Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkakohteita yksin matkustavalle naiselle?

Vierailija
07.01.2024 |

Kotimaassa tai ulkomailla, pitkää ja lyhyttä reissua.

Suosittele!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambia jos olet vanha nainen.

Jostain syystä paikalliset miehet saavat erektion myös vanhempien naisten kanssa.

Vierailija
2/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valinnut matkakohteeni ihan omien mielenkiinnon kohteideni mukaan. Joka paikkaan olen voinut matkustaa yksin. Viimeksi kävin New Yorkissa.

Vierailija
4/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä paikalliset miehet saavat erektion myös vanhempien naisten kanssa.

Onko sulla kaikki hyvin?

Vierailija
5/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanja. Jos osaat edes vähän kieltä.

Vierailija
6/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valinnut matkakohteeni ihan omien mielenkiinnon kohteideni mukaan. Joka paikkaan olen voinut matkustaa yksin. Viimeksi kävin New Yorkissa.

Kierrätkö nähtävyyksiä ja tutustutko paikallisiin? 

Itselläni lievä ramppikuume yksinkerrailuun.

Vierailija
7/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne, mikä kiinnostaa. Miksi joku kohde kiinnostaisi erityisesti naisia tai yksin matkustavia? Joku tykkää kulttuurista, toinen luonnosta ja kolmas lämmöstä. Tietysti ei välttämättä kannata mihinkään Muumimaailmaan lähteä.

Vierailija
8/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti en. Englannilla pitäisi pärjätä.

Vierailija
9/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä paikalliset miehet saavat erektion myös vanhempien naisten kanssa

Tåmän kirjoittajan erektiolla ei ole mitään käyttöä kun ei ole edes naisen lähelle päässyt. 

Vierailija
10/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sinne, mikä kiinnostaa. Miksi joku kohde kiinnostaisi erityisesti naisia tai yksin matkustavia? Joku tykkää kulttuurista, toinen luonnosta ja kolmas lämmöstä. Tietysti ei välttämättä kannata mihinkään Muumimaailmaan lähteä.

Nostin sukupuolen esiin lähinnä turvallisuuysnäkökulmien vuoksi.

Vierailija
11/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierrätkö nähtävyyksiä ja tutustutko paikallisiin? 

Itselläni lievä ramppikuume yksinkerrailuun.

En erityisesti kierrä nähtävyyksiä, käyn paikoissa jotka minua kiinnostaa. En tutustu paikallisiin, olen introvertti ja nautin yksinolosta. Juttelen tietysti jos minulle jossain jutellaan.

Vierailija
12/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin siellä turisti espanjaa tarvitsee? Aina olen englannilla pärjännyt. Ainoa maa, jossa oli vaikeaa, oli Kiina neljännesvuosisata sitten.

Vierailija
13/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo on tosi ihana ja ihmiset ystävällisiä, metrolla helppo suhailla sinne sun tänne. 

Katso joku retki esim. Get Your Guide -sovelluksella? Oltiin tuon kautta Stonehengessä ja siellä oli yksinmatkustaviakin.

(Olin kylläkin tuolla aikuisen lapseni kanssa reissussa)

Vierailija
14/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä olet kiinnostunut, iästä ja matkabudjetista.

Itse matkustan mieluiten yksin Euroopan suurkaupunkeihin, Lontoo on suosikkini. Helppo kulkea yksin, museoissa riittää näkemistä ja monet ovat ilmaisia, musikaaleihin ja teatteriin voi hyvin mennä yksinkin. Pikaruokapaikoissa on luontevaa ruokailla yksin iltaisinkin ja päivällä voi syödä pubilounaan ongelmitta, myös museoiden kahvioissa on hyviä lounaita. Puistoissa on turvallista kulkea ainakin päiväsaikaan ja kello viiden teelle voi mennä yksin johonkin kivaan kahvilaan.

Vierailija
15/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni länsimaa melko turvallinen tai Japani.

Vierailija
16/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt yksin Nizzassa, Salzburgissa, Wienissä, Roomassa tässä nyt muutamia. Rakastan yksin matkustamista, teen juuri niinkuin itse haluan ja luon omat aikataulut. En tykkää matkustaa muiden kanssa. Käyn paljon kahviloissa, ravintoloissa, katson laadukkaat kaupat, olen ex tempore ihminen joten on ihanaa matkustaa yksin. Suosittelen.

Vierailija
17/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kaikki hyvin?

Kummassa päässä sulla hiekkaa?

😅🤣😉

Vierailija
18/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaat. Alueet joissa ei riskejä niin paljon liikenteessä ja käyntikohteissa. Mitä enemmän väkeä, sen hullumpaa. Vaikka pikkupaikassa erottuu ehkä liian hyvin taas. Aaltopaikat ja kiva tuuli, joissa näköala, muttei putoa korkealta tai imeydy merivirtaan jos kastautuu. Pitää tuntea säät ja onko sesminen alue, onko tulipaloriski tai mutavyöryjä. Onko karhuja tai irtokoiria. Turvallisuus ensin.

Vierailija
19/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irak tai Iran.

Vierailija
20/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja netistä voi varata viihdyttäjän jolla on riittävät dimensiot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi