin tekevät, joilla on lapsia.

[/quote]

Niinkö. Jos lapsi on vaikka hoidossa niin elätte varmasti sen ajan olettaen, että kukaan ei tule yllättäen sisään. Sitäpaitsi, uusperheet ja ydinperheet eivät ole ihan sama juttu. Mun mielestä ihan alkeellisia käytöstapoja kysyä, sopiiko tulla. Ap

Vierailija
15/35 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei *kele mitä vastauksia täällä taas. Tottakai pitää ilmoittaa ja niin kaikissa fiksuissa perheissä toimitaan :)

Vierailija
16/35 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:06"]Onhan se kuitenkin lapsen koti ja jos lapsella on avainkin sinne, niin se on vaan sitten elettävä niin ettei naiskennella missä sattuu. Niin muutkin tekevät, joilla on lapsia.

[/quote]

Niinkö. Jos lapsi on vaikka hoidossa niin elätte varmasti sen ajan olettaen, että kukaan ei tule yllättäen sisään. Sitäpaitsi, uusperheet ja ydinperheet eivät ole ihan sama juttu. Mun mielestä ihan alkeellisia käytöstapoja kysyä, sopiiko tulla. Ap

[/quote]

No jos miehesi on vaikka työmatkalla, niin eikö hänkään saa tulla aikaisemmin  ilmoittamatta kotiin?

Vierailija
17/35 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:12"]

[/quote]

[/quote]

No jos miehesi on vaikka työmatkalla, niin eikö hänkään saa tulla aikaisemmin  ilmoittamatta kotiin?

[/quote] Naulan kantaan! :-D

Vierailija
18/35 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:12"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei tietenkään, siellähän voidaan naiskennella vaikka eteisen lattialla :O Mitään omaa rauhaa enää...

Vierailija
19/35 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:12"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] Naulan kantaan! :-D

[/quote]

No ei tuo ole millään lailla verrattavissa oleva tilanne. Mieheni asuu täällä, hänellä ei ole muuta kotia. Lapsen suhteen on päätetty vuoroasumisesta. Mutta jep, olemme AINA varmistaneet lapsen äidiltä, sopiiko tulla käymään, jos on hänen kodistaan jotain tarvinnut hakea. Ensi viikonloppuna taitaakin olla sitten tarpeita juuri la- ja su-aamuina klo 9. Emmekä enää ilmoita. Hän onkin sopivasti yh, joten ties mikä näky oven takana odottaa. Taidan mennä itsekin siihen oven taakse seisomaan. Ap

Vierailija
20/35 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aina korrektia ilmoittaa tulostaan, vaikka vain soittaa ovikelloa ennenkuin työntää oman avaimensa oveen. Oli minkäikäinen lapsi tahansa. 

Lapset kannattaa kasvattaa niin, että he kunnioittavat toisten reviiriä. On sitten aikuisena helpompaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän