Ongelma treffi-ilmoituksen kanssa, naiset huomio!
Eli olen täyttämässä treffi-ilmoitusta nettiin ja tuossa on pituus pakollisena tietona. Olen 170cm pitkä, miten saan tuon näyttämään ilmoituksessa isommalta luvulta? kirjoitanko pituus: 170,00cm vai 17000mm? nyt vinkkejä.
En viitsisi valehdella että 180cm koska se voisi tulla ilmi treffeillä, toisaalta jos sanoisi sitten että numerot väärillä paikoilla näppiksessä tjsp jos tulee ilmi?
Entä jos laittaisi amerikkalaistyylisesti 5 feet 7 inches, naiset tuskin tuota osaisivat senteiksi muuttaa kun tuo jalat ja tuumat eivät ole keskenään oikeen missään järkevässä suhteessa kuten sentit ja metrit ovat.
Kommentit (7)
Ihan sama miten laitat, kunhan kirjoitat myös olevasi tyhmä!
Laita 172,5 cm. Ei kukaan mittanauhan kanssa tule paikalle.
170 cm on paras vaihtoehto. Yleensä naiset haluaa pidemmän miehen kun itse, mutta yleensä naiset on alle ton 170 cm.
Älä rupea kikkailemaan, kertoo vaan ettet ole sinut oman pituutesi kanssa.
Oon itse 174cm ja jos tyyppi on 170cm ja pistänyt ilmoitukseen 175cm huomaan tämän kyllä ensitreffeillä (eli että ei olekaan samanpituinen kuin minä) ja on aina negatiivista. Ei se, että olisi 170cm, voin elää sen kanssa että mies vähän lyhyempi, vaan se, että on valehdellut noin triviaalista asiasta. Pistää miettimään, mitä muutakin valehdellut ilmoituksessaan.
Äänestän samaa kuin 4, pyöristä pari senttiä ylöspäin. (Poislukien, että senttien puolikkaat ei kiinnosta enää ketään yläasteen jälkeen.) Niin naisetkin pyöristää pari kiloa alaspäin. Varsinkin, jos olet harteikas ja hyväryhtinen eli menet vielä läpi siitä 173:sta.
Älä vaan valehtele. Surkea selitys on "näppäimet lähekkäin näppiksessä" ja naisella on paska maku suussa valehtelusta heti treffien alusta lähtien, vaikka pituus ei olisi ollut hänelle edes relevanttia.
Jos suomalaisen treffi-ilmoituksessa on pituus jalkoina ja sentteinä, naiset joko olettavat sinun olevan 160-senttinen käpy kun et voi vaan kertoa tai pistävät googleen "convert feet to cm". Se ei oo sen hankalampaa.
Itselleni kävisi 170-senttinen mies vallan mainiosti, mutta ei jos sillä on pituudestaan joku kompleksi eikä voi edes sanoa olevansa 170.
170cm