Matkakohteita yksin matkustavalle naiselle?
Kotimaassa tai ulkomailla, pitkää ja lyhyttä reissua.
Suosittele!
Kommentit (42)
Olen valinnut matkakohteeni ihan omien mielenkiinnon kohteideni mukaan. Joka paikkaan olen voinut matkustaa yksin. Viimeksi kävin New Yorkissa.
Vierailija kirjoitti:
Gambia jos olet vanha nainen.
Jostain syystä paikalliset miehet saavat erektion myös vanhempien naisten kanssa.
Onko sulla kaikki hyvin?
Espanja. Jos osaat edes vähän kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Olen valinnut matkakohteeni ihan omien mielenkiinnon kohteideni mukaan. Joka paikkaan olen voinut matkustaa yksin. Viimeksi kävin New Yorkissa.
Kierrätkö nähtävyyksiä ja tutustutko paikallisiin?
Itselläni lievä ramppikuume yksinkerrailuun.
Mene sinne, mikä kiinnostaa. Miksi joku kohde kiinnostaisi erityisesti naisia tai yksin matkustavia? Joku tykkää kulttuurista, toinen luonnosta ja kolmas lämmöstä. Tietysti ei välttämättä kannata mihinkään Muumimaailmaan lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti en. Englannilla pitäisi pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä paikalliset miehet saavat erektion myös vanhempien naisten kanssa
Tåmän kirjoittajan erektiolla ei ole mitään käyttöä kun ei ole edes naisen lähelle päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Mene sinne, mikä kiinnostaa. Miksi joku kohde kiinnostaisi erityisesti naisia tai yksin matkustavia? Joku tykkää kulttuurista, toinen luonnosta ja kolmas lämmöstä. Tietysti ei välttämättä kannata mihinkään Muumimaailmaan lähteä.
Nostin sukupuolen esiin lähinnä turvallisuuysnäkökulmien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kierrätkö nähtävyyksiä ja tutustutko paikallisiin?
Itselläni lievä ramppikuume yksinkerrailuun.
En erityisesti kierrä nähtävyyksiä, käyn paikoissa jotka minua kiinnostaa. En tutustu paikallisiin, olen introvertti ja nautin yksinolosta. Juttelen tietysti jos minulle jossain jutellaan.
Vierailija kirjoitti:
Mihin siellä turisti espanjaa tarvitsee? Aina olen englannilla pärjännyt. Ainoa maa, jossa oli vaikeaa, oli Kiina neljännesvuosisata sitten.
Lontoo on tosi ihana ja ihmiset ystävällisiä, metrolla helppo suhailla sinne sun tänne.
Katso joku retki esim. Get Your Guide -sovelluksella? Oltiin tuon kautta Stonehengessä ja siellä oli yksinmatkustaviakin.
(Olin kylläkin tuolla aikuisen lapseni kanssa reissussa)
Riippuu mistä olet kiinnostunut, iästä ja matkabudjetista.
Itse matkustan mieluiten yksin Euroopan suurkaupunkeihin, Lontoo on suosikkini. Helppo kulkea yksin, museoissa riittää näkemistä ja monet ovat ilmaisia, musikaaleihin ja teatteriin voi hyvin mennä yksinkin. Pikaruokapaikoissa on luontevaa ruokailla yksin iltaisinkin ja päivällä voi syödä pubilounaan ongelmitta, myös museoiden kahvioissa on hyviä lounaita. Puistoissa on turvallista kulkea ainakin päiväsaikaan ja kello viiden teelle voi mennä yksin johonkin kivaan kahvilaan.
Moderni länsimaa melko turvallinen tai Japani.
Olen käynyt yksin Nizzassa, Salzburgissa, Wienissä, Roomassa tässä nyt muutamia. Rakastan yksin matkustamista, teen juuri niinkuin itse haluan ja luon omat aikataulut. En tykkää matkustaa muiden kanssa. Käyn paljon kahviloissa, ravintoloissa, katson laadukkaat kaupat, olen ex tempore ihminen joten on ihanaa matkustaa yksin. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä paikalliset miehet saavat erektion myös vanhempien naisten kanssa.
Onko sulla kaikki hyvin?
Kummassa päässä sulla hiekkaa?
😅🤣😉
Länsimaat. Alueet joissa ei riskejä niin paljon liikenteessä ja käyntikohteissa. Mitä enemmän väkeä, sen hullumpaa. Vaikka pikkupaikassa erottuu ehkä liian hyvin taas. Aaltopaikat ja kiva tuuli, joissa näköala, muttei putoa korkealta tai imeydy merivirtaan jos kastautuu. Pitää tuntea säät ja onko sesminen alue, onko tulipaloriski tai mutavyöryjä. Onko karhuja tai irtokoiria. Turvallisuus ensin.
Vierailija kirjoitti:
Ja netistä voi varata viihdyttäjän jolla on riittävät dimensiot.