Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vertaa minua exäänsä ja puhuu ilkeästi, olisiko parempi erota?

Vierailija
13.12.2020 |

Mies usein riitojemme aikana saattaa verrata minua exäänsä, kertoo että heillä oli erilaista ja ihanampaa, kun eivät riidelleen juuri koskaan. (Heidän suhteensa kesti vain alle puoli vuotta, ja tämä exä oli vieläpä vain 17-vuotias, vaikka mies on 28..). Esim. eilen riitelimme siksi, että mies oli perjantaina lähtenyt rakennus hommien jälkeen juomaan, vaikka oltiin sovittu, että loppuilta vietetään yhdessä. Mies ei edes ilmoittanut tästä minulle, eikä vastannut koko päivänä/iltana viesteihini, vaan vasta seuraavana päivänä kertoi, että ei vastaillut koska oli juomassa. Vaikka mies pyysi anteeksi, on tästä mielestäni silti syytä suuttua. Mies on myös sanonut, että ei yhtään ihmettele että minun exät ovat exiä, kun eivät hekään varmasti minua jaksaisi.. (Ilmeisesti siis sen takia, kun suutun jos mies ignooraa viestejäni tai rikkoo lupauksia).

Mielestäni tuo on todella ilkeästi sanottu. Kysyin, miksi sitten on edes kanssani, niin vastasi koska haluaa kyllä seurustella kanssani ja rakastaa minua. Mutta itse en enää tiedä, onko mitään järkeä olla enää yhdessä. Ei ole mukava kuulla juttuja hänen exästään, miten paljon helpompaa hänen kanssaan oli. Ja vielä tuo, että luulee minun exieni jättäneen minut koska suutun helposti, vaikka asia ei tosiaankaan mennyt näin.

Olisiko parempi erota?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on paria vuotta vaille pedari, ilkeä, haukkuu exäänsä (joka on lapsi vielä), selvästi katkera exälleen, tekee ohareita, katoilee, yrittää alistaa sua ja pahoittaa sun mielen.

Voi sua ressukkaa. Minkälaisen joulun luulet saavasi tuon kanssa?

Mitä muuta oli vielä?

Vierailija
22/43 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen itse olet? Voisin kuvitella, että olet aika nuori.

Itse olen 50+, oma tyttäreni on 21. Hänelle tuossa tilanteessa sanoisin, että lähde nyt kun vielä voit. Ei tuolla suhteella ole tulevaisuutta, siitä puuttuu toisen kunnioitus. Ansaitset parempaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kuulosta hyvältä. Miehellä on sellainen vastuuton asenne että tulee sinua loukkaamaan vielä pahasti.

Ja tuskin siltikään ymmärtää tai myöntää omaa käytöstään.

Vierailija
24/43 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO OLISI PAREMPI EROTA TOSIAAN

25/43 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pysty olemaan ilman miesseuraa? Ei sulta tuollaisen tyypin kanssa mene kuin hermot ja eikä toi "mies" tule haukkumalla paranemaan. Ajanhukkaa, sanon minä!

Vierailija
26/43 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko heitit sen sontasäkin pellolle?

Vierailija
27/43 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies huorittelee yhtään ketään, EI JATKOON!

Lisäpisteitä katoilusta, ryyppäämisestä ja vertailusta eksiin sekä seurustelukumppaninsa alentamisesta (eksäsikään eivät kestäneet...). 

Vierailija
28/43 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on itsesuojeluvaistosi?

Miten neuvoisit ystävääsi, jos kertoisi mies"ystävästään" tuollaista?

Vierailija
29/43 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että en varmasti täydellinen ole ollut itsekään, ja myönnän että olen suuttunut myös asioista joista ei olisi syytä suuttua (esim. vaikka mies olisi pari tuntia kanssani ja lähtenyt sitten omille menoilleen, olen siitä saattanut suuttua vaikka syytähän ei ole). Eli en voi siis täysin laittaa kaikkia syitä miehen niskoille. Mies on myös puhunut kavereidensakin kanssa siitä, kun minä syytän häntä kaikesta.

- AP

Vierailija
30/43 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- juova

- katoileva

- ingnoorava

- lupaukset pettävä

- ehkä ryyppyreissuillaankin pettävä (missä muuten yöpyy kun yöjalassa?)

Hmmmm.... 🤔

Vierailija
31/43 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- juova

- katoileva

- ingnoorava

- lupaukset pettävä

Hmmmm.... 🤔

= Helmi?

Vierailija
32/43 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinullakin on oikeus suuttua. Et voi loputtomasti tehdä itsestäsi täydellistä, jos toinen ei itse yritä yhtään.

Lopputulos: olet seinän ja tapetin välissä, eikä sekään kelpaa. Jos yrität muuttaa asetelmaa, se voi olla jopa vaarallista

Vierailija
33/43 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on sanonut, että ei exäänsä takaisin halua, ja haukkunut tätä h#oraksi (ilmeisesti, koska exällä ollut paljon eri yhden illan juttuja heidän eron jälkeen), ja he eivät ole missään tekemisissä. 

- AP

Pelkästään tuo exän huoraksi haukkuminen on hyvä syy jättää mies. Ihan samaa se tulee sanomaan sinusta, ellei jo sano kaljakavereilleen.

Vierailija
34/43 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37018 kirjoitti:

Etkö pysty olemaan ilman miesseuraa? Ei sulta tuollaisen tyypin kanssa mene kuin hermot ja eikä toi "mies" tule haukkumalla paranemaan. Ajanhukkaa, sanon minä!

Niin mutta kun yksin on ikävä olla ja uutta miestä tuskin saa, ainakaan parempaa. Kiireellä lapsi suhteen liimaksi.

Vierailija
35/43 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että en varmasti täydellinen ole ollut itsekään, ja myönnän että olen suuttunut myös asioista joista ei olisi syytä suuttua (esim. vaikka mies olisi pari tuntia kanssani ja lähtenyt sitten omille menoilleen, olen siitä saattanut suuttua vaikka syytähän ei ole). Eli en voi siis täysin laittaa kaikkia syitä miehen niskoille. Mies on myös puhunut kavereidensakin kanssa siitä, kun minä syytän häntä kaikesta.

- AP

Klassinen itsesyytös, eli on jo alistamisessa pitkällä, kun alat itseäsi syytellä ja hyväksyt haukkumiset, (jos tämä ei ole provo). Tarvitset apua, keskusteluapua. Älä syytä itseäsi. Älä hyväksy haukkumista. Suojaa itseäsi, vie itsesi turvaan paikkaan, jossa koet, että on hyvä olla.

Vierailija
36/43 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka yleensä alunperinkään on 30v miehen kanssa joka on seurustellut ALAIKÄISEN kanssa. Tuohan kertoo että mies ei ole henkiseltä tasoltaan kovin kypsä. Nuoren 17v jutut kulkee kyllä hyvin eri sfääreissä kuin 30v.

HUH HUH

Vierailija
37/43 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se miehen exä sille uskaltanu mitään sanoakaan, tuollainen tyttönen.

Ei kande seurustella 28-vuotiaan kanssa, joka ei osaa käyttäytyä kuten aikuinen. Viittaan nyt katoamistemppuun.

Vierailija
38/43 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- AP

Kuulostaa ihan teiniltä.

Oletko kuinka vanha? Et varmasti ole yli 20. Tuollaisia on helppo käyttää hyväksi. Mies ei kykene seurustelemaan ikäistensä kanssa. Kukaan ikäisensä ei huoli.

Vierailija
39/43 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- juova

- katoileva

- ingnoorava

- lupaukset pettävä

Hmmmm.... 🤔

- alaikäisiin sekoava

- h u o r i t t e l e v a

- ryyppäävä

Heh

Vierailija
40/43 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun läpi käyneenä käytän ekaa kertaa narsistikorttia. Sitä käytetään nykyään aivan liian usein ja joka paikassa, mutta tällä kertaa näyttää jopa todelliselta.

Hän soimaa sua kavereilleenkin ja näyttäytyy itse hyvässä valossa tietenkin. Ei, näin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi